zaterdag 4 maart 2017

weekend

zo luitjes

het weekend is weer daar
alsof mij dat wat uitmaakt
hihi

plannen er voor heb ik nog niet gemaakt
hangt allemaal wat van het weer af
langzaam maar zeker lengen de dagen en zal de temperatuur omhoog gaan
als dan de regen het laat af weten , zal ik weer aan de wandel gaan op onbekende wegen en paden
dat is goed leven

leven1

maar vandaag moet ik om boodschappen
en verder zie ik eigenlijk wel , wie weet ben ik m'n tuintje ff in

het gaat me wel goed af zo zonder de pinten
dank U ook voor de morele steun

hetleven-helma

Melody wilde iets van Barbados voor bij de B
helaas die is er nu net niet
maar ik zal U fijn laten relaxen op

relaxen-in-bali

heeft U bemerkt dat ik op Uw mooie en lieve reacties
ben gaan reageren gelijk onder die reactie
dat zal zo blijven

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. Als je dat blijft doen zullen het er zo veel minder zijn hihi
    Hoi karel
    Een mooie reeks voor het weekend met mooie spreuken en de 1e is nieuw de 2e kende ik al en ja bali, daar zou je alleen al naartoe willen voor de aapjes grijnzzz
    Een huismusje als blogmaatje ???
    Gemist zeker...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Mooi, de ppsjes en Bali is schitterend maar wel erg ver weg.
    Ik ben weer rustig hoor , maar was gisteren behoorlijk geschrokken.
    Een slaappil van de buren gekregen en een klokje rond geslapen.Het ligt nu naar mijn gevoel weer een stuk achter me.
    Nu genieten van het fraaie weer.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Onder de reacties reageren...en ja had het musje gezien hihi
    Zo nu bloemen in het water zetten...boodschapjes zijn binnen en ook wij kunnen weer eten ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das beter dan erin kruipen...zal wel lekker ruiken dan zo meteen.
    Hier de paastakken al in huis. Ja weet het een beetje vroeg maar er zaten er tussen de bloemen dus eitjes voor de dag gehaald en versierd hihi
    En ja dan een grote vaas met takken die er al stond ook versiering in gegehangen
    Vrolijke kleuren fleurt de kamer op grijnzzzz
    Al moeten we nog 1 1/2 maand wachten haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Andere oor en oog in de keuken dus hihi
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kijk zo bij je binnen hihi
    Mooie banner trouwens...
    Ga ook zo bankhangen
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo bankhangen is gedaan...
    Zijn er stratenmakers voor je deur ?
    Toevallig zijn ze hier in de buurt ook flink bezig..
    Slaap wel...of is het te vroeg hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Jij je werkjes al gedaan en kan je rusten gaan hihi
    Als je zo de reacties bekijkt zijn we echt nog maar met zijn 2tjes grijnzzzz
    Zal wel ook bijkletsen zijn als je excollega langs komt of zet je hem gelijk de deur weer uit?
    Hoe dan ook jij geniet je verdere dag...me too
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Jij hebt je klusje geklaard,bij ons nog wat zon.
    Nu kun je lekker relaxen en tv kijken.
    Vandaag echt wat zondagsklusjes.
    Straks visite,ook gezellig.
    Jij ook..begrijp ik?
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja we zijn niet de enige die het opvalt
    Toch blijf ik het jammer vinden dat er zoveel verdwenen zijn op blogger...en straks ook wp nog eens pffttt
    We wachten het af...was zelfs zo dat ik zelfs mijn rondje niet maakte vandaag...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Met mijn rondje bedoel ik blogger...en ja alsnog gedaan.
    Denk nu aan een zonnebankje en bad...goed plan toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo dat was heerlijk relaxen...in de tijd dat de meiden nog thuis woonden noemde ik dat ME-time.
    Ze mochten me dan niet storen hihi
    Denk dat zij dat zelfnu invoeren in hun huis grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne avond. 🐟🐠🐋🌙🌜

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja heel soms storen ze nog, maar weet nu dat ze ook weer vertrekken hihi
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ff nog trusten zeggen al slaap je waarschijnlijk al ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Karel. Het weekend is weer gedaan en de nieuwe week gaat weer beginnen. Jij vandaag denk ik de wijken nog even in tussen de buien door. Ik ga hier zo de dag ook beginnen en even de boel hier weer wat recht trekken. Vanmiddag even naar schol, gesprekje en horen hoe het gaat met Ritza op school. Ik wens je een hele fijne start van de nieuwe week

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Karel,
    ben je doorgegaan om geen pintjes meer te drinken?
    had je daar reden voor of drink je wel in eht weekend af en toe een lekker pilsje of straks van de zomer weer.
    Het mag van mij ook echt wel voorjaar worden hoor want steeds als ik vrij ben is het grijs grrrr... gelukkig zie ik bij jou en Nellie dan gelukkig nog heel vele moois en vrolijks :-)
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  18. "Relaxin in Bali" will not open for me. friend Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen