zondag 9 april 2017

zonnige zondag

zo luitjes

het beloofd een zonnige zondag te worden
dus ik zou zeggen geniet er van
ik doe dat ook , door het wandelen met hindernissen
:)
en dan in de middag met het kijken op de Belg naar de koers

gister genoot ik van een kleine wandeling van uit Buren in Gelderland
daar zal het vandaag erg druk zijn , en door het weer ook weer meer bloesem zijn
liep er o.a door een wijngaard , nu die bloeit nog lang niet hoor , maar ik wil er voor terug
keek door een raam van een gebouwtje , komt een jonge dame in de deur en zegt U mag wel binnen , ik zeg , ik ben een bier drinker
maar dat ik het geheel van het maken van wijn wel interessant vind
zij legt uit wanneer de bloesem en de trossen druiven er zijn
en ik zeg tot dan , want dat rondje wil ik toch nog wel eens lopen
over mooie weggetjes en paadjes

het is allemaal zo mooi
dat je snapt niet dat er zoveel ellende in de wereld moet zijn

loveandhappiness

in de maand van de natuur
een park waar ik in '76 door reed

yellowstone

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

12 opmerkingen:

  1. Absolutely stunning videos, friend Karel, thanks so much for sharing ... spring is coming here as well ... snow is almost gone but the ground is still frozen ... next month I can put in my garden ... smiles ... happy spring, hmmm? Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://www.youtube.com/embed/6RBa_vwYFgM?rel=0&controls=0&showinfo=0

      :)

      Verwijderen
  2. Hoi karel
    De eerste komt me zo bekend voor dat ik denk dat ik die ook ergens verstopt heb...een prachtige zowel de muziek als de platen...en ja de 2e is er een om 1 x naar te kijken das genoeg haha, maar wel mooi.
    Jij dus mak an op je werkdag hihi...
    Weet nu wel waar het mis gegaan is gisteren...doorgeklikt naar ria om te kijken of die site het deed...en ja hoor maar ben ik vergeten terug te komen pffttt
    Zal vandaag beter opletten...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb het even terug gekeken maar kan die love niet terugvinden...zal wel goed zijn haha
    Jij alweer klaar...nu hier was het open dag...
    Eerst zus met man, toen broertje en nu zijn Daan en Guus hier met de mams...en die blijven tot na het eten...dus wens je gelijk smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ha die karel
    kom je nog een late zondagsgroet brengen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij kan goed tellen grijnzzzz
    Nu was wel 3 x koffie zetten hihi
    Geeft niet was wel leuk en we hebben ons goed vermaakt en de jongens ook
    Zelfs met de fietsjes voor in de straat geweest...en guus ook nog met de step...
    Die zei ga naar de winkel doei hihi
    Maar verder dan de straat kwam die niet...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee ik wijs tot hoe ver hij mag...en dat hij dan weer om moet draaien hihi
    Elisabeth is weer aan het bloggen...al gezien?
    Sluit ook ze af...was druk zat...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Je hebt weer twee mooie gevonden.Prachtig !!!!
    Ik ben weer in Mokum na een pracht dag.
    Vol zonneschijn en gezelligheid.
    Lekker gegeten.
    Geniet van de dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Je kan op haar naam klikken toch? Als je haar ziet...
    Zie maar...ik ben voorlopig de enige die daar komt.
    Wel vreemd.
    Jij alweer op pad of wacht je nog?
    Wij zo de deur uit een wasmachine halen...want de onze heeft het begeven na ruim een jaar als denderende trein de buurt bezig te houden hihi
    Ze vroegen allemaal wat is dat die herrie...nu dat was de wasmachine
    Gelukkig staat die in de garage...geen last van gehad grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha je zei dat en ineens was ze er ook hihi
    Nu bij wp doe ik dat ook maar dit is wat anders...
    En nee we waren even bij zus op bezoek. Ja als je toch al op pad bent dan gelijk maar door.
    En nu draait de avond al...
    Wo of do komt de nieuwe machine pas...en moet nog 1 was draaien.
    Kan dan mooi haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha 1 was van broers was moet nog...dus die winterkleding en gordijnen mag hij zelf doen grijnzzzz
    Als wij vakantie vieren...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Dinsdag al weer en jij de folders weer allemaal weg gebracht dus vandaag een vrije dag.. of even met slangentrees dansen... Ik doe deze week alleen het nodige in huis... volgende week maar weer alles even goed.. geeft nu toch niets want heb deze week allemaal extra voeten over de vloer. Straks eerst even naar de kapper .. zit dat ook maar weer netjes. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen