woensdag 31 mei 2017

wandel weer

zo luitjes

het weer is weer wat heet normaal te zijn
het was mij laatst te warm om aan den wandel te gaan
volgens mij had ik dat ook vermeld
niet vanwege de benen , maar vanwege de longen
denk dat sommigen zweet in de oogjes hebben gehad
ik ben vandaag dus te vinden op het Twentepad tussen
Ootmarsum - Oldenzaal

hoef niet vroeg op , want reis in de dal uren
zal dan ook niet echt vroeg thuis zijn
maakt ook niet uit , hoef niet voor donker thuis te zijn
hihi

ik kan mij in alle talen redden heb ik in het verleden in vele landen wel ondervonden
dus ook in deze streek zal ik niet verdwalen
of verhongeren

Twentsesprekwiezen

de laatste alweer in de muziek maand

Dreamlovers-Juke-Box-PpsHans

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

9 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Ja al lang en breed aan de wandel en ik even de zon uit gevlucht.
    Het is best nog heet in de zon haha
    De teksten zijn best te lezen, ook voor een brabantse ;)
    De 2e pps...
    Had al 3 liedjes geluisterd en kwam er toen pas achter waarop ik aan het klikken was hihi
    Maar de muziek is mooi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi karel,
    Moeilijk te lezen de eerste pps.
    Nog wat muziekjes geluisterd.
    Verder doe ik nog steeds rustig aan,al was het vandaag heerlijk weer.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Ook bij jou kan ik nauwelijks op je blog komen .Dus ook ff een test om je even te groeten
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha jij weer veilig thuis gekomen...ja als je een dag alles laat voor wat het is dan mag je bijlezen hihi...maar er gaat niks boven een fijne wandeldag en de blogjes wachten wel...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja de buienradar maar in de gaten houden als je op pad wil...
    Wij ook op pad maar anders...met de auto.
    Hoor je nog wel hoe wat en waarom
    Voor nu slaaplekker

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Jij gister weer de nodige kilometers bewandelt lees ik.. Ik ben de hele ochtend ook onderweg geweest maar dan anders. Gister middag nog even wat kleine klusjes gedaan, met foto,s bezig geweest voor de Waag en bij de buurman geweest.. vluchteling uit Irritrea... heeft 2 jaar op zijn vrouw en kindjes moeten wachten en die zijn hier dinsdag avond aan gekomen, had hij de buurt voor uitgenodigd.. feestje op zijn Afrikaans dus. Heel erg leuk.. Ik ben vandaag in het Waag gebouw te vinden, zullen we weer even publieks klaar maken zeg maar. Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel
    Weer een warme dag
    Jij vandaag lekker in je hutje en misschien balkon als je klaar bent met je klussen hihi
    Wij zo de auto in en de weg op...pffttt
    Zal warm zijn in de stad, maar goed is een moet dus we gaan ervoor.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Tot nu nu heerlijk weer en zeker niet benauwd.
    Jij hebt weer een pracht wandeling gemaakt en vandaag een dagje balkon?
    Geniet er van en een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel
    Hopelijk zijn de grote problemen nu opgelost pff wat een ramp was het op mijn pc .De man heeft de pc zo goed mogelijk hersteld maar ik kan nog geen ppsjes kijken dus nog even het programma instaleren .Ik ben zelf echt een nitwit op PC gebied ,nou ja grotendeels dan .Maar komt goed en kan ik weer ppsjes kijken .
    Fijne avond Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen