zaterdag 11 maart 2017

weekend

zo luitjes

wat een lekker weer gister hé
ik was in de ochtend ff druk met boodschapjes halen en oud papier wegbrengen
toen ff bij het buurthuis langs en een stapel buurtkrantjes gehaald en weg gebracht
stukje brood eten en ff rondje door m'n tuintje
en ik had geluk
:)
en trof 2 vossen bij ik vermoed hun hol

nee ik ga niet fietsen vandaag
ga naar de duinen en het strand voor een leuke wandeling
zeg maar ff wat anders dan m'n tuintje
soms trekt de zee en ik geef er graag gehoor aan hoor

de oude fiets

of ik het strand zo aantref als hier onder
ik heb zo mijn twijfels
:)
we hebben de G van

ghana's beautiful beaches

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    2 mooie ppsjes al is de 1e een bekende voor mij, maar wel mooi.
    Jij al op pad en op een tijd opgestaan die voor mij als midden in de nacht telt hj
    Je moet er wat voor over hebben grijnzzz
    Fijne wandeldag en geniet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Zeker twee mooie ppsjes.
    Jij op pad naar Zandvoort...weinig zon maar toch wel lekker weer.
    Geniet van je dag en groetjes.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aha je wandeling erop zitten en op tijd voor de koers en eten hihi
    Hier de hele middag bezoek gehad...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij ben jij als een blok op de bank in slaap gevallen hj
    Of niet dan?
    Slaap wel hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pc op een laag pitje...geen goed idee dan verbrand alles ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zie je ik kan ook reacties uitlokken ;)
    Slaap zacht...na deze vermoeiende dag :)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Dus even aan het strand geweest, je zal wel niet de enige zijn geweest met dat mooie weer. Ook vandaag weer het zonnetje er bij.. we zijn er ook echt wel aan toe. Wij zijn gister druk geweest met het hok, nu kon alles er mooi even uit en wat weer een ruimte hebben we... Er is veel weg gegaan en er ligt achter huis nog een ritje stort maar dat kan komende week wel.. We zijn gister met zijn drietjes bezig geweest.. Milli heeft gister de bbq aan gehad en hebben we heerlijk gegeten, ook zus mocht aanschuiven, die was ook druk geweest met haar tuintje achter huis. Vandaag maar even in de rust mode hier.. we zouden anders de tuin in vandaag maar er moet ook wel wat weekend overblijven om te rusten. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. goedemorgen karel
    jij gister op het strand en ik in de klei haha
    nee vraag om hulp wanneer ik echt het zelf niet kan doen
    ja ga ik me nog lui voelen ook
    wat ik zelf kan en wil doen, doe ik ook
    merk dat mijn energie minder word, dus een dagtaak doe ik gewoon een dagje extra bij
    ach waarom zal ik me er druk om maken, ik heb de tijd
    karel ga je een fijne en zonnige zondag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Dat laag pitje toch hihi
    Vandaag rustdag hier en jij wachten op de folders of ze zijn er intussen kan ook nog.
    Zal fijn zijn buiten...met jas aan grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En een blogje te laag...
    Co ook al...
    Maar je werk van vandaag zit erop...rust
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne avond. Karel en bedankt voor de folders. Mzl😺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die had je al gezien toch op wp hj
    Koers gaat voor foei karel, dat kan je niet maken grijnzzzz
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wordt je klusjesman dan...
    Nee nu niet nu slaap je hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je foto's van je wandeling bekeken en prachtige en ook bekende plekjes voor mij :-)
    De pps'jes in je blog kon ik de onderste niet bekijken. Kreeg melding van"
    Bestand niet gevonden

    Dat bestand staat hier niet meer. Misschien is het verplaatst of nu alleen nog maar privé.

    Meer informatie over Dropbox

    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen