dinsdag 25 april 2017

regen

zo luitjes

maandag vlot de folders weg
en op 2 x 4 druppels na geen regen

vandaag was het op de temperatuur na en een enkele bui , zelfs met hagel
best aardig weer , ik hoop morgen ook , want dan ben ik naar Enkhuizen
om wat af te geven , en met dat ik daar aan dacht , denk ik aan de foto's van vorige week
toen ik in Lelystad wat af gaf en er 18 KM wandelde
zal die op de andere site zetten , wie weet vind U het wat

ik liep vorig jaar van Hoogkarspel naar Enkhuizen
door het natuur gebied de Weelen
nu doe ik echt alleen de oude stad morgen
en hoop op beter weer dan in de pps hier onder

lamousson

in de maand van de natuur
mooie momenten

Natuur Momenten

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

18 opmerkingen:

  1. Dikke kans dat je niet zoveel water te zien krijgt hihi
    Maar je weet maar nooit...het is april en die doet wat ie wil :)
    Een hele mooie met prachtige teksten de 2e...
    En ja hang nog en zo weer met de laatste poot bezig
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat raad ik dan in een keer samen door de regen wandelen hihi
    Of wacht hij tot het zeker mooi weer is...
    Neef van mij is in N-Holland op vakantie en kwamen op het strand Piets weerbericht met auto's tegen...zouden zij ook het weerbericht mogen doen als rasechte Limburgers...hier in het dorp waren ze ook al hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge karel
    Dus weer het limburgse in...en het wordt een stadswandeling?
    Deed je al eens en wij ook haha
    Vandaag zonnig ja, maar de voorspelling is toch nattigheid nog.
    Groetjes en geniet je wandeling

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Tjee..wat een heftige pps, de bovenste..pfff.
    De tweede is gewoon mooi met wijze teksten.
    Het weer valt mee, soms een heftige bui en dan komt de zon weer tevoorschijn.
    Geniet van Enkhuizen en de visjes..hihi.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu dat smakelijk is op en de avond begint voor mij...aap is af maar met het garen wat over is even een truitje haken en dan zet ik daar in letters Anne op
    Wij de andere kant op vrijdag en naar mans geboortehuis, voor een verjaardag al hoeft het voor mij even niet maar ja alles gaat gewoon door.
    Tuk ze en fijne avond
    Zondag naar Marijn...en dan zijn de feestjes weer op

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh.... had ik dat geweten Karel.
    Hadden we mooi ff koffie kunnen drinken.
    Ik denk wel dat je het oude stadje heel mooi vindt. Er zijn heel veel oude gevels en gevelstenen en trapgevels. Ik had je natuurlijk ook nog op wat mooie bezienswaardigheden kunnen wijzen. Ik hoop dat je genoten hebt en ik zal je foto's vast nog wel zien.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Begrijp ik het goed komt je wandelmaatje weer slapen en wandelen?
    Dus za en zo...dan gaat het hier helemaal stil worden hihi
    Stuur kwebbel maar ffkes langs dan grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Iedereen viert feest vandaag maar ik ga de drukte heerlijk mijden en met mijn partner naar de natuur rijden want daar heerst ook rust en gezelligheid, want door de herrie in de flat door het onderhoud eraan is rust nu meer gewenst voor deze meid. Ik wens je fijne Koningsdag waar jij ook heen mag gaan. Ik doe je hierbij nog mijn groetjes en zie vanzelf je nieuwe bericht weer in mijn leeslijst staan. HG Tine p.s en bedankt voor je reactie op mijn bos blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi karel
    Oke geen kwebbel dan..doen we het wel met jou krabbel
    Ook ik zal er minder zijn maar dat wist je al..na het weekend weer meer
    Goed gescoord op de oranjemarkt...2 spellen en 2 autotjes waarvan er een met geluid (brandweer)
    Poppenhuis had ik al, maar geen poppetjes en nu dus wel...nu nog een zadel voor een kinderfietsje, maar komt ook nog wel. Het komt hier steeds voller te staan grijnzzz
    Maja ze moeten wel wat te spelen hebben toch?
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Het valt tot nu best mee met de drukte op het water
    Nu visite en gezellig samen eten.
    🍺

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha gelukkig kon ik het wel goed spellen met een steelsteek op het truitje van de aap.
    Ja had garen over en dacht een truitje met de naam erop is ook wel leuk ;)
    En ik ben tevreden kan het zondag mee als we naar Marijn zijn feestje gaan ;)
    Denk dat ik dan een takkie mee krijg hihi...ja ze heeft nog een pakket...
    Zag vandaag ook een leuke giraf...om te haken
    Wie weet voor de baby die nog komt in juni :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha nee is ook een haakpakket
    Takkie is het hondje van jip en Janneke
    hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Jeetje heb jij wel tijd gehad om te slapen...je was zo vroeg.
    Beide op pad vandaag dus het zal rustig zijn...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel,
    Jij weer op pad, nou,je hebt er mooi weer bij.
    De ziekenboeg gaat gestadig verder.Ik ben weer terug bij af %$#&.
    Geniet van de natuur en de zon.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha wij waren er een uur eerder...dus dat zwaaien was zinloos grijnzzzzz
    8 uur thuis en gelijk met bakkie voor de buis...tot nu
    Fijne avond...of slapen want morgen mag je weer hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihi Je kan ver zwaaien met de fiets...krachtpatser grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen