donderdag 13 april 2017

druk - lui - druk

zo luitjes

leuke titel hé
wat denkt U , die ouwe dwaas is de weg kwijt
hihi
zou zo maar kunnen hoor
ik was / ben wat druk met van alles wat , beetje HH beetje dit en dat
heb m'n huisje op orde , nu nog net ietsje beter weer
en ik ben weer buiten in de mooie natuur
en dat ik wat lui ben , wie weet ff een extra puffie spiriva in de ochtend
desnoods 1 mee voor onderweg
ja ik weet wel wat er scheelt hoor , waarom ik zo hangerig ben
niet helemaal fit zo men dan zegt
maar ik ken die men niet en gaf er ook nooit aan toe
jaren ervaring leerde mij te luisteren naar mijn goddelijke lijf
en die gaf aan , mak an
en ik ben zo'n braaf kwajongetje
nu
ik luister
hihi

de natuur buiten gaat zijn gang , ook zonder mij
dat is de

de wet van de zaden

in de maand van de natuur
ga ik ook ff niet zo ver
U weet het ik doe mak an

de piel die is mooi

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

15 opmerkingen:

  1. Ik zal hier reageren en niet bij Nellie. Je reacties waren geplaatst en beantwoord ,ik heb ze een tijd laten staan en daarna verwijderd ,dus je had ze kunnen lezen .Ik ben klaar met dit gekissebis .Ik heb niets te verbergen of geheimen mocht je dat denken , daar heeft moderatie niets mee te maken . Moderatie heb ik omdat ik geen scheldpartijen en schuttingtaal en dergelijke accepteer op mijn blog en reken maar dat die er geweest zijn in het verleden .Zet er een streep onder wat mij betreft wit zwart of paars voor mijn part .Ik wens je het beste en nog veel blog plezier .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil toch nog wat toevoegen Ik lees bij Nellie wat reacties terug dus ook die van jou .Dat Loesje citaat slaat niet op jou hoor ,eigenlijk er niet aan gedacht dat jij dat zo op zou vatten blijkbaar .Ik heb zelfs nog geschreven dat je gewoon welkom bent op mijn blog .Het opruimen bedoelde ik reacties mee die niet fijn voelen ,ja dus ook de mijne .De keuze laat ik aan jou of je al dan niet langs wil komen .
      Groetjes

      Verwijderen
  2. Hoi Karel,
    Oeiii... Elisabeth door de bocht.
    Nooit last van gehad,we gaan met respect met elkaar om.
    Mijn hartelijke felicitaties met je kleine nichtje,Sarah..hihi.
    De ppsjes zijn ook weer de moeite waard.
    Ik was en ben ook wat hangerig, ik denk door het droge stoffige weer.
    Een fris buitje kan geen kwaad.
    Fijne dag em groetjes,
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Gefeliciteerd met je nicht(je)
    Die heeft een mijlpaal bereikt hihi 50

    Ja de Piël is mooi haha en het is er eentje die ik nog niet kende...dus sla die op ;)
    En ja een toepasselijke pps met wijze raad...de eerste hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie het nu...
      Zou ze de wet van de zaden geopend hebben ?

      Verwijderen
  4. Heel goed dat je naar jezelf luistert Karel.
    Ik deed dat ook maar wist niet wat die pijn in mijn voet en later in mijn bil te betekenen had totdat..... Dus denk goed om jezelf en je kan straks weer van alles genieten. Ik deed dat nu even bij deze prachtige pps :-)
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha lui manneke...je vergat ergens iets ;)
    Ook al is het de vrijdag de 13e...grijnzzzz
    Morgen gaan we die kant op...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Miste je gewoon vandaag op wp ;)
    Vergeten?
    Slaapwel zo meteen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Morgen ben ik er niet...beterschap
    Dat je morgen op pad mag gaan ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Dus je bent niet helemaal fit... misschien een beetje te druk met van alles en is het misschien een optie het ietsje rustiger aan te doen en een beetje meer lui te zijn.. mag hoor. Ik heb gister ondanks dat we het morgen pas echt vieren al een goed bedeelde dag gehad.. bedankt voor de felicitaties. Vandaag is het boodschappen dag en even het een en ander voorbereiden voor morgen. Ja en dan ook nog rekening moeten houden dat zondag de winkels dicht zijn dus extra eten in huis. Vanavond even de kamer zo inrichten dat iedereen er kan zitten morgen dan staat ook dat maar klaar want buiten zitten wordt ,m niet morgen. Ik ga je een hele goede vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge karel
    Ja als je extra pufjes moet nemen dan zal dat niet fijn voelen...
    Het is ook raar weer...dan weer warm dan weer koud.
    Maar we klagen niet het is lekker droog dus we genieten...en ja straks ook van Anne en de mannen hihi...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Jij bent nog niet helemaal fit.
    Ik denk een fikse regenbui zou ons opknappen.
    Ook de pollen helpen niet mee.
    Let goed op jezelf en een fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja je weet dat je op tijd een stap terug moet doen maar in een korte tijd nu al 2 x...goed in de gaten houden.
    Ja we zijn er weer en heb huiswerk mee gekregen...mag een aap haken voor Anne
    De mams had die gekocht maar kan zelf niet haken...gelijk daar begonnen en ja hoor ik kan het nog hihi...maar heb wel even want nu wordt het 1 mei voor we weer die kant opgaan.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Zaterdag al weer en een dag voor Pasen. Ik zal zo in de kleren en de dag beginnen en straks nog even de boel hier zo omzetten dat het 1 grote zit wordt... Gister al even het voorbereidend werk gedaan dus dat is klaar. Zien we verder vandaag wel hoe de dag gaat verlopen. Verwacht vanmorgen nog niet veel bezoek maar denk dat het vanmiddag wel aan gaat lopen dus dan wordt het koffie pompen... hihihi. ik ga jou ook een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen