zaterdag 1 april 2017

wandel weekend

zo luitjes

het is er weer , er zijn velen die er dagelijks naar uitkijken
nee ik niet meer hihi ik leef in 1 lang weekend
:)

toch is dit weekend weer ff ietsje anders dan anders
ex collega Gerard belde afgelopen week , nu dan weet ik het wel
is hij vrij van het werk en geen kleinkinderen op visite
en een goedkope kaart voor de trein
dus hoe verder weg des te beter , nu is hij gek van Limburg , en terecht
zo ik heb de 2de etappe van het Krijtpad gepland
er is kans op een buitje regen , maar geen grote hoeveelheden en verder wel goed wandel weer
vroeg op dus en een aardig stukje treinen naar Eijsden en dan aan den wandel naar Slenaken
hier onder kunt U digitaal mee lopen


Nellie zei me laatst , wat kan jij genieten van je tochtjes en wandelingen
ja dat doe ik echt , ik geniet van het fietsen zowel het wandelen
doe daar bij nog een mooie omgeving en ik

leef lidia

nieuwe maand nieuwe serie en wel een mooie naar mijn mening
 " natuur "

DIGITALE NATUURFOTO'S VAN IRMA KOK - Greetje

wens ik U een fijn weekend
en ik zal zeker bij U langs komen , gegeven de tijd

lieve groet

Karel

PS: voor hen die wat fototjes willen kijken
klik bovenin rechts op m'n cameraatje

10 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Jullie al op pad en naar het zuiden nog wel hihi
    Daar woont mijn neef en heeft er een hotelletje voor wandelaars ;)
    Maar jullie reizen met de trein...
    Mooie ppsjes en beide nieuw...zie Irma wel eens langskomen op smoelenboek en ook met prachtige foto's...groetjes en geniet je dag...hihi LEEF

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Mooie natuur foto's maar ik wil wedden dat jij ze overtreft.
    Lekker weer met af en toe een buitje.
    Vandaag ben ik lui..jullie actief.
    Geniet van het landschap en een heerlijke wandel dag.
    Mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja wat laat maar eerst even opgefrist, naar de konijntjes en ook Domino wilde wel wat hebben... Jij aan de wandel met je ex collega, nou het is prachtig weer, en het zal naar het zuiden toe nog wel iets warmer zijn dan hier. Wij vanmiddag naar de verjaardag van Guido, nemen we zus weer mee terug. Mili gaat niet mee, is gewoon te ver omrijden... we gaan vanmiddag pas want Sas moet eerst ook nog werken dus komen we iets later dan normaal. Ik wens je heel veel wandelplezier en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel hihi
    Zal wel commentaar krijgen maar hoor ik dan toch niet meer want zo richting Robin zijn feestje...
    Ja morgen jarig maar vandaag alvast vieren...kan ook beter op zondag natuurlijk.
    Een leuke bijkomstigheid is dat we ook Anne weer even zien :)
    Trouwens allemaal zijn ze er...dus voor opa en oma genieten.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Wij zijn ook aan het genieten van het mooie weer.
    Neil klust en ik kijk toe..mooie verdeling, toch.
    Verder geen plannen, ik zie wel hoe de dag verloopt.
    Geniet van de zon.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I liked the second vid a lot, friend Karel ... Spring is surely coming soon now, as I heard the Canada geese in the sky above me this morning ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ... and the rabbits are turning from white to brown ... and the crows and magpies are starting to make a racket noise ... and the chickadee is singing its spring song ... ya ... smiles ... Love, cat.

      Verwijderen
  7. Hoi karel
    Dus je moest tekst en uitleg geven hihi
    We zijn weer thuis en wat was het een leuke dag...de kinderen buiten spelen en met de hele bups zelfs naar het crossbaantje geweest...met alle papa's.
    Dus 8 kinderen en 4 papa's waren weg...dat was lekker rustig grijnzzz
    Bleven 2 opa's en 2 oma's en de mamsen over...
    En jij ook al folders weggebracht of komt dat morgen pas?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ik dacht dat je in slaap was gevallen maar je bent er weer ;)
    Morgen lekker weer om folders weg te brengen...tijd genoeg
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Maandag al weer en jij straks de wijk weer in neem ik aan. Gister een wandeling door je achtertuintje las ik.. zal er nu ook wel weer mooi bij liggen denk ik. Ik ga zo ook de dag beginnen en de boel hier maar weer eens even goed recht trekken. Even een rustige week voor de boeg .. mag ook wel want de volgende is weer goed bezet. Ik ga je een goede start van de nieuwe week wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen