zaterdag 15 april 2017

weekend + boeket

zo luitjes

ik weer wat fitter
langzaam aan wordt ik weer de ouwe ik
vroeg mij al af , of je op je ouwe dag nog last kon krijgen van hooikoorts
maar als het zo gaat is het vast een simpel dipje geweest

zag het nieuws gisteravond om 8 uur
of die lui fit zijn weet ik niet
weet wel dat ze flink op elkaar aan het vitten zijn
zal er 2 uitpikken van de velen
meneer usa en meneer n korea
die lui zijn toch zot in de kop
een verzoek aan al die zotten
mag het wat

minder lidia

in de maand van de natuur
zo lang die nog bestaat
in mijn ogen 1 die het meest op valt
heb voor een ieder van U een bosje blommen

spring bouquets

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

21 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ik las dat je niet lekker was en nu toch al wat opgeknapt. Bedankt voor het mooie bosje bloemen. Hier is het vandaag een grijze dag en veel regen in Gent. Maar ik heb enkele mooie dagen gehad en toch wat natuur ontmoet.Ik wens je gezellige Paasdagen met beetje zonneschijn. LG Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Een mooie pps met een heel mooi gedicht...
    En de 2e ja daar zitten er wel bij die ik wel in de vaas wil hihi
    Paasweekend begint...ik moet nog vanalles grijnzzzz
    Dus ga weer verder....groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Jij was dus niet helemaal fit en nu weer wat opgeknapt gelukkig .Wat die hooikoorts betreft dan kan hoor ,ik kreeg het ook op latere leeftijd .Soms jaren geen last en dan opeens slaat het weer toe en dat is niet bepaald een pretje.Ik kom later de ppsjes even kijken
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jij dus al weer de hindernissen gelopen...ja ook hier waren ze vanmorgen al in de brievenbus.
    Nu bij het oud papier hihi
    Ook is het nat buiten...de 1e maal deze week
    Hoop dat we met pasen toch nog wat droog weer krijgen zodat de kleintjes naar buiten kunnen
    We wachten het af...in ieder geval eitjes zoeken grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Een prachtige pps zo ook de tweede.
    Hooikoorts kan best, nu het geregend hebt is de benauwdheid wat minder.
    Weer bedankt voor je folders.
    Fijne zaterdag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo daar was ik weer even om de ppsjes te bekijken .Mooi die van Lidia en als bonus de mooie muziek van Charlie Landsborough een van mijn favoriete zangers .De tweede met de bloemen is echt prachtig en veel bloemen kan ik opeens niet meer in huis hebben ,zelfs een bossie Tulpen nies hoest en proest ik van als een gek ,dikke ogen en ik krijg het Spaans benauwd .Zo zie je maar hooikoorts en allergie kan zomaar opeens beginnen .Ik wens je een goed weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nu je het zegt haha nee nog geen felicitatie...je kwam de 15e terug zei je ;)
    en dat deed je maar zonder hiepperdehiephiep
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb het maar een blogje eerder toegevoegd...muts

      Verwijderen
    2. Ja wie zet "de felicitatie" of was het zingen?
      Onder het paasblog...dan ben je een muts hoor hihi

      Verwijderen
  8. Hey Karel,
    je kan op oudere leeftijd echt nog allergisch worden en ja dus ook last krijgen van hooikoorts.
    Ik dacht dat ik op mijn leeftijd ook geen hernia meer kon krijgen maar mooi wel dus!
    Je bent gelukkig weer wat fitter (ik helaas nog niet) maar geniet van alles om je heen.
    Ik wens je een heel fijn Paasweekend.
    Lieve groetjes, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als dat zo is dan ben je mijn dochter vergeten :(
    pfffttt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Obviously my last comment disappeared into thin air, friend Karel ... anyway, I enjoyed your post a lot ... smiles ... Love. cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Paas zondag en hopelijk vandaag en morgen wat vredig op de hele wereld... Ja ik zei ook al... ben benieuwd hoeveel Trump stemmers nu nog blij zijn... Ik hou het hier vandaag in ieder geval vredig... gister een hele drukke dag maar moe en voldaan in bed gestapt. vandaag even de boel recht trekken hier en verder houden we ons vandaag rustig. Jij de laatste folders nog weg denk ik. Hier hadden we gister nog een flinke hagelbui... Nu schijnt het zonnetje .. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Bah..geen weer voor een wandeling.De hele ochtend al regen.
    Maar binnen is het gezellig en warm.
    Morgen krijgen wij eters en vandaag een rustdag.
    Nog een heel fijne paasdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Zo jij was er ook al vroeg hihi...film gekeken of in slaap gevallen?
    Hoe dan ook vandaag hier droog en die eieren doet de paashaas hoor ;)
    We gaan genieten...de zon probeert er door te komen dus duimen dat het 2 uurtjes droog blijft nog...
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu tegen 2 uur trusten wensen was zelfs voor mij laat/vroeg hihi
    En jij richting spl...eieren zoeken met ex collega's?
    Nu hier goed verlopen en op wat spetters na droog gehouden en de zon erbij maar wel met koude wind.
    De fietsjes zijn gebruikt, maar zijn niet uit de poort geweest.
    Denk dat er teveel lekkers op tafel stond om ver weg te gaan hihi
    Nu is er weer rust in de tent...alles naar huis maar wij nog eten pffttt
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ging je de munten inleveren ???
    Of had je geld hihi
    Ja jij leedvermaak dat de anderen moeten werken...daarom zou het extra leuk zijn om dat te zien toch?
    Zo ik ga bankhangen...ben best wel moe ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo snoetje van de aap is af en het lijfje...moe de oma gaat weer verder hihi
    Is best leuk om weer te haken.
    Hangze in je vrije lange weekend...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er gaat best wat tijd in zitten en ik ga maar door haha...
    Een gehaakte knuffel beweegt zeker ja...lange slungelbenen en armen hihi
    tijd om af te sluiten nu dus slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Karel. tweede Paasdag al weer en jij zal vandaag de rest folders wel even weg gaan brengen denk ik, of heb je dat gister al gedaan... ? Wij gister een rustig aan dag en vandaag gaan we er even op uit. Niet te ver hoor maar even naar de woonboulevard in Sneek. Mijn mannetje moet vandaag nog een paar uurtjes rijden dus we gaan geen einden rijden.. Zijn we er even uit, is ook wel lekker. Ik wens je een hele fijne dag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen