vrijdag 5 mei 2017

vrijdag

zo luitjes

 vrijdag en redelijk tot goed weer
zal vandaag een korte wandeling maken
plak er een stukje aan bij het begin , wil eens zien of de oude
suikerfabriek

te bekijken is waar de bieten heen gingen als ik eind jaren '60
bij loonbedrijf Ubbels en van Twisk werk en we vele bieten rooiden
dan aan den wandel , op weg naar
Sloterdijk 

via de
Bretten


in de maand van de muziek
iets wat " ik " vind passen bij deze dagen rond de 5de mei

The_Beatles_-_Yesterday_und_viel_mehr1

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

6 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel... Dus vandaag een korte wandeling... nou denk dat het toch nog wel wat kilometers zijn als ik dat zo lees. Een warming up zeg maar voor de komende dagen hihihi. Ik ben gister hier niet overal aan toe gekomen dus vandaag maar even de boel voor het weekend af maken. Straks de koffie drinkers weer dus de ochtend is weer kort. Ik wens je een hele fijne wandeling en een droge vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel
    Jij op pad en aan de wandel
    Kijken naar bieten hihi
    Een mooie pps met als bonus nog meer van de Beatles...zoek maar uit.
    Wens je een fijne wandeling en hou het droog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    jij weer aan de wandel ,ik vind het behoorlijk frisjes maar wandelen houd jou wel warm.Heerlijke muziek en mooie beelden
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha jij en ons verwennen hihi
    Geintje hoor...dus een mooie wandeling en droog gehouden?
    Rustig avondje zal er niet zijn we gaan naar zus toe
    En nemen gelijk haar man mee naar huis.
    Dus maar afwachten wat dat allemaal brengt...hoe dan ook ben ik blij om er naartoe te gaan.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Liefst zou je er dagelijks wel heen willen, maar weet ook dat dat niet kan...er zijn er zoveel
    Maar was een fijn bezoek...samen naar de huiskamer geweest om koffie te drinken. Ja ook zus wilde wel even van de kamer af. Wel leuk was dat de dochter een voerbakje aan de buitenkant van de raam geplakt had...en ze een vogel had gezien die ze niet thuis kon brengen. En ja hoor die kwam dus vanavond ook en was een specht...genieten van kleine dingetjes
    Hopelijk komen er zo nog een heleboel geniet momentenHang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ga je op pad morgen?
    Het wordt in ieder geval mooi weer...
    En nee 5.oo uur is wat vroeg pffttt
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen