maandag 27 maart 2017

nieuwe week

zo luitjes

het loopt hier alles weer anders
zo U weer doe ik op de zondag 2 wijkjes folders en maandag 3
nu zijn die op zondag niet gebracht en dus loop ik er ook op de dinsdag
en dat mag
maar ik heb het liever niet
hihi

zaterdag was een top wandeldag , ook al liet de app die de wandeling zo mooi bijhoud
het afweten gggrrr
volgens mijn tijdlijn bij google liep ik 27 KM
klopt wel , de route op papier zou 23 KM zijn , maar er waren een aantal
aanpassingen in het veld
maakt mij ook niet uit , het was een pracht , mooi weer en een mooie omgeving
en wat opviel , zeer rustig , op wat plekken waar mensen een auto kwijt konden
en een rondje om liepen

zondag werd dus een rustdag , al hielp ik nog wel ff het buurthuis uit
en liep 2 straten wijkkrantjes weg
en had ik toch m'n beweging
nadien een mooie koers kijken en verder een rustig avondje
er is best veel moois te zien , en soms ook wat vreemd

Curiosit-s dans le monde -1

kreeg nog een belletje van wandelcollega
dus komende zaterdag weer eens samen aan de wandel
en ik weet ook al waar
:)

de N brengt ons dit keer in
Nieuw Zeeland

New Zealand 1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Mooie om te zien al zou ik ze niet plaatsen hihi
    Gelukkig hebben we andere die we plaatsen en meestal gaat het goed grijnzzzz
    Het is niet dat ik ze niet mooi vind maar hou meer van de kinderen en leuke dingen...
    Kijk ik de plaatsen bij jou wel...
    Slaap wel, morgen aan de bak.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus de folders niet op tijd.. zou het door het uurtje komen welke er is bij gekomen? Maar goed je hebt je niet verveeld het afgelopen weekend dat lees ik wel. Ik ook niet en de komende week is dat ook het geval.. Gister een gezellige verjaardag gehad bij zus, en op naar de volgende.. want de hele april maand zijn de weekenden weer bezet met verjaardagen... Ik ga straks hier snel de dag beginnen en wens je een hele fijne maandag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    aha jij wil weten of het nieuwe zijn...de eerste wel de 2e niet fifty fifty ;)
    Hier wasdag vandaag en buiten drogen dat schiet op...maar teveel in een dag...dus we gaan door tot alles weg is. Broertjes was is in ieder geval vanavond klaar
    En ben altijd blij als die weer weg is...
    Groetjes en wandel ze met hindernissen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Eerst de ppsje bewonderd en ze mochten er weer zijn.
    Wel heel vervelend dat je op de folders wacht en ze komen niet.
    Niet netjes, ze hadden je best kunnen bellen
    Nog een fijne wandel dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha dus ze zijn er nog niet...tja dan kan je ze niet rondbrengen hè...
    Bij wijze van spreken was dat op je gat zitten...
    50 % is toch ook een goeie score whahaha
    Geniet de rest van je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wilde al zeggen je zit te laag ;)
    Maar nu zijn de 30 ook weer vol hihi
    Dus thee over das mooi als die dan ook nog smaakt..
    Smakelijk is dus al te laat fijne avond en wel af en toe opstaan anders roest je vast...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De avond doorgekomen en je vind het bedtime na piet natuurlijk...
    Hier zat geen thee bij de folders dus de rondbrenger heeft ze misschien wel zelf in de kast gelegd...hihi
    Zal niet meer dan 1 zakje geweest zijn dus ik vind het goed haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 1 van de 5 ja dan is de kans klein...en beviel het wat piet te vertellen had?
    Vrij tot zondag toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Dus jij vandaag nog even de klus van zondag klaren.. Ja zal binnenkort ook wel anders zijn in verband met de paasdagen... Maar ook al weer plannen gemaakt voor het komend weekend lees ik. Ik zal straks Ritza even weg brengen naar het station in Sneek en dan terug gelijk naar zus voor een bakkie. Jij ook maar gefeliciteerd met je nichtje.. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Gefeliciteerd met je nicht(je) wat ik me afvraag is waar blijft de jarige grijnzzz
    Nee hoor we weten dat die niet dagelijks komt...hopelijk ziet ze het wel en ook bij Co
    Moet je nu vandaag nog folders rondbrengen of was je helemaal klaar...
    Hier draait de machine alweer. Beddegoed gedaan...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Van harte gefeliciteerd met je nichtje.
    Weer een jaartje er bij.
    Lekker weer om folders rond te brengen.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha en als jij goed gelezen had dan wist je dat ik 10 km gefietst heb...dus de dag goed doorgekomen.
    In de tussentijd de was droog en alweer op bed...en nu spaghetti maken nog...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Karel, dus je moest folders brengen op dagen dat je ze eigenlijk niet zou brengen. hmmmmm...... niet echt handig dus want stel je voor dat er aanbiedingen in stonden en die nu al weg zijn hihi.... Grapje hoor. Komende zaterdag ga je dus lekker met je wandelmaatje op pad. Altijd gezellig om met z'n tweeëen te lopen. Je hebt er ook al een wandeling opzitten en ik zal zien of ik de foto's daarvan kan vinden!
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo ook de avond draait hier...hangen gedaan net als de wisseling van de kast een beginnetje gemaakt...de dikke winterjas is weg van de kapstok, die er nu hangt kan ook wel als het weer kouder wordt. Zo blijven we bezig grijnzzzz
    Morgen blogfeestje ;) en die foto's had ik al gevonden hihi
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weet je wat een viaduct is...en dan er onderdoor en dan komt de klim...
    Een berg dus haha
    En feestje zie je na 00.00uur wel hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen