dinsdag 11 april 2017

weerspiegeling

zo luitjes

het is normaal april weer
en als ik naar het nieuws kijk , lijkt al dat geweld ook normaal
en of dat nu dicht bij is of ver weg
het lijkt mij toch niet normaal

de weerspiegeling van je hart

ja de komende dagen fris weer en kans op een bui
heb ik ff mazzel , want ik moet wat aan het HuisHaten doen
:)

in de maand van de natuur
de schoon en reinheid daar van
hopelijk tot in de eeuwigheid

zauber der natur12

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

14 opmerkingen:

  1. Hoi Karel,
    Prachtige ppsjes.Weer een glimlach te pakken.
    Hier een lekker zonnetje.Buiten wat fris maar geen probleem.
    Ja geweld..pfffff..het houdt nooit op en het leven is al zo kort.
    Maar geniet nu maar van deze zonnige dag en nog velen te komen zonder ruzie en geweld.
    Respect voor elkaars mening zou al helpen,..wie ben ik !!!
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel het is 13.26 u
    haha wat een verschil hè...ben gekke Henkie niet doe zijn was al en we hebben zijn huis gepoetst...nu mag hij het zelf bij gaan houden.
    Voorlopig genoeg te doen bij een ander huis.
    2 mooie ppsjes met wel een tegenpool...brrr koud
    Hier al de 2e dag geen regen en gewoon zon...alleen niet zo warm als zondag...maar geeft niet is wel lekker zo. Groetjes en veel plezier me je HH
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu wij zijn op pad geweest voor planten in de tuin...gras met pluimen.
    Staan nu wel op de gemeente grond maar die houden we al 25 jaar bij onze tuin hihi
    En als manlief er klaar mee is ook even eten en op naar een rustige avond.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja de gemeente vind het goed want komen er nooit meer aan ...
    Denken wij dan haha
    Och wij moeten er tegenaan kijken dus het is me goed zo.
    Hangze nog ffkes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Och zou niet weten waar ze die 2 meter voor nodig hebben...
    Straat met grasveld er naast dan die 2 meter en onze meters haha
    Dus houden we het gewoon netjes bij niemand die er wat van zegt...
    We zijn niet de enige...zo doen ze het in de hele straat grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij nog even Piet en ik zoek nog even een passend ppsje
    En dan ook slapen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gevonden ja...moet wat met de blogjes schuiven anders past het niet...
      Zoveel jarigen haha
      Slaap wel

      Verwijderen
  7. Hoi karel
    jij dus 5 verjaardagen op de kalender en allemaal waar je naartoe gaat of gewoon om af te strepen als de dag voorbij is hihi
    Zet ze nu gewoon in een ander blogje als aanvulling...verder doe ik dit jaar de kleinkinderen nog en dan stop ik met de verjaardagsblogjes want worden me er teveel.
    En zover ik weet zien ze de blogjes toch niet
    En jij je plannetjes voor vandaag en morgen al gemaakt?
    Hoe dan ook geniet je dag...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Nog steeds droog weer, de natuur kan wel weer wat regen gebruiken.Het is stoffig buiten.
    Verjaardagen, hier zijn het er ook veel.
    Neef ,Zoon,Nicht,enz.
    Geniet van de maandag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. aha plannetje is voor morgen...
    of overmorgen hihi
    Loopt niet echt lekker met jullie hè...snap je nu waarom ik die reactie wilde weghalen?
    Vette streep eronder en overnieuw beginnen want zo werkt niet zag ik wel.
    Jullie praten om elkaar heen nu...en dat is toch jammer eigenlijk.
    Nu ik was niet OP de trampoline hihi opa wel grijnzzzzz
    Nu nog eten dus laat vandaag. Ook bij zus langs geweest dus flink gerakt vandaag.
    Smakelijk zal wel te laat zijn maar een fijne avond kan wel ;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha karel
    Ja ik heb ook liever dat je het op je eigen blog kan lezen ;)
    Het enige wat ik kan doen is het verwijderen als je wil...
    Dus jij denkt al aan je ontbijtje...ne zover ben ik nog niet :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is me wat...wat zeg ik het is niks ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Maak je niet zo druk man...heb in hetzelfde schuitje gevaren.
    En vind dat je gelijk hebt zoiets vecht je niet uit op andermans blog...
    Maar goed zal het allemaal laten staan tot het me te gortig word hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Donderdag al weer en ik heb me zelf vandaag een vrije dag cadeau gegeven.. hihihi. Alleen even het hoog nodige straks en verder zie ik wel vandaag wat de dag komt brengen. In ieder geval om 10 uur koffie drinkers. Vandaag zou het hier geloof ik droog zijn maar gister best wat nattigheid gehad ... Jij de boel weer allemaal aan kant in huis dan kun je vandaag je tuin wel even in. Ik wens je een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen