woensdag 15 maart 2017

de week door de midden

zo luitjes

en wat voor week , 1 met veel zon
ik genoot gister middag van een fijn wandelingetje
in m'n tuintje , trof pa en ma vos ook weer
maar nog geen jeugd in zicht
over een dag of wat die kant weer eens op

vandaag komt er iemand de moderne geiser checken
onderhoud noemen ze het , dat ding hangt er net 2 jaar
de oude geiser een jaar of 20 , maar mocht op eens niet meer zo met een vlammetje
zal wel

maar ja ik kan dus in de middag niet de hort op
in de ochtend ff om de boodschappen en boven ff met
plumeau en slangentrees in de weer
is heel m'n hutje weer op orde en kan ik donderdag pleite
had ik gister nog een ouwe fiets op het blog
en ik zette deze gelijk al ff op zij
vind het een hele mooie
en ik hoop U ook
zeg maar als een ode aan alle oudjes

de oudjes 1

we zijn bij de H , wat dacht U van

hungria

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Dank voor je felicitatie en welkom, ze heet gewoon Anne hoor
    Wel heel toevallig...gisavond deze nog zitten kijken de oudjes
    Was een pps aan het zoeken voor een jarige...
    Jij bent al klaar om op pad te gaan...ja heerlijk zo met dit weer.
    Zal zelf eerst de strijk eens weg gaan werken en dan ook aan de poets.
    Teveel blijven liggen de laatste tijd.
    Groetjes en wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Wat een treurige pps maar er zit heel wat waars in.
    Mooi zeg, dat je twee vossen zich laten zien.Pracht dieren om te zien.
    Heerlijk weertje en ga zo op weg naar het stem bureau.
    Geniet van de zon en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was je verdwaald ?
    Wij gaan nasi eten...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bleef zolang stil...
    Goed plan ben je gelijk in een keer je buik kwijt grijnzzzz
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja zo een blog slaat aan bij de Oma's en andere haha
    En ja daar komt iedereen op af...heeft niks met iets verkeerds doen te maken.
    Als het goed blijft gaan komen ze morgen naar huis, mams en de baby...joepie vrijdag die kant weer op dan.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    ja heerlijk om nu buiten te zijn
    ik ben er ook veel te vinden, al is het in eigen tuin
    martem gaat de tegels even voor mij ophalen bij kobie vandaan
    eerlijk is eerlijk, het wordt voor mij wat te zwaar
    marten moet zelf de kruiwagen gebruiken
    mooi opgelost voor mij hihi
    ga ik mijn tuintje achter afmaken
    karelga je een fijne en zonnige donderdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Het is zeker heerlijk om buiten te zijn.
    Als het kan ben ik ook veel buiten om te rommelen op de vlonder.
    Al heel veel uitgebloeide eenjarige weg gedaan.
    Maar ik wacht nog even voor de zomerbloeiers.
    Geniet van de zon.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel ja dat van die mopperbips viel me ook op ;)
    Maar je hebt wel gelijk dat ze dan ook wel ffkes bij 1 meer langs kunnen gaan.
    Och eenieder blogt op eigenwijze en wij hebben heel veel werk willen we alles weer laten werken.
    Ben zelf begonnen met google drive het laatste en komende blogje...maar nog veel te gaan grijnzzz
    Jij wil liever aan de wandel of fietsen?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Intussen gelezen dat je bent fietsen :)

      Anne en de ouders zijn onderweg naar huis...joepieajee
      Morgen die kant op en kijken of ik haar vast mag houden
      Want ja ze heeft ook 2 grote broers dus concurrentie
      Maar wel fijn dat het zkh gedeelte over is...
      Groetjes en geniet je dag

      Verwijderen
  9. Nee dropbox werkt dus echt niet meer en ben alles over aan het zetten naar google drive
    Als je eenmaal weet hoe het moet valt het best mee, maar er zijn er zoveel grijnzzzz
    Verder de bovenboel even stofvrij gemaakt en zo eten...
    Vooral Marijn is trots op zijn kleine zusje...kan er zo een uur mee gaan zitten :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeie avond Karel,
    het was gisteren (lees woensdag) ook echt prachtig weer. Vandaag was nog mooier maar ja, deze arme ziel moest weer aan de arbeid en vandaag zelfs de hele dag binnen ivm met scholingsdag grrrr...... Nu lekker vrij maar dan zijn er weer andere verplichtingen en het weer wordt ook niet zo mooi. Ach.... mijn tijd komt ook een keer hahahaha..... al had ik vandaag wel graag vrij willen zijn :-) Je pps'jes mogen er altijd al zijn maar heb je die kopfoto zelf geschoten???? Echt heel erg mooi.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn beide dolenthousiast...1e dag thuis dus volop genieten
    2 hyperjongens die moeten slapen.. een meisje dat wil eten en papa en mama die gesloopt zijn
    Ga echt alle linken overzetten...ook die van de oude blogjes...maar mak an
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen