maandag 6 maart 2017

wens U een goede start in de nieuwe week

zo luitjes

ik had een fijn en rustig weekend
genoot van wat mooi weer op de zondag morgen
als ik een 2 en half uur wandelde met hindernissen
zaterdag was een boodschap dag

en beide dagen was het in de middag genieten van het schaatsen
vandaag hoop ik ook weer droog door de wijken te komen
en als ik buienradar mag geloven
is de kans groot

gistermiddag kwam een ex collega
een stapel boekenplanken en rails en zo wat ophalen
die komen een goed doel nu ten goede
en ruimt bij mij weer wat op

en zo is ieders weekend vast anders
en dus
uniek

blijf-uniek

bij de landen zitten we bij de
C

curacao

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    haha had net bij zus geschreven dat ze me nog wel zou bellen
    plaats het en prompt gaat mijn mobieltje
    ja hoor zussie voor de tijd om even naar de winkel te gaan
    we gaan om de dag naar witmarsum te winkelen
    we zijn de jumbo hier wat zat
    veel dingen hebben ze niet of ze laten ons zoeken omdat ze alles steeds veranderen
    iedereen klaagt er over, maar ze gaan er gewoon mee door
    noemen ze klantvriendelijk----mijn neus---
    ik heb mij vanmorgen even een schop gegeven
    geen fut om wat te doen, nou dat kan echt niet hoor
    dus heb vanmorgen al wat klusjes gedaan, geeft een goed gevoel
    nu even bij jullie langs, kan ik even bekomen haha
    karel wens je een fijne maandag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karel, het weekend was voor mij heel rustig ditmaal. En heb kleine wandeling gedaan met zussie en de viervoeter Toscana. Partner zat voor de buis en keek sport. Hou hier helemaal niet van dus dan maar de buiten lucht opgesnoven. In middag flinke regenbuien hier en toen gezellig met haar een spelletje scrabble gedaan en wat memory spellen zodat het geheugen ook weer wat op peil is. Verder wens ik je ook fijn begin van deze week. Lieve groetjes van mij erbij voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Het is je weer gelukt een hele nieuwe met mooie gezegdes
    Ja ga vandaag zelfs een beetje kind zijn hihi
    Spelen met Vera en Mathijs
    Kreeg gister nog een filmpje met gitaar, accordion en microfoon, dus denk dat we vandaag een voorstelling krijgen ;)
    Zei het al je bent weer een bofbips grijnzzzzz
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Haha.. een wonder dat je de vissies kon zien.
    Mooie ppsjes en wijze woorden.
    Het is echt heerlijk weer buiten, een beetje lente.Van de week weer regen.
    Ik ben de grote lappen aan het wassen, vanavond weer een fris mandje.
    Fijne dag en misschien voor jou een wandeling in je tuintje.
    Groetjes en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd of je het droog houd
    hier alleen maar regen
    met bettie3 is dit grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben blij dat ik nu ook met de telefoon kan reageren hihi
    Net thuis en nu nog eten...een snelle hap en op naar een rustig avondje...zonder tukkie hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu bankhangen en nog even het laatste stuk kijken van nieuwe buren...
    Dan zit het erop..
    Straks hier nog even alles op orde brengen.
    Weer foto's en filmpjes dan weet je het wel hihi
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee niks gluren gewoon kijken hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Dinsdag al weer en ik ben er straks even tussen uit. Vandaag even naar Marten, morgen zonder auto.. gaat morgen voor de apk. Ja wij gaan nu voor onze boodschappen om de dag naar Witmarsum.. we zijn het hier echt zat. En we zijn niet de enigen hoor, er zijn heel veel uit het dorp die elders voor hun boodschappen gaan. Het gaat er wat dat betreft hier echt niet op vooruit maar goed daar komen ze zelf vast ook nog wel eens achter. Ik zie vandaag verder wel hoe de dag gaat verlopen en wens jou nu ook een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ein bisschen Freude, ein bisschen Sonne ... I remember that song from way back when, friend Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... anyway, greetings from Snow Country, hmmm ? ...

      Verwijderen
  11. Hoi karel
    Je hebt gelijk volgens mij hadden we die beide al eerder...oeps foutje
    Al controleer is ze niet meer als jij er een plaatst...zijn er teveel tegenwoordig hihi
    Ben benieuwd of dropbox blijft werken, want kreeg een mail daarover...vanaf 15 maart anders...
    Och wacht het wel af hoe dat gaat verlopen.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dacht al dat je ergens druk mee was ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij ook die film gekeken, al had ik het eind al ooit gezien.
    Maar bij gebrek aan beter...
    Je moet wat hè.
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee je weet toch, ik ben niet van de tukkies hj
    Weet niet waarom ik het eind al gezien heb...maar halverwege de film kwam ik erachter.
    Zo spannend was die nu ook weer niet haha
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Karel,
    het zou ook niet leuk zijn als alle weekenden hetzelfde zouden zijn hahahahah...
    Ik was werken en dat is ook steeds weer anders :-) Bij jou ook ff een opruiming gehouden en zo is het bij jou weer wat ruimer en een ander heeft weer veel plezier van de spullen.
    Blijf uniek :-) Soms haalbaar maar daar kan je zelf ook wat aan doen hahah...
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen