woensdag 10 mei 2017

mooi Twente

zo luitjes

plannetje smeden is gelukt
het is terecht 1 met het tje er achter
want het mag dan een hele reis zijn naar de start van deze

ik liep hiervan al 2 mooie etappes , blijven er na vandaag nog 2 over
ik koos deze vanwege de lengte , kan ik redden voor de klok van 16:00 uur
weer is redelijk tot goed zo " men " zegt
en het is een schitterende streek dat had ik al gezien
trouwens voor hen die het nog niet weten
U kunt zweten op wandeling bij
hihi
ik geniet van het wandelen en meest nog van de

de pracht van de natuur 1

in de maand van de muziek
na het zien gister van de mooie etappe de Etna op
toch weer wat Italiƫ

Juke box - Rocco Granata

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Hoi Karel,
    Je gaat mooie plekjes zien vandaag.
    Het weer is ook toegankelijk, weinig zon maar wel lekker.
    Ik ben nog niet echt fit, het duurt lang.Het lijkt wel of Neil en ik elkaar steeds weer aansteken.
    Geen koorts of zo..hooguit wat verhoging maar die nachten..pfffff.. we houden elkaar wakker door het geblaf.
    Beide hebben zo weinig energie, er komt weinig uit mijn handen.
    Neil kwam om 15 uur thuis gisteren en meteen het bed ingedoken.
    Ik had wat kippensoep gemaakt en dat ging er wel in.
    Jeetje, wat een geklaag om niks...haha.. fijne dag verder en groetjes.
    Doeii.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Jij aan de wandel en hier is het tuin zitten, prachtig weer...
    Zoals het er nu uit ziet een mooie zomerse dag :)
    onder het genot van de Shadows met mooie natuurplaten en ja wie ken Rocco niet haha
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja het is geplaatst maar is dezelfde reactie als van vanmorgen om 9.37 u. grijnzzzz
    Goeie reis huiswaarts en smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja klopt is een oud blog maar paste zo mooi bij het mopje ;)
    En volgende is moeder dag maar dat duurt nog ffkes...dus een blogje tussendoor gezet...
    Komen straks de edele dieren ook weer terug hihi
    Want daar stond je vorige reactie onder (dezelfde) grijnzzzz
    Weet het valt niet mee op zo een klein schermpje dus is je vergeven ;)
    Nu op naar een rustig avondje...ook voor mij
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ben wat aan het rommelen met de blogjes...maar goed is mijn blogger dus ik mag dat grijnzzzz
    Ja hoor jij doet je best en ik doe mijn best...zoals ook al de anderen hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Jij weer een etappe gelopen gister en ja het weer was mooi. Mag ook wel want we hebben zon nodig. Over een week of twee gaat de boel er hier achter huis uit en wordt alles even goed recht gelegd. Kunnen achter huis dan ook nog wat vrolijke bloemen in de bakken en kan ik alles maar zit klaar maken. Ik maak het me vandaag even makkelijk en wens je een hele fijne donderdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goeie morgen Karel,
    voor vandaag is het echt heel mooi weer om te wandelen.
    Er staat ook een lekker briesje bij :-)
    De natuur ontplooit zich nu steeds meer en dat is echt geweldig om te zien :-)
    Je foto's moet ik nog bekijken maar dat komt wel goed.
    Wandelse en geniet ervan.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Nee we waren op pad...
    Eigenlijk zou je iedere dag wel willen gaan, maar verstandelijk weet ik dat het niet kan.
    We hadden een kwaliteitsuurtje.. (alleen met zus)
    Heerlijk was dat...
    Hier is het echt zomers en al de 2e dag
    We halen de 22 graden wel vandaag...en de bloemetjes willen water hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Wat een heerlijke dag.
    Lekker buiten gezeten en nu ff een krabbel plaatsen.
    Wij zijn nog niet fit, we houden elkaar wakker door het hoesten.
    Overdag weinig last maar in bed begint het geblaf.Een zeehonden opvang..hihi.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha jij zonder jas op pad...nu ik met hemd in de tuin en hier en daar wat plukken..
    Geen bloemen maar onkruid hihi
    Begint hier nu te betrekken dus zou zomaar een regen of onweersbui langs kunnen komen.
    Als die de bloemen niet verpletterd is het mij goed
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We hebben een aardig buitje regen gehad...maar zo in de avond mag van mij als het morgen maar weer droog is hihi
    Ja aan dit weertje wen je snel en wil niet anders meer...genieten in de tuin.
    Frost alweer bijna over en ik weer terug naar de bank...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat kan niet moeilijk zijn met zoveel voorraad hihi
    Maar altijd fijn als je een blogje klaar hebt...
    Moet mezelf inhouden want ik plan veel te ver vooruit.
    Dus voorlopig geen blogjes maken grijnzzzz
    Maar lijf van giraf is af...nu nog 4 poten en staart
    Vind het echt leuk om weer te doen...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen