vrijdag 12 mei 2017

vrije vrijdag

zo luitjes

even dacht ik
maak er een weekend blog van
maar nee mijn weekend is te lang
:)

morgen gebruik ik voor een ritje apotheek en wat andere boodschapjes
wie weet een ritje oud papier vooraf
verder zie ik het eigenlijk wel
en U hoe is Uw dag morgen
ik wed genieten van goed weer en veel jong spul

in mei leggen alle vogels een ei

in de maand van de muziek
blijf ik wat in de buurt
en wat zou ik daar nog eens graag rond wandelen

biesboschlied

wens ik U een gezonde nachtrust

en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus voor jou een ... ik zie wel dagje... vandaag. Nou hier het huis weer even door zo voor het weekend begint en even om boodschappen dan kan ik de komende twee dagen zeggen, heb een ik zie wel dagje. Straks eerst de koffie drinkers en Ritza straks eerst de deur uit, maar hopelijk heb ik dan al wel het nodige gedaan. Ik zie verder wel wat de dag komt brengen, hopelijk nog lekker veel zon. Ik wens je een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Wat een leuke pps met de vogels ,de tweede opent niet,ik krijg een melding uw verbinding is niet beveiligd ? Dus jij een ik zie wel wat ik doe dagje ,hebben wij heel vaak hier haha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    Gewoon buiten gezeten hoor...de temperatuur is goed maar de zon laat zich maar af en toe zien.
    Huh ik had hier toch al gereageerd of was dat op wp?
    Hoe dan ook, nu ben ik er en het is een prachtige pps met al dat kleine grut.
    En bootje varen in de biesbosch is ook leuk...al zal je wandelend meer zien.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier straalt het zonneke weer volop...
    De plantjes waren blij met wat nattigheid...en het gras hadden we al gesproeid omdat we (nou ja we hihi) er kunstmest op gedaan hadden...en ja dan moet er wel water bij komen.
    De tuin is gevuld maar nog lang niet zoveel als andere jaren..wie weet komt dat nog. Maja klein tuintje en alles wordt groter dus steeds minder plek om blommekes te zetten. Maar er zit kleur in nu en de bloembakken moeten hier tegenwoordig voetbalproof zijn hihi
    Deze zat nog onder de muis ;)
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja dacht ineens dat ik dat bij de andere geplaatst had...en hier niet hihi
    En ja hoor de muis had het voor je bewaard ;)
    We doen niet anders dan snoeien en alles klein houden maar de tuin is dan ook al 40 jaar oud...ook wat er in staat. Soms halveren we de struiken gewoon haha...en regelmatig wat eruit.
    Anders kon ik helemaal geen bloemen kwijt grijnzzzz
    Maar ben voor nu tevreden...en nee ik kijk de koers niet ik poets pffttt
    Eigenlijk heeft het weinig zin want na zondag zitten er overal weer van die kleine handjes hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hebliever dat ze in een schoon huis komen en die vingertjes zijn maandag dan ook sneller verdwenen hihi...
    Ja de bankhangavond komt eraan maar nu nog even niet...eerst eten
    Op het oog ziet de kamer er weer netjes uit...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijne avond. Karel
    🌙 Mazzel ☕️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Had ik toch gemeld dat ik aan het rommelen was met blogjes...
    De ander staat onder deze en ja de edele dieren moesten weer terug komen toch?
    Nu klopt het weer naar mijn idee...
    Ja hang met de haaknaald...nog een poot en ik kan de giraf in elkaar gaan zetten.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Och er komt weer een nieuw blog en dan klopt alles weer en hoef je niet te zoeken grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Jij gister even je dingetjes gedaan en daarna rust. ja ik ook ... Vandaag even met Ritza naar Hans Anders.. die moet een nieuwe zonnebril hebben dus even de ogen opmeten en montuur uitzoeken. Dan heeft ze straks maar weer eentje als de zomer echt begint. Verder zie ik vandaag wel wat de dag komt brengen. Ik wens je een hele fijne zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen