woensdag 24 mei 2017

Brabants landschap


ik gister wat een rustdag
had ook wat last van de rug , vermoedelijk door de dikke buik
hihi
komt goed hoor , ik stop weer een tijdje met de vele pinten
maar 1 welverdiende na een mooie wandeling blijft

vandaag ga ik verder op het Brabants Vennenpad
Sint Oedenroden - Boxtel
genoot er al 2 mooie etappes en zal nu ook weer genieten
heel wat anders wandelen , maar ook erg mooi
is in de volgende pps

wandelen in de dolomieten

in de maand van de muziek
ook wat mooie landschappen

country roads

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

22 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Jij morgen dus aan de wandel.Ik vind het maar een gedoe met die ov kaart Ik moet nog steeds 40 euro ''opeisen'' want er ging iets fout op Utrecht Centraal laatst pff Mooie ppsjes weer en gezellige muziek.Gewoon wat minder pintjes per dag is toch een goede optie ?
    Fijne dag en beterschap met de rug ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Ben blij met dat woordje voor dame hihi
    Gossie rugpijn...heb ik jou nog nooit over gehoord en hier dagelijks...beterschap
    Een mooie omgeving maar daar wandel je maar mooi alleen...zie ze geen van beide zitten grijnzzzz
    Maar mooie platen geeft het wel in de eerst mag Heidi wandelen en de 2e neem ik die bolide wel :)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemiddag Karel, jij zit in Het Brabantse land en ik heb nog enkele wandeling en bezoeken staan voor Gelderland. En ene pintje kan geen kwaad, want teveel is het dat het naar de benen gaat en je niet zo goed kan lopen. Hier is alles nu gereed in de flat en na puinruimen eindelijk alle blogjes voor beide websites afmaken want er staan er nog een aantal in de concept die ik wil zetten. Van deze kant een zonnige groet en wens je alvast fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Mooie ppsjes,wat lees ik, heb je last van je rug.?
    Dat is heel vervelend.
    Het is weer prachtig weer om er op uit te trekken.
    Beterschap met je rug en een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha wie weet wandel jij met Heidi;)
    Maar eerst van die rugpijn af...maar daar is wandelen ook goed voor maar dan niet gelijk 20 km hihi
    De koers...je vermaakt je ook wel in je hutje toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dus stijf en stram bij opstaan, oude mannekeskwaal hihi
    Niks forceren dan komt het vast weer goed.
    En haken doe ik tussen de bedrijvigheid door...verstand op 0 en haken.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoho hihi loop ik te hard?
    Ja even aankijken en daarnaar handelen.
    De dagen nu dat al veel gedaan is, maar de weg naar vrijdag duurt me te lang.
    Geen zin om wat te doen pffttt
    En ik wordt gestoord van al die telefoontjes...zit de halve dag met dat ding aan mijn oor.
    Goed bedoeld van allemaal maar het wordt me teveel...dus schuif het af.
    Groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Tuurlijk komt het goed...de weg is lang maar uiteindelijk vinden we rust.
    Ga zo richting bank en haaknaald...
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lijf van de poes is klaar...nu de rest nog haha...
    Maar grootste werk zit erop nu de pootjes en versieringen zoals ogen en neus strikje...staart...maar zijn kleine stukken in vergelijking met het lijf...
    Ga weer verder...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beetje aan de late kant...en nu ook slapen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. dus last van je rug... Zal je even een tip geven.. het is net als bij een dieet.. als je er aan begint en je stopt dan weer een tijdje komen de kilo,s er dubbel zo hard weer aan.. bij jou geldt dat met een biertje.. tijd geen gehad, nu wel weer en ja dan krijg je een jojo effect.. menigeen die dat niet wil geloven maar het is wel zo.. en dat wandel je er echt niet af hoor. Ik ben vandaag op verjaardag..... en morgen binnen alles weer even goed want ja het zand stuift overal naar toe... maar achter huis is nu zover klaar dus we kunnen er zitten komend weekend. ik wens je een fijne Hemelvaartsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Ja eruit lopen zou fijn zijn want is toch vervelend als je last van je rug hebt...
    Maar je gaat aan de wandel en genieten van het mooie weertje.
    Wij zo bezoek van vera en mathijs...dus die vermaken ons ook wel haha
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel,
    Wij zijn ook aan het genieten van het mooie weer.
    Neil is een klein tuinbankje in elkaar te zetten voor in de kattenren.
    Kan ik gezellig bij de poezen zitten.
    De poezen vinden het leuk en daar is het lekker fris.
    Geniet van de zon.Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier de hele middag bezoek...dus ook nog eten nu
    Restjes met soep...doen we het wel mee.
    Smakelijk en fijne avond en goeie thuisreis

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha frost houd geen rekening met laatkomers, ook niet als ik bel.
    En zit al genoeg aan de telefoon dus ffkes niks extra's
    Wij het eten achter de kiezen en op naar een rustige avond
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey karel,
    een welverdiende pint na zo;n wandeling mag dan ook echt wel.
    Super dat je weer van die mooie wandelingen hebt gemaakt en dat nodigt ook weer uit om voor mij ook weer eens verder te kijken dan steeds weer dezelfde gebieden te bezoeken ;-)
    Dit weekend gaat het echt warm worden dus ik ga rustige aan doen hihi......
    Route 66 hahaha.... echt mooi!
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dus je hebt het gehaald om op tijd voor de buis te zitten?
    Hoe dan ook gaat gewoon allemaal door...
    Hier ook...ga weer hangen hj
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Goedemorgen Karel. Dus je was net iets later thuis dan verwacht.. Ja ze wachten niet op je hoor... Maar goed je hebt de tijd aan jezelf en het weekend staat voor de deur dus lekker rustig aan zou ik zeggen. Ik niet.. ik ga straks snel de dag beginnen en het huis even door en de boel weer wat op orde brengen. Door het straten is er de afgelopen week binnen niet veel gebeurd door het zand wat je dan toch mee naar binnen loopt. Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mogge karel
    Was je in slaap gevallen voor de buis?
    En frost nog gemist hihi
    Een zware dag...hoop dat we er een waardige mooie dag van maken.
    En dat alles verloopt zoals we willen. Een mooi afscheid van een dappere zus.
    Nooit een klaagwoord al was er verdriet.
    Ga me klaar maken...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Karel,
    Vandaag weer mooi weer maar in het weekend plakweer.
    Dat is niks voor mij,jij kan er goed tegen maar ik niet.
    Dus vandaag de boel goed recht trekken en in het weekend rustig aan doen.
    Geniet van de dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een pracht afscheid wel heel emotioneel
    Als afsluiten met broers en zussen gezamelijk ergens gegeten maar ook om na te kletsen.
    Was fijn...maar we missen een schakel nu :(
    Vroeg slapen dus zeg gelijk trusten

    BeantwoordenVerwijderen