zondag 23 april 2017

geniet de natuur

zo luitjes

voor mij is het weer ff gedaan met de rust
zal weer wat uurtjes aan de wandel zijn met hindernissen
hopelijk met weer wat geluk en dus droog
:)

ja het weer trok mij niet echt de natuur in
al viel het eigenlijk nog best mee
maar ook voor hen die wat minder fit zijn dan ik
heb ik wat moois , volgens mij
om digitaal door te lopen
voor hen die de natuur liefhebben

naturelovers

in de maand van de natuur
de verbazing

denatuurblijftverbazen meta

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

25 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Nee het weer lokt niet echt naar buiten maar jij zal de komende twee dagen wel weer even moeten.. wandelen met hindernissen.. Ik zit hier nog even te genieten van de rust om me heen en een kop koffie om wakker te worden. Straks nog even wat kleine dingetjes in huis en dan de koffer pakken. Hopelijk hebben we niet al te slecht weer de komende week.. Vanmiddag ga ik richting Dordrecht en ga voor het eerst elders Koningsdag vieren. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Inderdaad is het niet echt aanlokkelijk om naar buiten te gaan.
    Daarom blijf ik lekker binnen.Nog steeds niet helemaal fit.
    Geen gedoe om me hoofd.
    Fijne zondag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Ik in alle rust haken grapjas...nog 2 gezinnetjes hier over de vloer en ziet ernaar uit dat ze blijven eten dus de avond is pas weer voor mij als ze bijtijds vertrekken dan hihi
    Ja ze hebben vakantie en daar mogen wij van mee genieten ;)
    We zien het wel het is druk maar gezellig.
    De 2 mamsen en Anne zijn even het dorp in en brengen spullen voor het eten mee...
    Dat wordt dus spaghetti ala me hihi
    Het is je weer gelukt, 2 nieuwe voor mij...

    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi 7 uur iedereen weer de deur uit...avond kan beginnen na het puinruimen ;)
    Of we laten het zo en kijken morgen wel wat we allemaal tegenkomen.
    Nu bankhangen pfftttt
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Vanochtend kreeg ik een rare melding en kon de ppsjes niet bekijken .Nu dus wel en ze zijn weer heel mooi .Nee energie is bij mij nog ver te zoeken maar dat komt wel weer ,dus ik geniet maar aan de pc van mooie dingen .
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd morgen weer een dag en die beginnen we met een opgeruimd huis haha
    Ja toch nog even doorgepakt en kunnen we morgen aan het wassen gaan...
    Nu genieten van de rust ;)
    Broem broem...weg is ikke ...hangen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vervelen wat is dat?
    Zal de wasmachine aan het werk zetten...
    Slaap zacht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Hoezo droog weggebracht...het blijft droog grijnzzz
    De was hangt buiten en wil graag die grote lappen van de bedden in ieder geval buiten drogen.
    De rest gaat wel naar zolder...
    Voor nu schijnt hier de zon nog...dus kan zomaar lukken ook nog.
    En jij wandelen met hindernissen als het droog is zijn er geen hindernissen toch?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Vandaag een dubbele ziekenboeg.Manlief is nu ook gevloerd.
    Hij is zelfs thuis gebleven.
    Best een hardnekkige virus.
    Nu zitten we met z'n tweetje wat sip voor ons uit te kijken.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Denk al waar heeft ie het over...maar je gaat naar de ark..
    Zal ik ook ff doen
    Feestje heeft er niet bij geholpen zo te zien ;)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu wij zo richting zkh...op bezoek
    Ook bij zus gaat het niet goed...de rest doe ik wel per mail.
    Fijne rustige avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo weer thuis maar niet blij in ieder geval...
    Jeetje zoiets hakt er flink in en nu zo onverwachts.
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is zo onwerkelijk allemaal...slapen zal ik wel hoor.
    Doe het verder via de mail want je weet maar nooit
    Voorlopig is het afwachten
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jij geen tukkie en veel buitenlucht...ja dan zal slapen wel lukken.
    En ja die nieuwe machine moet ook zijn rondjes maken anders roest ie maar vast haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Snowing hard here right now, friend Karel ... so have the choice of going skiing or taking on extra shifts at work ... ya ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello from snow country, friend Karel ... I must have watched your second video 15 times or more ... Love the pic of the farm house ... as is much like mine ... smiles ... Love, cat.

      Verwijderen
  16. Mogge karel
    Denk niet dat fon bij mij komt lezen hihi
    Hier ook een redelijke nacht gedraaid en maar zien wat deze dag ons brengt.
    In ieder geval schijnt de zon alweer...maja de was hangt op zolder haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Karel,
    Bij mij ook niet hoor..hahaha.
    Wij zijn nog ZZM.
    Niet echt gezellig,helaas.
    Weinig trek in eten,das weer een voordeel.
    Geniet van de zon,hagelbuien en de koude wind.
    Mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha dat woordje mazzel is al tijden niet meer gebruikt grijnzzz
    Ja koud maar met de zon toch wel fijn.
    Hier komt vandaag niet veel uit mijn handen en mijn oor is rood van telefoneren.
    Die gaat om de haverklap pfftt
    Doe ik ook die mazzel er bij haha
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja viel me gewoon op ineens weer de mazzel voluit hihi
    En idd ons hoofd staat er nu niet naar om gezellig te doen, dus maar opschuiven voorlopig.
    Ja we blijven wel gezellig doen maar je snapt wel wat ik bedoel toch?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo komt het hier toch nog te staan en dat wilde ik helemaal niet...
    Streep eronder en andere onderwerpen.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ha dat 1e gaan we zo doen...wel ff nog klaar maken.
    Dat tukkie sla ik over en doe wat strijk grijnzzz
    smakelijk en tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik duik mijn bed weer in Karel en zal morgen (of vrijdag) weer even verder elzen bij je. Ik ziet alweer te lang en dat breekt me op.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. doe maar meid , denk aan de gezondheid
      rust en lachen doen goed , dus nu slapen en morgen weer lachen
      slaap zacht

      Verwijderen
    2. Ik was ook echt even helemaal stuik Karel.
      Echt te lang achter de pc gezeten en juist dat zitten is zo slecht momenteel (althans achter de pc) daar zit je toch anders dan aan bv tafel ;-)
      Slecht geslapen ook omdat ik me nog steeds niet kan omdraaien alleen met veel pijn en dat sloopt gewoon. Lopen gaat beter maar dat draaien arghhhh.... Komt wel weer goed (zeggen ze)
      Lieve groet, Helma

      Verwijderen