woensdag 19 april 2017

polder

zo luitjes

ik ben vandaag ff de polder in
en maak een wandeling in een zeg maar
jonge stad

U weet dat ik in de dal uren gratis met de trein reis
dus als ik iets bij iemand in de brievenbus doe , bespaart dat mij porto kosten
toch

maar ik wil niet zo maar ff heen en weer
en dus knoop ik er een wandeling aan vast
zo doende kom ik ook op de pps over onze polders

onze polders en kreken

en eigenlijk zijn al onze polders
wereldwonders
toch

bij de natuur in deze maand

new 7 wonders of nature

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

11 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Je hebt een mooie dag uitgekozen voor een wandeling...als het nu wel weer gaat groot gelijk.
    Een prachtpps met wel heel bijzondere spreuken. En ja hoor beide nieuw voor mij ;)
    Groetjes en geniet je dag en wandeling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Karel,
    wat een mooie pps met die polders en kreken!!!
    Ik hou daar heel erg van en jij ook hihi....
    Mooie muziek erbij dus ik was toch even lekker "buiten".
    Lekker die gratis uren en als je er dan een mooie wandeling bij kan maken is dat mooi meegenomen.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Weer twee mooie nieuwe gevonden, ze zijn prachtig.
    Vandaag een wat hangerige dag.
    Ik ben niet vooruit te branden.
    Wat lichte verhoging, misschien komt het daar door.
    Nog een fijne middag/avond.
    oiGroetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nu wij eten over een kwartiertje...als jij je tukkie doet hihi
    En ja dan de avond...maar rustig houden ook hier grijnzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja zeker is dat al op hihi
    Heb je nieuwe schoenen dan?
    Zo de aap is klaar op de benen en armen na...volgende project
    Lijkt al aardig op een aap grijnzzzz
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoho niet zo snel de benen de armen en de staart nog hihi
    Stond er echt wel haha
    Ja slapen doen we zo meteen ook...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Dus gister even aan de wandel geweest in het nieuwste stukje Nederland. Nou het was zonnig maar wel koud hoor. Ik ben straks ook weer even aan de wandel.. met de stoffer en de zuiger door het huis hihihi. Even boodschappen halen en vanmiddag de deur al weer uit naar de stichting... Ben ik weer de hele dag de hort op. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Nee dat red ik niet in een dag, zijn namelijk 2 armen en 2 benen en een staart hihi
    Geef me een weekje en de aap kan slingeren...
    Er zijn speciale wandelsokken zonder naad toch?
    Och jij loopt zoveel kilometers dat je dat wel zal weten...
    En je had leedvermaak dat je collega's aan het deicen zijn geweest?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een rust hè...
    Hier de bovenboel gedaan en vanavond maar weer friemelen met de haaknaald.
    Nu eerst de keuken in voor bloemkool, worst en aardappelen.
    Hollandser kan bijna niet haha...
    smakelijk en fijne avond met je vorst kijken hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Verse worst...bloemkool met witte saus en aardappelen.
    Was lekker en morgen nog een keer maar dan met gebakken piepers...
    Dag alweer bijna om...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Als verse worst...kan runder of varkens zijn...wij gaan meestal voor de runderworst.
    Is gewoon gehakt in een schoongemaakte darm.
    https://jppuurvlees.nl/runderworst
    Voor het braden wel gaatjes in de darm prikken anders knappen ze open door de hitte ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen