woensdag 8 maart 2017

whatsapp dagen

zo luitjes

maandag een fijne dag met de zon op m'n bol
tijdens m'n wijkjes
in de middag wat HH en tv
al in al een goed begin der week

gister nam ik het er van , en na een boodschap
was het eigenlijk een rustdag
zat veel op de whatsapp met vrienden in Zwitserland
en zag in de middag een mooie finale in de Parijs - Nice
en een rustig avondje verder

van de week zei een blogmaatje iets over de serie
boer zoekt vrouw , zou voor vrouwen een leuk programma zijn
kom ik in m'n archiefje het volgende ppsje tegen
wat denkt U , zal ik ook die serie maar gaan volgen
:)

boer zoekt vrouw

ik bleef wat dichter bij huis
ja wat zal je weg als er zoveel moois dicht bij is
en het is toch ook de
D


de provincie Drente

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. ha die karel
    nou ik heb gedaan wat ik in de zin had
    geloof dat ik weer in mijn ritme kom
    was alleen vergeten dat ik de was aan het draaien had
    ga ik lekker de douche in
    ja daar kreeg ik een wisselbui over me heen, heet en lauw water
    oeps foutje, ik hou niet van heet water
    maar zit er weer fris en fruitig bij
    straks even een broodje eten en even kijken wat ik vanmiddag ga doen
    karel wens je een fijne woensdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    En dan zeggen ze dat mannen nooit luisteren hihi
    Nu dat wordt een teleustelling dan voor jou want zulke vrouwen zie je daar niet grijnzzzz
    Ja wel de vrouwen maar andere outfit...
    Maar leuk gevonden en Drente ook mooi om 1x te zien
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel,
    Nou.. zulke vrouwen worden niet alleen door boeren uit gezocht..haha.
    Mijn kajuitje weer fris en fruitig en ik wacht op een droog moment om naar de winkel te gaan
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je hebt er mooi op ingespeeld al hoorde je niks grijnzzzz
    Regen vandaag en jij dacht nog wel te kunnen wandelen...hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och er komen nog genoeg mooie dagen en sport kijken vind je ook leuk...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Daar heb ik me mannetje voor hihi
    Dat is hier klaar...nog op de post.
    Tuk ze...wij mogen nog eten grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Karel,
    het was ook aardig weer afgelopen maandag maar ik moest echter weer aan de bak blehhhh.... maakt ook iet uit want mijn dagen zullen zich ok ooit aandienen dat ik niet meer 'hoef". Die pps was erg leuk en de dames waren aardig veranderd in de loop der tijd hahahahahahaha.....
    Drenthe, jaaaaa.................. prachtig.
    Hele fijne avond nog.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier dus niet...allergisch voor de pc. grijnzzzz
    Even zitten spelen met de telefoon...ook leuk haha
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Ja Drenthe is mooi.. zijn we vaak op verschillende plaatsen op vakantie geweest. Maar er kan niets tippen aan ons mooie Friesland hihihi. Ik ga zo de dag hier even beginnen, geen extra dingen in de planning dus zie wel wat de dag me komt brengen. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja hoor karel, mijn was hangt en ligt in de kast en die van marten heeft hij meegenomen

    goedemorgen trouwens
    ja de koffie is alweer bijna op
    ik heb een paar weken terug besloten iets minder koffie te drinken
    maar het is zo lekker op stille momenten
    even hangen op de bank met de voeten op tafel
    en dan een bak koffie in de hand
    een top ontspanning...luier dan lui hangen...
    maar zal zo eerst even de boel bijelkaar pakken voor de wekelijkse boodschappen
    kobie haalt me straks op
    karel ga je een relaxte donderdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Jawel hoor als je gaat slaan ben ik foetsie hj
    Och je moet je dag toch ergens mee vullen...toch?
    Lkker hè dat eerste bakkie...
    Ziet er buiten al wat droger uit dan gisteren...wandel ze grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Inmiddels is de zon er bij na een mistige ochtend.
    Boodschappen in huis maar helaas, veel vergeten.
    Straks nog maar een ritje.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog even onder je ouwetje hihi
    Vanmiddag bezoek en we hebben de meidendag in elkaar gezet...dus veel aan de pc maar niet op blog
    Wij na frost de zwarte tulp natuurlijk
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen