donderdag 23 maart 2017

vrije vrijdag :)

zo luitjes

vandaag een fijn ritje gefietst , mak an dat wel , bevalt me ook wel
ik hoef niet meer te racen en een goed gemiddelde te halen
gewoon genieten van het fietsen zelf en van de natuur om me heen
als de foto's wat zijn geslaagd komen die weer op het andere blog
zag o.a vele weide vogels in de Eemland polder

hielp vlak bij huis nog een echtpaar uit Groningen op de goede weg
zitten een aantal dagen in hotel de Wittebergen  , wel bekend bij sommigen
en ze wilden nog wat in Hilversum kijken , en op de fiets natuurlijk
nu dat kan over tig wegen en paden
stuurde ze over de mooiste en de kortste
ja zo is een ieder thuis in eigen huis en tuin
toch

ieder zijn thuis met filosofie

ik zal morgen de vrije vrijdag gebruiken om eten en drinken te halen voor een aantal dagen
ook ff naar een winkel van mijn nieuwe provider die moliele met een T
komende zaterdag wandel ik deels weer eens op en L & R van de grens met Duitsland
wil ik wel ff weten of er in mijn abonnement iets zit wat ik in moet stellen
al weet ik ook dat er veel ten goede is veranderd

voor de maand van de landen , blijf ik ook wat in de buurt met de L

luxemburg 1

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Ja goede keuze...een nieuwe in ieder geval...
    Zat die bij de laatste reeks?
    Hoe dan ook ook ik ga weer tulpen kijken...
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello, friend Karel ... thanks for making me smile today ... the vids are awesome and easy to get to ... good job !!! ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus een vrije vrijdag maar toch druk met van alles. Gister best een stevige wind .. of had je ,m constant in de rug, dat scheelt. hihihi. Ik ga zo de dag ook beginnen en de boel voor het weekend begint even aan kant. Heb ik de komende twee dagen verder ook wat vrij en zondag een feestje. Maar kijken wat de dag verder komt brengen... ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel geniet van je vrije dag en vergeet ook niet de klok vooruit te zetten al heb je dan een Zondag een uurtje minder maar dat zal je vast niet uitmaken om je uurtjes toch gezellig te maken. Als het met mijn benenwagen lukt om op te starten ben ik morgen in de provincie Gelderland en ga het pareltje zoeken van de Betuwe. Wellicht heb ik geluk. Wens je gezellig weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    De tulpen serie is nu afgelopen, wie weet komt nu jou reeks weer terug.
    De onvergetelijke hihi
    Wij gaan vandaag knuffelen of in ieder geval kijken wat er in een week veranderd is...en aan de foto's te zien is dat heel wat.
    Morgen op pad voor de meidendag en kan er de zondag gerust worden hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Prachtig de eerste pps met veel mooie gezegdes.
    Jij bent weer heerlijk op pad geweest.Onderweg een praatje maken en de weg wijzen.
    Ik heb goed geslapen maar nog nog echt helemaal 100%
    Geniet van de dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha dat lang valt best mee hoor...we waren er om half 3 even thee gedronken en met robin naar de crosbaan...en omdat het vandaag nationale pannenkoekendag was ook gelijk even eieren gehaald...
    En wat denk je dat we gegeten hebben hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pizza op pannenkoekendag NOT dus
    Broccoliesoep en appelpannenkoeken
    Je gaat erop uit morgen...ik ook haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik moest vandaag ook fietsen Karel maar dan voor een fietstest in het ZH.
    Kon de laatste 6% echt niet halen en hijgde als een weet ik veel wat pffff.......
    Jij on dus lekker ff mak an doen met fietsen. Heerlijk leek me dat.
    Zal zo even kijken waar die Eemploder precies is want daar hoor ik meer over.
    jij laat in ieder geval weer heel wat moois zien!
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen