maandag 20 maart 2017

nieuwe week

zo luitjes

wat een gedonder
nee niet het regen en onweer
dropbox is gestopt met het leveren van links
welke o.a ik gebruikte om de ppsjes en filmpjes
in een plaatje te stoppen om aan U te kunnen tonen
dus na een tip van Greetje aan Nellie
werd het googledrive
was het al wat werk om te doen , nu met gegoochel met code's
nog meer pppffttt
:)

maar we doen het graag hé Nellie
dank je meid en ook jij bedankt Greetje

al lijkt het er een aantal dagen niet op
toch is het zo

de lente komt er aan 2

we hebben wat herfstig weer gehad in het weekend

mij viel het enorm mee , liep gister mijn 2 zondag wijkjes zonder regen
zelfs een streepje zon probeerde er door te komen
het zelfde hoop ik vandaag als ik nog 3 wijkjes loop

dus komt de J van
wel van pas
toch

jamaica 5

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Nee we zijn er nog maar had allemaal nieuwe foto's en ja die moeten op de pc komen hihi
    Prachtige pps van de Lente en nieuw voor mij en ja Jamaica alleen de muziek is al een :) waard.
    Stuur je blogje eens in de mail want iets zie ik nog.. grijnzzzz
    Maar de ppsjes werken...nu onthouden hoe je het gedaan hebt haha
    Dus in de regen laatste wijkje lopen...en het zit er weer op.
    Wij straks Vera en Mathijs van school halen en blijven tot 6 uur
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Doelde op de html code
    maar neem het wel mee hihi
    Dus er zit iets niet lekker en je gaat even op bed liggen...
    Hopelijk snel weer over...
    Ja foto's komen via de app en die stuur ik dan door via de mail en dan in mappen zetten pfftt
    Een heel gedoe maar blijft leuk.
    Slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dus toch een griepje onder de leden...vervelend.
    Beterschap en slaap je maar gezond.
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Een fleurig ppsje, heerlijk de lente.
    Jamaica is ook mooi.
    Jij bent niet helemaal fit las ik.
    Een aankomend griepje.Let goed op jezelf en goed uit zieken.
    Beterschap.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Of moet ik zeggen ongelovige thomas proest...
    Zoek de verschillen
    Klik bij jezelf en klik bij mij grijnzzzz
    Gelukkig schijnt het een beetje mee te vallen als je alweer aan de slag gaat...hou maar genoeg rust. Groetjes en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En daarom moet die target blank dus weg hihi
    Doe jij zelf maar mak an...das beter.
    We waren even naar de winkel en wat is het lekker buiten...heerlijk in het zonneke gelopen.
    En de 1e paaseitjes gekocht hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu eens kijken hoe lang ze hier in de verpakking blijven hihi
    We zullen het meemaken...vrijdag weer knuffelen ;)
    En nu de keuken in voor de warme hap...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Fijne avond. Karel en hopelijk voel je weer een stukje beter 🛌🍇

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wa er al achter dat er iets mis ging want ik kon ze bij jou ook neit openen altjans... ik zag niks meer hahahahah...Het nadeel nu is dat je echt even moet achten tot de pps geladen is en voordat ie draait. Dat was met de vorige een stuk sneller. Geeft ook niet want nu moet ik wel geduld hebben hahahahaha.... en lenteplaatjes zijn sowieso altijd erg mooi omte zien.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen