woensdag 29 maart 2017

wijsheid

zo luitjes

wat is het genieten hé , zo van dat zonnetje
ik druk met mijn wijkjes , nu geen straf hoor , is gewoon ook genieten van het buiten zijn
en ik zie het als een goede training voor de gewone wandelingen
wijsheid , ik weet niet of ik weet wat het is , ben niet zo wijs
ja eigenwijs , daar weet ik wel weg mee
hihi

CHINESE_WIJSHEID_Jan

de komende dagen ben ik in m'n huisje wat bezig
ff wat HH inhalen en de logeerkamer vrij maken van kleding
ja is voor mij een soort van inloop kast

wil ook weer ff bij de vosjes kijken en gelijk ff een kleine wandeling

U ziet het dit eigenwijsje heeft het er maar weer druk mee

het is al enige weken weer feest bij onze Vlaamse buren
zag al mooie koersen , ja en dan zie je ook bekende namen van plaatsen tegen
komende zondag is er de hoogmis
misschien ga ik het missen , is nog ff bekijken

Oost Vlaanderen

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

20 opmerkingen:

  1. Enjoyed your second video a lot, friend Karel ... wishing you a very good spring day in your beautiful country ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... love your new header pic as well, friend Karel ... Minnie, Molly and Mona and company ... smiles ... Love, cat.

      Verwijderen
  2. Hoi karel
    Zo de 10 jaar hebben we vol gemaakt en zo je zegt er waren best wat meningsverschillen
    Maar ook bij jou in de 1e pps ware uitspraken
    Die van de ezel vind ik super haha
    Bij de 2e had ik heel andere platen verwacht maar het is een mooie combi...
    En nu op naar de 15 haha
    Oja ze zijn beide nieuw ;)
    Groetjes en geniet je dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Je hebt weer mooi ppsjes geplaatst.
    O.. een feestje op blog. haha..ik zal zo naar Nellie gaan.
    Eigenwijs kan ik ook zijn,hoor.Niks menselijk is mij vreemd.Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu ik ben in 2005 begonnen met bloggen, dat is dus 12 jaar en die 10 dat weet je hihi
    Jij alweer plannetjes aan het smeden...je hebt het nog niet druk genoeg haha
    Smakelijk en fijne avond...ik ga verder met de strijk pfffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is niet druk op ons blogfeestje ;)
    Eten op en opgeruimd en zo meteen richting bank...zo heerlijk rustig jaja
    Hang ze of tuk je nog?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus jij gaat je plannetje uitvoeren ;)
    Denk dat Co later is begonnen dan ik en hoe wij bij elkaar uitkwamen weet ik ook niet meer maar denk via via...zal het eens vragen of co het nog wel weet.
    Hang ze...morgen een mooie zomerdag :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beide bloeien hier al in de tuin...en ze ruiken zo lekker ;)
    En tulpen in de vaas dus daar hoef ik de fiets niet voor te pakken hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ben jij wel helemaal goed bij je hoofd om mij zo af te beulen ;)
    Fiets jij je tochtje maar en geniet.
    Oja als je een filpje wil pakken op fb...op het filmpje klikken dan rechtsboven de insluitcode
    En voila...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Nou gister was het wat het weer betreft echt een dip dag hoor... regen en regen en motregen en nog meer regen.. Maar vandaag beloofd het een mooie lente dag te worden. Ik zal er weinig van kunnen genieten want vandaag even goed het huis door want inde namiddag gaan we richting Dordrecht. Morgen gaat Ritza een dagje mee lopen op papa,s werk. Denk dat jij er vandaag wel weer even op uit trekt en wens je een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Voor jou dus geen voila hihi
    Vergeet je toch hoe dat moet/kan
    Maar de mogelijkheid is er...soms kijk ik ook op YouTube of ik dezelfde kan vinden en gebruik die dan.
    Jij een klein ritje als test...die had je al toch. 50 km was die toen haha
    Groetjes en geniet het mooie weertje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Vandaag weer prachtig weer.
    Straks een zonnige neus halen.
    Mijn HH is gedaan, mondjes maat..hihi.
    Geen gevlieg of geren van hot naar her.
    Nog een fijne donderdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Weer eens wat anders...nummertjes volgen ;)
    Maar wel leuk, want zijn meestal mooie routes en je kan het zo lang maken als je zelf wil...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne avond. Karel
    Ik ga tv kijken
    📺🛋

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gossie Frost gemist dan hihi
    Ja de buitenlucht doet goed...wij ook lekker in het zonneke gezeten...
    Zuiden 23 graden heerlijk
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi karel
    Alweer een mooie zomerse dag...echt genieten zo.
    Jammer dat er tussendoor ook nog HHklusjes liggen te wachten...
    Maar krantje en bakkie intussen in de tuin gedaan.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wij gaan aan de gehaktballen met puree en groenten
    Gelijk voor 2 dagen kunnen we zondag zien wat we doen...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dacht dat die nasi voor morgen was en als er 2 uit wandelen zijn geweest eten jullie voor 3 hihi
    Wat een rust hè zonder de zusjes en co...gelukkig ben ik er nog haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dacht dat je al lang in dromenland zou zijn...
    Wandel ze morgen en geniet je dag
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen