maandag 29 mei 2017

een mooie week beginnen

zo luitjes

zo leuk te lezen hier en daar
ontmoetingen van blogger
kon er zelf niet bij zijn dit keer
ontmoete wel al enige mede bloggers
en hoop er nog velen te treffen

ik liep gister al 3 wijkjes , dus heb vandaag een makkie
en zal op de computer eens zien nadien
voor een plekje te wandelen

de computer

al heb ik wel al een idee hoor
en ook wel 2
in de maand van de muziek
als het goed is zijn dat plekjes naar mijn hart

a plek

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Maandag al weer en vandaag maar zo vroeg mogelijk op pad met de folders want het beloofd weer een zeer warme dag te worden. ik ga ook zo de dag beginnen en kijken of ik de boel een beetje op tijd aan kant krijg... elke dag maar wat extra ... Ben deze week ook onderweg maar dan met de collecte bus. De straten hier omheen dus hoef niet ver.. ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Eindelijk weet ik waar die computer goed in is haha
    Pracht pps en gemaakt door iemand met veel fantasie ;)
    Met een lach de teksten gelezen en dat wil wat zeggen...helemaal top
    En ja dat Griekse sfeertje mis ik nu wel een beetje
    Ga nu verder met mak an doen hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog iets geleerd...
    Ja dat er ppsjes zijn die ik nog niet gezien heb grijnzzzz
    En dat de pc geen problemen oplost maar ze maakt ;)
    Geniet je rust

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ojee x voor de oplossing kan nooit goed zijn haha
    Maar je blikvanger de oplossing voor dorst...proost
    Ben wat aan het rommelen geweest met de blogjes...wel achter de schermen maar is altijd opletten dat je ze niet per ongeluk plaatst...tot eind aug. klaar laar de zomer maar blijven haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij al toe aan een tukkie want anders ga je niet liggen toch?
    Ik zo de keuken in...dan zeg ik pffttt
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor ons balkon moet ik uit de slaapkamerraam klimmen dus het wordt de bank haha
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you for playing Nana Mouskouri ... I brought many records with me from Europe to Canada, but never any of hers ... My mama she wolf tells me that it is very hot and dry in Northern Europe these days ... Here is hoping for some rain for you ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij maakt het spannend...zet een trap en iedereen kan binnenklimmen haha
    Nee doen we maar niet...gelukkig is er beveiliging van de rolluiken.
    3 oren klaar nog eentje...
    Schiet aardig op maar 2 tegelijk duurt wat langer grijnzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Is geen balkon, maar meer een dakterras...vroeger zat er een lichtkoepel
    Maar die is weg en ja je kan er makkelijk met 4 zitten hoor, na wat klimwerk grijnzzz ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee je zit er dan in de kijkerd...denk niet dat de buren er blij mee zouden zijn hihi
    Als we zo over hun tuinen kijken...
    blogje er tussen gefrot want duurt te lang...en voor jou vast een ouwetje ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Dinsdag al weer en ik hou het vandaag rustig... Denk dat jij al weer plannen hebt voor een wandeling en vandaag er even op uit of thuis op het balkon.. of moet je nog lopen met hindernissen? Ik heb nog wat kleine dingetjes in huis maar verder hou ik me vandaag even bezig met verzamelen van materiaal.. nee gister niet de etalage gedaan, dat komt donderdag. Wel met de collectebus op pad geweest dus dat is nu klaar. Wat je ook gaat doen vandaag ik wens je een hele fijne dinsdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Twee leuke ppsjes en Nana,weer leuk om haar te horen al ben ik geen fan maar haar stem is mooi.
    De zon is weg maar in huis nog knap benauwd.
    Gisteren geen puf in niks.Lekker niks gedaan.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Welke klussen ? Er komt hier weinig van klussen, zo druk geweest met zus dat we alles op de lange baan hebben geschoven. En wanneer er de fut weer is om wat aan te pakken ?
    Dat zien we dan wel weer hihi
    Voorlopig haak ik grijnzzz, lekker ontspannend
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zelfs die huishoudklussen blijven liggen...alleen wat hoognodig MOET
    Komt wel weer...nu je het zegt dat witten zou ook wel eens mogen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja die komt af...en vind het leuk om te zoen...
    Zo dus je komt nu wel heel dicht in de buurt hihi
    Smakelijk en fijne avond...maar eerst de deur uit toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och wij zitten 3 kwartier rijden van de belgische grens hihi
    en dan zijn we in lommel grijnzzzz
    En brabant is brabant...ook al is het groot haha
    Ben benieuwd welk stuk je gaat lopen.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nee er is nu zowiezo hier veel teveel aan de hand...komt nog wel
    Zo ook vanavond niet van de bank af geweest...maar wens je een fijne wandeling morgen
    Lees je vast nog wel met je ontbijtje
    Slaap wel en zachies doen morgenvroeg whahahaha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen