donderdag 9 maart 2017

mooie wereld

zo luitjes

zullen we het nu wat dagen echt droog houden
het lijkt er op bij buienradar
dat ik heb een wandel plannetje gesmeed voor de zaterdag
maar dat kan ook zo maar weer anders zijn dus
;)

ondanks alle ellende die tot in de woonkamer komt
van overal in de wereld , is er toch nog veel mooi in die zelfde wereld
gelukkig maar

hoe mooi is de wereld toch
we hebben de E in de wereld

el salvador1

wens ik U een fijne avond
een goede nachtrust en morgen een
fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Een hele mooie die 1e...zal hem verwijderen uit de map grijnzzzz
    Wel grappig we hebben het vanmiddag ook over die tuktuks gehad...maar die worden het niet hihi
    De rest blijft geheim...maar we hebben de dag in elkaar staan...
    Nu de reserveringen nog...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee het wordt niet de tuktuk hihi
    Is te ver rijden en we willen zoveel mogelijk in de buurt blijven...
    Maar we zijn erin geslaagd om een aardige dagbesteding in elkaar te zetten en nu even uitwerken nog.
    Maar nog 8 weken de tijd dus komt goed ;)
    Ja in de trein hoor je nog eens wat haha...zouhet niet weten met mijn eenmalige treinreis.
    Oke misschien een paar meer maar zijn er weinig in ieder geval...
    Volgende week de laatste aflevering misschien komt erna je serie weer terug :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ja overal in de wereld is de natuur mooi, alleen jammer dat er vaak alleen de natuur er mooi is
    en kijk nu eens in je eigen ,,achtertuin,, Zal er nu heerlijk ruiken naar voorjaar
    ik stap zo even in de zonneschijn
    op naar een bakkie , ons familie bakkie
    karel geniet van de dag
    ik sluit nu af
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Prachtige ppsjes.
    Ik ben al twee keer naar buiten geweest en toen begon mijn enkel te protesteren.
    Daar moet ik naar luisteren.
    Echt heerlijk in de zon.
    Nu ook maar aan de koffie,heb ik wel verdiend.
    Fijne zonnige dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Ja hier ook volop zon en dat geeft een nadeel je moet aan de slag hihi
    Jij niet want je hebt je hutje al gedaan...nu hier even de kamer een sopbeurt geven.
    En dat heeft wat van mijn tijd nodig hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha moet wel met een lange ij
    Maar goed je hebt genoten van de zon en de vosjes...
    Als het regent zie je het stof niet grijnzzzzz
    Maar owee als die zon gaat schijnen
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen tukkie...ojee als je dan maar niet voor de tv in slaap valt grijnzzzz
    Haha ook met lange ij
    Ja die vosjes is wel heel speciaal om die te zien.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja heel lief haha
    Dus je gaat morgen de duinen in...wie weet wat je daar allemaal tegenkomt...
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je zal best een mooie wandeling hebben de zon werkt mee dus de 1e x maar goed insmeren hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Friend Karel, I have a very dear nurse friend who grew up in El Salvador ... by a miracle she fled to Canada in 1982 ... after enduring capture and working for the rebels hospital in some jungle ... she saw peoples heads on spikes in her street in the morning ... she ran out with her sick son onto the street despite of a strict curfew ... she miscarried her 3rd child shortly after coming to Canada ... she says: Never go to El Salvador as a tourist cuz they will steal your life away ... she is a lovely but harsh woman, which does not surprise me after hearing what she went through ... her name is Irma ... and she has been my best friend in this country for almost 10 years ... Always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen