dinsdag 21 maart 2017

niet fit

zo luitjes

daar was ik me plotseling niet fit
kom ik maandag middag terug van de wijkjes , en had al de hele middag last
van die 2 boterhammen met pindakaas
normaal niks mis mee toch
je rijd er de 11 stedentocht mee uit
hihi

maar ik bleef maar boeren , ja ma was blij met me geweest
grote jongen had ze steeds weer gezegd :)
maar ik was ook wat rillerig en zelfs wat duizelig in de bol
dus een hete douche en onder de wol
van 5 tot 9 geslapen en om 10 uur lag ik er weer in , tot bij de klok van 7
toen was daar de

dageraad2

en was ik al wat fitter , maar lang nog niet 100 punten
dus gister lekker binnen gebleven en wat HH gedaan
ook een was aan de lijn
en toen in te totale ruststand

maar morgen ga ik ff buurten bij de vosjes en maak een wandelingetje
moet ook ff op de fiets om eten en drinken
alles is op 

het is nog fris , dus ff wat warmte van de K

kenia

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Kijk zo horen ze erin te staan...al had ik deze in 2015 al in een blog...mag dan wel weer een keer, want het blijft een mooie ;)
    Waar komen al die :) :) vandaan ?
    Dan moet het wel beter gaan hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pffttt tot nu toe wel maar denk dat ik de kast even ga openen ;)
    Jij herrinnerd me er ook steeds aan...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ha die 5 zitten er al lang weer aan...maar nog geen eitje gesnoept.
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus niet helemaal fit. Nou je bent de herfst en winter goed door gekomen wat dat betreft... Hopelijk vandaag weer helemaal opgeknapt en zoals je zegt even bij de familie vos kijken.. Het beloofd weer mooi weer te worden. Was het gister ook maar hier een stevige koude wind... Ik ben de hort weer op vandaag, je leest het verder wel op mijn blog. ( even tussen haakjes, doe Ritza aub geen berichtje hoor ze vind het al spannend genoeg) . Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Welcome back to showing us videos, friend Karel ... the first one just blew my mind ... as so much beauty ... 1st day of spring according to the calendar ... smiles ... ya ... soon here too ... by mid May or so ... hope u doing well ? Love,cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    die steek onder water was niet nodig hoor...al een hele stapel strijk weggewerkt...
    Dus jij denkt vandaag weer buiten te zijn en wel naar de vosjes...
    Leuk hoor! Wij morgen weer op pad...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee mooie pps kunnen plaatsen.
    Nog niet helemaal 100 % .Goed naar je lichaam luisteren.Een wandeling in de zon zou best wel goed zijn.Groetjes aan de vosjes.Misschien hebben ze jonkies, je weet maar nooit.
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor netjes gedaan wat ik wilde doen...nog wel even in de kast leggen...
    Maar eerst eten.
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Op de een of andere manier was ik een dag kwijt en denk steeds dat het morgen vrijdag is pffttt
    Dus had me niet zo hoeven te haasten...heb nog een dag.
    Maar goed wat klaar is is gedaan...morgen maar een rustdag inlassen grijnzzz
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha we gaan vrijdag pas pffttt
    Waar is mijn dag gebleven ;)
    Hoe kan je zo een dag kwijt raken...had ook bij Klaus al gezegd dat het geen Mitwach was maar do hihi...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. aha hier staat het ;)
      Als ik de slaap uit heb is het dus donderdag ;)
      Trusten

      Verwijderen
  11. Hoi karel
    Ga genieten van mijn bonusdag en wel door even boodschappen te doen.
    kleertjes ophalen wat binnen is (geruild tegen een grotere maat voor Anne)en gelijk cadeautje voor Robin zoeken want die is over ruim een week jarig. Kan maar binnen zijn.
    Opa en oma zijn kost geld haha...maar we krijgen er zoveel voor terug :)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fijne avond. Karel.
    Ik ben niet zo lekker. Geen energie.
    Groetjes. ☀️☀️☀️

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Dus eten al op...ja hier ook en een avondje tv komt eraan
    gtst, dan Klem, uurtje pc en als toetje zwarte tulp...laatste aflevering.
    Mijn avond is gevuld...
    Cadeautjes binnen dus ook dat kan van het lijstje...
    Bedenk me net dat ik marijn in mei nog een verjaardagsblogje doe en dan stop ik ermee...
    Geen verjaardagsblogjes meer...ze kijken toch niet haha.
    Hou ik het wel bij de bloggers die jarig zijn.
    Wel nog nieuwe blogjes gemaakt hihi...ging zomaar spontaan.
    Fijne avond en ben je weer helemaal de oude?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dus ook jij kwam niet onder een griepje uit Karel.
    het zijn nl de verschijnselen van een griepje, De een krijgt het wat zwaarder dan de andere maar dit jaar komt iedereen aan de beurt lijkt wel!!! Inmiddels weer uitgeziekt gelukkig en dat is maar beter ook ;-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen