zaterdag 25 februari 2017

weekend

zo luitjes

ik las bij het vorige blog
dat ik het mooi kon vertellen , nu daar ben ik blij om
valt ook niet altijd mee om iets te vertellen
net als een mooie of interessante pps te vinden
welke U mooi vind als ik het doe

had een heel langzame leeglopende band van de fiets
dus gister ff geplakt , en wat is mijn geliefde karretje smerig zeg
dat vandaag ben ik in de schuur te vinden en zal het eens goed wassen
en ff nalopen en smeren

ja de fietspaden in mijn mooie tuintje zijn mooi maar na vorst net zuignappen
dus poetsen mag wel weer eens
zie link

Rijwielpadenvereniging Gooi en Eemland

ik genoot gisteravond ook weer een pracht natuur serie op rtl 8
laten we hopen , het blijft zo mooi
vond deze pps wel passen

fantastisch

geen plek met Q als 1ste letter
zo ik pakte er 1 met de B
en daar we nog in de winter zitten
doe ik er wat sneeuw bij
hihi

brugge-in-de-sneeuw

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Hoi Karel,
    De eerste pps weigerde om verder te kijken.
    De tweede liep als een treintje.
    Bedankt nog voor de folders, daar ben ik gisteren niet meer aan toe gekomen.
    De testen waren 0,0.Er deugt niks meer aan mij.Bah...
    Ik ben knap chagrijnig.
    Morgen weer een dag.
    Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Ja machtig mooi kan j zo wel zeggen hihi
    Maar die sneeuw kijk ik hier wel die mag weg bijven.
    Nu hier is het op maandag optocht maar we zijn dan oppassen bij vera en mathijs...
    en nee marijn is de jeugdprins van een kinderbal dus niet op een wagen.
    Maar hij vind het wel spannend nu...
    Was gisteravond zo druk dat ik het laatste rondje over heb geslagen...en jij zei er niks van
    Grote jongen hihi
    Groetjes en geniet je dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja we hebben weer genoeg uit te zoeken...
    Jij de klus klaar en nu genieten van je warme hap en rust.
    Heerlijk toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dan heb je wel even nodig...zijn er weer veel:)
    Maar ben er weer blij mee...dus we worstelen er wel weer doorheen.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goed plan...de koffie heb ik al en bankhangen pas over 1 1/2 uur...
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk in bad geweest...nu in de ruststand...op de bank
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zelf ben ik in de 1e map bezig...eerst alle plaatjes weg en plaatsen
    Ruimt lekker op hihi
    Hier staan er morgen vroeg voor de deur...dus nu maar gedaan
    Morgen schoon om te spelen ;)
    Verder zien we wel...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Jij je werkje al klaar en nu in de rustmode...
    Nu zo vroeg als jij dacht dat ze voor de deur stonden, klopt niet helemaal.
    10 uur was ook al vroeg hoor...
    Guus slaapt nu en opa en Daan zijn samen met lego aan het bouwen.
    dus ik ffkes krabbelen...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Het was geen geen lekker weer om een rondje te doen.
    Jij gezellig wielrennen kijken.Echt iets voor de zondagmiddag.
    Straks even de papieren na kijken..grrr... een rekening die ik niet betaald zou hebben maar volgens mij wel.
    Ik bankier nog steeds niet op internet.
    Fijne zondag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Guus intussen ook weer wakker dus het bouwsel zal zo wel kapot gemaakt worden...
    Dus de rust is weg hier...straks samen eten en vanavond rust hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee hoor de mams is ook hier...de paps is carnaval aan het vieren hier in het dorp.
    Altijd op zondag...ieder jaar weer.
    En ja dan zijn wij er om gezellig met de rest spelletjes te doen en eten klaar te maken.
    Wel leuk hoor...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die tv avond was hier maar kort...
    zit nog steeds in de mappen en intussen worden er nieuwe blogjes geboren ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Dus jij je fiets weer ritten klaar gemaakt. Ja ik had ook een langzaam leeglopende band laatst maar die was na bijna 17 jaar echt aan vervanging toe.. Echt weer om te fietsen is het nog niet, maar dat komt wel. Ik heb een heerlijke rustige week gehad in Dordrecht, is voor mij nu een plekje om echt even bij te tanken. Heerlijk en de week is om gevlogen. Het weekend nog even rustig aan gedaan en vandaag maar weer aan de slag. Ik wens je een goede start van de nieuwe week en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen