maandag 8 mei 2017

plannetjes smeden

zo luitjes

ik gister en vandaag wat druk met de reclame folders
maar toch ook al wat naar het weer en de treinen loop kijken
om plannetjes te smeden om er op uit te gaan
vind ik op zich al een wandeling hihi
ik zoek voor in de week nog wat korte etappes van wandelingen
die ik in de daluren kan doen
:)

en op de zaterdagen de langere
heb nooit echt veel bagage mee , alleen dat wat belangrijk kan zijn
maar in het leven hebben we allemaal wel een goed gevulde rugzak

bagage voor je leven greeitje

in de maand van de muziek
maar ff de Giro achter na
ja ik zag al mooie finales in die mooie koers

A Tour to Italy with Pavarotti

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. It's just after mid night here and early morning in your country, friend Karel ... Wishing a very good week end ... I have 2 more nights to do, then off to Cuba for a week ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Spring is finally here, friend Karel ... I saw buds sprouting on trees and bushes ... and there are pussywillows for the bees ... lovely ... Always, cat.

      Verwijderen
  2. Mogge Karel,
    We hebben allemaal een rugzak.
    Het hoort er bij.
    Vandaag toch nog wat rustig aan.Het wil nog niet goed lukken met de gezondheid.
    Het hoesten neemt gelukkig wel af.
    Vooral in de nacht want dat is echt een ramp.Niet kunnen slapen door je eigen geblaf.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Dus je bent weer plannetjes aan het maken hihi
    Die stop je in de rugzak en je gaat op pad
    Mooie die van greetje...de andere niet zo mijn ding maar er zaten wel mooie plekjes tussen.
    Groetjes en een goeie start van de nieuwe week
    mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lees het al jij vermaakt je wel...
    Nu wij ook, samen een kasteel opgebouwd met kanonnen en ophaalbruggen en het werkt nog ook hihi
    Komt van een gratis weggeefsite...en dacht daar willen de jongens als het regent vast wel mee spelen. Nu boven bij de lego gezet...
    Ben benieuwd zondag wat ze er van zeggen hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn hele tijd verdaan met speelgoed opruimen hj
    Nu eten en opnaar een mak an avond ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk krijg je beter weer om te wandelen dan dat van vandaag. Mijn handen verkleumden aan het fietsstuur. Precies of het nog winter is.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dus je blijft niet thuis om het te volgen...
    Zo hangen gedaan, kasten opgeruimd en kasteel staat op het bureaublad bij de lego
    Dus spelen maar haha
    Denk 1 x mee spelen en gooien we erna alles in de ton...ze weten dan wel wat het kan worden grijnzzz
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er zijn meerdere bureaubladen...een bureau boven is hier gebleven en dient nu als speeltafel, al liggen ze meestal gezamenlijk op de grond ;)
    Met de lego...morgen plantjes halen :)
    Ben ik ook buiten...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Dinsdag al weer en het zonnetje is ook al wakker, heerlijk als de dag zo begint. Jij de folders weer de deur uit en vandaag even in je huis aan de slag. Kun je er de komende dagen maar weer op uit trekken. Ik ben vanmiddag ook buiten maar dan achter huis, mag weer onkruid plukken... zal morgen Marten vragen wanneer hij achter huis kan gaan straten.. Ik wens je ene hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Dacht het is mooi weer zo jij bent wandelen of fietsen maar niet dus...eerst je taken uitvoeren hihi
    Nu wij flink met de was in de weer geweest...en zo meteen de tuin in...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu wij plantjes gehaald en de garage ziet er fleurig uit hihi
    Ja morgen gaan ze de grond in, maar vannacht was er nog vorst aan de grond dus we wachten een nachtje...beter voor de blommen ;)
    Dus de fiets nog op geweest en voorraadje ingeslagen om aan de kokkerel te gaan.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij gedaan wat je wilde doen...nu ik nog niet haha
    Ligt me een bult strijk te gillen om aangepakt te worden ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Die van broertje klaar...nu de mijne nog
    Morgen weer een dag...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk dat is dan iets wat ik wel weet...geef een belletje "was is klaar"
    Niet welke kant jij opgaat voor de korte wandeling hihi
    Ben een giraf aan het haken...schiet lekker op ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij doet het al zo lang zelf dat ze weten dat je het kan ;)
    Dus zal je niet snel gaan haken hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Weer een mooie bijpassende pps met die van de rugzak Karel.
    We hebben inderdaad allemaal onze rugzak mee en de een gaat er beter mee om dan de ander maar...... we komen er wel :-) Je plannetjes lopen misschien al gesmeerd want vandaag (lees donderdag) is eht geweldig mooi weer. Komende zondag wil ik er ook eindelijk weer eens op uit.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen