zaterdag 29 april 2017

op pad

zo luitjes

ben ik ook maar weer eens
ja ik ben gelukkig weer veel op pad
zeg maar de lanen in en de paden op
ik vind het schitterend

zo was ik gister ff naar Venray , niet echt bijzonder vind ik
vandaag wel bijzonder , gaan we de mergelgroeve in bij de Pieterberg
alweer een bijna 2 jaar geleden dat wij de etappe van het Pieterpad liepen
Valkenburg - Pieterberg liepen , en toen zeik ik al als we die groeve zagen
daar zou ik best eens willen kijken , nu dag kan nu dus
dus weer om 05:00 op en vroeg op pad

onderweg greetje

in de maand van de natuur
alweer de laatste
maar nu maar naar buiten dan om de natuur te genieten
toch

de natuur is zeer mooi

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    De mergelgrot in ja dan is het op sommige plaatsen buikje intrekken haha
    Maar een hele belevenis kan dat zijn....
    zo nu eerst ffkes klikken....
    Bij de eerste van greetje schrok ik wel even...zo is het leven pffttt
    De 2e prachtige beelden van hoe mooi het kan zijn...
    Groetjes en geniet je wandeling en dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel,
    Twee prachtige ppsjes.
    Het leven is mooi maar soms ook bikkelhard.
    Nog een fijne avond en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jullie de groeve in
    Ja was even gaan kijken en dat is idd heel wat anders dan de grotten in...maar vast heel mooi.
    Ja de tekst is goed...maar je snapt me wel denk ik...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja morgen op verjaardag al is het pas maandag, komt beter uit
    Morgen dus weer op pad...en dan nog wandelen met hindernissen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Zondag ochtend , het zonnetje komt er al bij en het beloofd vandaag een zomerse dag te worden al zal de wind wel koud zijn werd er gezegd. We zien het wel. Jij gister aan de wandel geweest in de groeven.. Neem aan dat het weer een mooie dag is geweest. ik heb een heerlijke week gehad bij mijn mannetje. Komende week heeft Ritza nog vakantie en ga ik de tijd aan haar besteden.. er staat nog een dagje statten op de planning. Maar vandaag gewoon rust en genieten. Ik wens je een hele zonnige zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Jij het werk verschoven naar ma en di...groot gelijk want vandaag is de mooiste dag...
    lijkt wel zomer ;)dus genieten maar.
    Morgen pas jarig maar ze vieren het vandaag...de aap gaat mee en een cadeau voor Marijn
    We gaan weer genieten vanal de kleinkinderen...en Anne hoef je maar aan te kijken en ze lacht hihi
    Gaan we vandaag weer oefenen voor geluidjes want dat vind ze ook heel interessant.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Een uitgelezen dag voor een wandeling.
    Bijna een zomerdag.
    Ik ga zo met een boekje de zon in.
    Geniet ervan en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer thuis en zo aan de koffie...en idd ook rust hihi
    Nee dierengeluiden zou wel heel knap zijn grijnzzzz
    Maar de takkie heeft de reis met ons mogen maken...tot Moederdag heb ik 14 dagen moet lukken want is de helft van de aap hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja heerlijk na een drukke dag...al is het nog zo genieten moe wordt je er wel van :)
    Slaap wel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. The second video U played, friend Karel just blew me away ... so beautiful images ... have many seen before but not compounded like this ever ... thank you ... am working hard at this time ... making money, honey ... smiles ... soon it will be Cuba for me again ... where idiot trump has no say ... at least not yet ... smiles. Love always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Jij weer een druk bewandeld weekend achter de rug en vandaag weer achter de folders aan neem ik aan. Ik zal hier ook de dag zo eens gaan beginnen en de boel weer wat op orde brengen. Weer genoeg te doen vandaag. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen