maandag 15 mei 2017

op naar een mooie week , toch

zo luitjes

ik heb vandaag een makkie met de folders
de bezorging lijkt te zijn veranderd , dus ik heb al 4 wijken weg
nog 2 te gaan en ikke is vrij

doe ik nadien het HH en de dinsdag heb ik voor het balkon vast gelegd
die ff boenen en gereed maken voor de mooie warme dagen
en om 16:00 uur weer een gesprek tussen bewoners en woningbouw
wilde het afzeggen en gaan wandelen , maar dacht nee Karel
door gaan nu tot het eind
en ik luister altijd hé , dat begrijpt U wel
gelijk ook wat ritjes naar de vuilstort , glas en lampen als ook lege printer cartridges
laat dan de zon maar branden hoor
hihi
wat denkt U
zou het waar zijn

Zou het waar zijn

dat we een prachtige zomer krijgen
in de maand van de maand

een die Corry vast mooi vind , zei gaf een paar namen op
:)

esplendor1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Het is maar stil aan deze zijde. Dus kom ik je maar even verblijden. Hier is alles kits maar veel herrie van het onderhoud van de flats . Wel bijna hier gereed maar het galmt door als een enkele boxen die keihard op de volume staan. En ik ..... Kan hier weer eens door het stof gaan kruipen en puin ruimen gaan. Het is maar stil in bloggerland. Nu van mij de groetjes Karel. En je foto's zijn echt heel mooi.(ook al ontmoet)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Beide ppsjes zijn prachtig.
    Echt genieten en zeker de laatste met de mooie natuur en de Beatles.
    Het wordt zomer...meer dan 25 graden zei "jan Visser" op de radio.
    Veel succes met de bewoners en de woningbouw.
    Altijd beter om er bij te zijn ondanks het mooie weer voor morgen.
    Fijne zonnige dag maar dat zal wel lukken.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Had al geklikt en wat is het een mooie die eerste.
    En ook hier zal het ei niks meer doen haha
    En dan Yesterday een pracht nummer maar in de pps wat wazig krakend hihi
    Maar de platen zijn mooi om te zien…
    Zit heerlijk te snoepen van aardbeien...wat zijn die lekker nu
    Groetjes en geniet je dag
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niet naar wp want daar zag ik je nog niet ;)
    Zeg ik proost maar geef mij die frisse aardbeitjes maar...zo lekker en gisteren gekregen.
    2 doosjes waren er gelijk op met de kinderen maar deze zorgvuldig apart gehouden voor onszelf hihi
    Ja de beatles zijn ouwetjes maar de muziek is er nog steeds...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent in de warrie, 19 uur geleden als je dat eerder noemt...ja je hebt een blog geplaatst dat wel grijnzzzz
    Jazeker was dat een lekker cadeautje...en zowel buiten als binnen genieten van de kleurenpracht.
    Zal wel warm geweest zijn in de wijkjes vandaag...geniet je rust en wp komt wel hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Dus jij gister al mooi op tijd de boel weg... ja en dan is de tijd weer aan jezelf he. Ik heb gister middag heerlijk buiten gezeten met een boek.. en als het kan ga ik dat vanmiddag weer even doen. Maar geloof dat het vandaag bewolkt blijft al gaan de temperaturen wel omhoog, we zien het wel. Ik hou het verder rustig vandaag. Wens ik jou nog een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Ik vind het vandaag een benauwde dag.
    Al extra gepuft.
    Het is niet anders.Zo maar even de boodschappen doen.Dat moet ook gebeuren.
    Ik wens je een fijne dinsdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Dus het kan je goedkeuring krijgen het blogje...
    Ja wilde wat vrolijkers verstoppen het gedicht is al zwaar genoeg en zeker voor mensen die het dichtbij meemaken...
    Was je in slaap gevallen ;)in de avond?
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee wassen gisteren gedaan vandaag de strijk en kan het voor een paar maanden de andere kast in hj
    Wist het kon bijna niet anders haha
    Slaapkop grijnzzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Denk zo dat je het eten al achter de kiezen hebt hihi
    Wij ook en op naar een rustig avondje...
    Ga echt niet met kasten slepen hoor kleding omwisselen al vermoeiend genoeg ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoezo? Doe jij daar niet aan mee hihi
    Wij weg net als jij, maar dan anders...begrafenis neef en in de middag naar zus
    Jij aan de wandel zeker ?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu zit ie ineens niet meer lekker ?
    Tja had je er in de winkel even mee moeten gaan zitten grijnzzzz
    Och spijkergoed wordt altijd wel opgerekt hihi
    En morgen ook die dag komen we door en vind het fijn om zus weer te zien.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen