vrijdag 21 april 2017

bekende plekjes

zo luitjes

ik genoot gister een rustige dag en zal dat vandaag weer doen
wat HuisHaten doen elke dag en als het dan weer wat beter weer is de hort weer op

bij het zoeken van een aardige pps , zag ik plots een bekend plekje
daar wandelde ik vorig jaar het gaat om het plaatsje Nieuwpoort
wie weet treft U ook een bekend plekje

Ergens in Nederland Kasteelpoort

in de maand van de natuur
zo maar wat mooie beelden

Natuur_opnamen[1].

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. iets later dan normaal maar vanmorgen eerst even de dag begonnen. Heb al weer het nodige gedaan, de wasmachine draait al zal de was vandaag wel niet naar buiten kunnen, geven buien op. Milli straks naar de tandarts, Ritza weer naar stage en ik zal zo de keuken in om de koffie boel klaar te zetten. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Morgen maar de ppsjes bekijken.
    Ik ben even mijn bed uit, ik heb het flink te pakken.
    Zelfs een ontstoken oog.De wereld is mistig.
    Ik hoop dat ik morgen wat opgeknapt ben voor de dubbelen verjaardag.
    Fijne dag en ik weer onder de wol.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Zag bekende plekken maar niet in de 1e hihi
    Wel mooie koeien en kippen...
    Jij hebt genoeg HH gedaan en gelijk al weer wat er nog moet gebeuren of dat je wil doen...zo blijf je wel bezig. Hier een makandag...beetje freubelen misschien.
    Verder is de zin er niet...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Krijg je bezoek dan, omdat je op wil ruimen...of is het een kamer "deur open en mikken" maar hihi
    Hoe dan ook jij komt je dag wel door...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Dat waren weer twee heel mooie .Vooral de eerste en daar zie ik veel plekjes waar ik graag zou willen wonen .Maar ben ook wel tevreden met mijn stekkie hoor .
    Fijne dag nog ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En die zin is niet meer gekomen ook...
    Je inkoopkast is dat niet je logeerkamer?
    Hoe dan ook ik ga verder met mak an doen...maar dan nu in de keuken hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoeveel kamers heb je dan?
    Slaapkamer...inloopkast en nog een?
    Ja bankhangen doe ik zo ook weer...met haakwerkje ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha bij mij ook...er komen drukke dagen aan...
    Dochter met 3 en andere dochter met 2 en die 1e blijft logeren ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Zaterdag al weer en vandaag maar even rustig aan de dag beginnen. Straks even om boodschappen en verder zie ik wel wat de dag komt brengen. Er zijn nog wel wat dingetjes welke ik wil doen voor ik morgen weg ga maar daar heb ik de hele dag de tijd voor. Vanmiddag op verjaardag , voorlopig de laatsten gelukkig. Ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Geen wekker en geen haan gehoord maar ben paraat ;)
    Druk weekendje...maar wel leuk :)
    Berg de aap maar voor een paar daagjes weg...komt volgende week wel weer.
    O dus piet zegt dat het koud wordt...wie weet krijgt hij gelijk haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu hier scheen de zon en de jeugd naar buiten...met toezicht van een papa allemaal in de speeltuin.
    En ja dan is het even rustig in huis hihi
    Ja ze waren er allemaal vandaag...
    Iedereen weer naar huis voor het eten behalve de mams, marijn en robin met Anne die blijven slapen
    Morgen komen leontien en daan en guus nogmaals...maar denk dat de anderen dan alweer weg zijn.
    Oja Daan zelf op de fiets van huis tot hier...knap hoor.
    Denk dat ze morgen met de auto komen...groetjes en slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    alleen de plaatjes al waar de pps onder zit zijn al ontzettend mooi om te zien.
    Het weer is echt nog verre van lekker maar ik begreep dat met het weekend het weer even wat lenteachtig wordt. Het is nu gewoon kou en ik had vandaag ook echt even de winterjas aan. Je pps'jes zijn altijd meer dan de moeite waard :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen