zaterdag 25 maart 2017

weekend

zo luitjes

we houden wat mooi weer
en het is weer weekend
ik denk dat velen er blij mee zijn
die het niet zijn mogen het mij vertellen
misschien kan ik hen blij maken met 2 mooi ppsjes
1 als die waar is en het zal mij niet verbazen dat het zo is
en 1 over een plek in de wereld waar ze ook wat warmer weer hebben
dit weekend , oké alle dagen wel
:)

maar stel dat U mij vandaag zoekt
kan het me niet voorstellen , maar toch
probeer het dan eens tussen

ik zag de naam van de volgende pps en dacht
zal toch niet waar zijn
maar dan wetende dat de politiek een smerig iets is
verbaasd het me niet
U wel
?

Elektrische auto niets nieuws

die plaats in de wereld begint met een
M

madagascar antoine

wens ik U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

8 opmerkingen:

  1. Hoi Karel en allemaal.
    Mijn outlook is niet in orde. Nog ff uitzoeken. Maak niks open als het van mij komt. Gelukkig heb ik mijn mobieltje nog. Ik kom niet meer in mijn mail. ☹️

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    aha daar ging het over...in de mail
    Een beetje laat vandaag maar was wel vroeg...
    En ja dan komt er bezoek en weer bezoek en ik moest ook nog weg voor de meidendag hihi
    Gelukkig allemaal goed gekomen maar krabbelen is erbij ingeschoten...
    Niet erg denk ik dan de anderen waren er ook niet haha
    Dus morgen maar weer...
    Was om half 8 pas thuis en ja toen nog eten en nu zo een bakkie en de avond is ook alweer bijna om grijnzzzz
    Maar we hebben de invulling van de 21e meidendag klaar...pffftttt
    Wat een ppsjes over arm en rijk...
    Wij zullen dat nooit snappen, dat je met geld nog meer geld wil...
    en in de 2e vind ik de aapjes het leukst hihi
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Eerst de ppsjes bekeken.
    Ja.. die bovenste, het was mij wel bekend maar dat het zo erg was wist ik niet.
    De onderste is prachtig.Mooie prenten van Madagascar.
    Hier ook lekker zonnig.
    De problemen met de mail zijn opgelost..hihi.. niet door mij,ik had er een zooitje van gemaakt.
    Geniet van de zondag en hopelijk heb je de folders in huis.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Wacht je nog steeds of zijn ze er intussen...ja als je aan de wandel wil en de folders zijn er niet dan loopt het anders...net als bij mij gister hihi
    Heb jij ineens ook zoveel spam pffttt
    Zoveel had ik er nog nooit...zal eens kijken bij de verzonden berichten...anders ww maar veranderen.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu als jij ook niet meer op blogger komt dan kan de deur dicht...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En ook geen berichtje of niks?
    Dat is niet netjes...je rekent er toch op.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu als je dat had geweten was je vast wat anders gaan doen toch?
    Vind het lomp...
    Maar goed het is niet anders
    Hang je nog?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nahhhh.... ik was niet zo blij want ik moest werken hahahahahaha....
    Met mijn vrije weekend tref ik het vaak niet en als ik moet werken is het altijd mooi weer.
    Gelukkig had je een paar pps'jes om het weer goed te maken ;-)
    Lieve groetjes, helma

    BeantwoordenVerwijderen