maandag 13 maart 2017

het was een prachtig weekend

zo luitjes

en laat me raden
u heeft een fijn zonnig weekend genoten
al las ik net dat het in de dierentuin wel wat erg druk was
ik liep zaterdag door het AWD en over het strand
weinig volk weg van de kust en aan de kust redelijk druk
voor wat foto's klik op toestel rechts
en voor zij die er al iets achter lieten , wees gerust dit drukke mannetje komt er langs

gister waren de folders er pas in de middag
dat een beetje rommelen in huis , ook wat papierwerk opgeruimd
en toen een 3 uurtjes heerlijk gewandeld met hindernissen

een nadenkertje als pps vandaag

de mecanicien en de chirurg

er was niemand die iets zei
gelukkig heb ik een lijstje en zag dus dat ik de F had over geslagen
bij deze

finlandia

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Hope u had a nice week end, friend Karel ... me sure did ... did some skiing and such as winter is still here ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Karel,
    Haha.. een waarheid als een koe in de pps.
    Finland is echt prachtig.
    Ik heb goed geslapen maar nog steeds erg moe.
    Komt wel weer goed, even geduld hebben.
    Soms heb je van die tijden dat je niet lekker in je vel zit.
    Ik heb de foto's gezien en ze zijn weer mooi en vooral je oog voor details.
    Fijn zonnige dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Nee wij gaan ervan uit dat jij het alfabet wel kent hihi
    De koffie was hier ook lekker en zo meteen gaan we weer oppassen..
    Ha het verhaaltje in de 1e pps had ik als tekst in een blogje
    En ook Co al eens..volgens mij...
    En Finland automatico was blij dat ik door kon klikken hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jawel hoor ook al was het een bekende die lach is er altijd wel ;)
    Was even shoppen voor ons nieuwe kleine meisje...
    pffttt die prijzen niet normaal, maar wat gevonden en helemaal meisjesachtig hihi
    Geen smakelijk dan maar fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het bankhangen zal wel bijna over zijn
    Hier al helemaal...even opruiming gehouden in mijn mailbox en verwijderde items echt verwijderd hihi
    Ja wordt anders zo onoverzichtelijk met 4 boxen naast elkaar...
    Maar klusje geklaard...kan met een schone lei beginnen
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Jij dus de boel allemaal al weg gebracht.. kun je de rest van de week mooi naar eigen wens in gaan vullen. Ik doe vandaag even rustig aan maar zie wel wat de dag komt brengen.. misschien een extra klusje misschien gewoon rustig aan het nodige en verder niet. Heb nog wat hout liggen wat naar het stort moet en zou dat vandaag weg brengen maar zat me net te bedenken dat we dat morgen beter kunnen doen, moeten we toch naar de winkel en kan het in 1 rit. Ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel
    Natuurlijk hoop ik ergens op en dat heeft niks met de mailbox te maken.
    Denk dat vandaag DE dag gaat worden...hihi
    Jij erop uit en genieten van het zonneke...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou toch een prachtdag zijn...hj
    Jij aan de wandel wij blijven in de buurt van de telefoon
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Wij worden verwend met het mooie weer.
    Morgen nog mooier en donderdag bijna een zomerdag.
    Ik ga wel stemmen, heb ik altijd gedaan.Haha.. dan mag ik de aankomende 4 jaar mee mopperen op de regering.
    Geniet van de zon en een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sugini wat is dat nu weer...ken ik niet...
    Maar als je con carne maakt dan is het heet haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Tja de naam was onbekend...
    Nu weet ik het haha
    Jij mag nooit meer raden...komt een blogje
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Her was lekker weer om te werken en dat was te merken ook aan de vele mensen die buiten waren om te wandelen en te fietsen. ook zag ik menigeen al lekker in zijn tuin werken en sommige zaten op een luw plekje heerlijk in het zonnetje :-) Ik zal zo even op je toestel klikken en je plaatjes bekijken :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen