woensdag 1 maart 2017

nodig

zo luitjes

ik ga er vanaf vandaag weer voor
waarvoor Karel hoor ik U vragen
nu U weet wel dat ik een aardig biertje lust
en ook wel dat ik een lief buikje heb
en dat ik soms lekker piep vanwege de longen
en gelooft U mij
dat lieve buikje doet het niet goed bij die longen
vorig jaar redde ik het op 2 dagen na niet
maar begon j.l maandag dus al
:)

nu wil ik er na gewoon er mee door
wens mij sterkte
dank U

ik-pas

ja het zet je soms wel aan het denken , pak ik nog een pint
of zeg ik nee nu niet meer
samen met mijn longen en het lieve buikje
denken we nu , stoppen in ieder geval voorlopig

mooi dat gezegd hebbende over tot de orde van de dag
een nieuwe maand een nieuwe serie
landen
ik doe het op het abc
maar mocht U een land in gedachten hebben , vraag gerust
wie weet is er iets in m'n archief

36alaska

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

7 opmerkingen:

  1. Goedemiddag Karel. Hou het maar bij water of een ander fris want dat is toch wel het gezonde wat er is. Alcohol maakt meer kapot dan je lief is, die uitspraak ken je vast wel ,dus zet je gezondheid maar niet op het spel. Ik wens je mooie dag vandaag maar ook voor elke dag en wens en hoop dat je er ook plezier aan beleven mag. En ik wacht op de letter B want Barbados lijkt mij een heerlijk land. Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ha die Tine
      dank je voor de reactie
      ja ik ga er nu echt voor , komt goed
      keek ff heb geen Barbados , wel Caribisch gebied
      fijne middag groet

      Verwijderen
  2. Hoi karel
    Nu die 2 dagen zijn je vergeven de wil is er en dat telt...s6 ermee
    Zal niet makkelijk zijn maar je gaat er voor...toppie
    Mooie pps trouwens...komt me bekend voor dus of ik die ergens onder verstopt heb blijft de vraag...ga het niet na kijken hihi
    Groetjes en geniet je dag...en Alaska is me te koud hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is maar stilletjes...
    Dus 2 dagen alsnog vol gemaakt ;)
    Die stok achter de deur van ik pas werkt dat?
    Hoe dan ook je poging is begonnen en nu vol houden nog.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tuurlijk hou je dit blog aan al is het maar voor je nichtjes...en co natuurlijk.
    Hier niks kokkerel...carnaval geweest en niet eens een patatje gehad...dus wat eten wij?
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu wilde zwarte tulp gaan kijken, hebben ze het verzet naar morgenavond van rtl4 naar rtl8 :(
    Dus morgen nog maar eens een poging wagen...nu ben ik vrij om te doen waar ik zin in heb hihi
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja snap dat ook niet...
    Erger nog ik zat ook zonder internet...pffttt
    Dan kan je ook niks...maar werkt weer :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen