vrijdag 7 april 2017

bagage

zo luitjes

ik fiets vandaag ff naar Baarn
daar zit al jaren een oud collega in een opvanghuis
ja die mist al ik weet niet hoelang zijn onderbenen , is laatst nog een stukje van 1 af gehaald wegens een ontsteking , precies weet ik het niet , maar klinkt niet prettig
zo heeft een ieder wel wat bagage in meer of mindere mate

bagage lidia

ik breng hem ff wat tijdschriftjes noem ik ze maar over ons ouwe werk
bracht wandel collega laatst mee
zo heb ik een goed besteed ritje , het is niet ver , maar ik combineer het met boodschapjes doen

de natuur is toch prachtig hé

natural beaytu1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Dus je hebt het op kunnen lossen want ze doen het hihi
    En wat voor een mooie ppsjes zijn het
    Beide op eigen wijze...en voor zover ik weet beide nieuw...zag er al meer van de rugzak maar dit is een mooie...groetjes en geniet je dag en de groeten aan je ex collega...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dus ik ben die ander hihi
    Jij wat opwarmen...jezelf of je prakkie?
    Het is etenstijd dus zal het laatste wel zijn...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wishing you an awesome day out "wandelingen" today, friend Karel ... and hopefully you can cheer your friend up a bit as well ... as smiles do wonders ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed dat je die ouwe collega nog eens een bezoekje brengt. Het zal hem gelukkig maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dat dacht ik al...
    Jij hangen en op tijd je mandje in om morgen weer een mooie wandeling te maken toch?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Jij gister op de fiets even een bezoekje aan je oud collega en vandaag weer aan de wandel. Jasje maar aan want echt warm wordt het vandaag niet. Ik ga straks de dag beginnen en Milli komt straks thuis dus dan wil ik verder vrij zijn. Volgende week weer een drukke week dus het weekend maar even in de rust mode.. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes, weer een goede keus.
    Fijn dat je je oude collega bezocht hebt.Vreselijk dat je nooit meer thuis kan wonen.
    Echt een sluipmoordenaar, suikerziekte.
    Jij gaat straks aan de wandel,hier komt voorzichtig de zon te voorschijn.Niet te hard zeggen..weg is de zon..hihi.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Al aan de wandel denk ik zo...ja de zon is er nog niet maar zal best mooi wandel weer zijn.
    Morgen nog een mooie dag en dan komt de kou weer ;)
    Wij bezoek het hele weekend...kijken of de fietsjes uit de garage komen hihi
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo ik ben er weer klaar mee...reageer overal en volg maar niet een reactie terug...ja op mijn reactie bij henzelf. pffttt
    Nu reageer ik alleen nog maar als zij dat ook doen en anders maar niet...
    Scheelt een hoop werk grijnzzzz
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Ja jij straks even de wijken in en maar hopen dat de boel een beetje vroeg is des te eerder kun jij voor de koers zitten. Dus niet even je tuin in met het mooie weer... Ik zet straks hier voor even het tafeltje en stoelen dan kunnen we lekker buiten koffie drinken straks. Verder geen plannen en zie wel wat de dag verder komt brengen. Ik wens je een zonnige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen