donderdag 18 mei 2017

wat romantiek

zo luitjes

ik had vandaag een wat meer rust dan HH dag
maar ben tevreden hoor

bekeek ook de foto's van de laatste wandeling
welke nu met wat bijschrift of link mee te wandelen is
klik daar voor op m'n cameraatje rechts boven

en ik zocht een pps voor de dag van morgen
en kwam de volgende tegen , kunstenaars zijn het
vind ik , en ik denk U ook

WorldStatuesFestival2009Arnhem

in de muziek zit de romantiek
en ik vind die wel passen bij de kunstenaars hier boven

Muziekbox - At the romance - Old songs - 1

wens ik U een fijne avond
een gezonde nachtrust
en morgen een fijne dag

lieve groet

Karel

10 opmerkingen:

  1. Wow wat een mooie figuren in de pps...knap gedaan van die mensen
    Mooi om te zien en die muziek laat ik voor wat het is...nog even stil
    Weet je wel hoeveel je moet wassen iedere dag wat anders grijnzzzz
    Ja hoor zelden 2 dagen hetzelfde hihi
    Hangze en dan slaap lekker ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jazeker strijk ik, maar niet alles hoor.
    Alleen wat nodig is hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Dus jij gister even in de rust op wat kleine dingetjes na... Moet mogen hoor. Ik heb gister ook alleen het nodige even gedaan en verder ben ik ook niet gekomen. Vandaag het huis maar even door voor het weekend begint . Ben mooi op tijd dus moet voor de koffie drinkers komen al het een en ander klaar hebben. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Many of these images U send, friend Karel, are very familiar to me as i continue 2 travel the globe ... nonetheless, Alberta is my home right now ... Welcome ... smiles, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Prachtig, de ppsjes.
    Vandaag maar eens flink aan de slag gegaan.
    Dagen staat hier alles op een laag pitje.
    Morgen bezoek uit Engeland.Dagje markt en lekker mee eten.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Niks zo veranderlijk dan ik haha
    Opa gaat de kinderen ophalen van school en ik ga naar zus toe...gaat niet goed.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja de plannen zijn gewijzigd en ook ik zal wijzigingen aanbrengen want 3 x dezelfde reactie is wat veel hihi
    Ja dit zijn dingen die kan je niet plannen maar de broers en zussen zijn vandaag allemaal nog geweest...heel fijn.
    Verder is het toch weer afwachten...en dat doen we dus maar.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De reactie van 14.19 stond er 3 x ;)
    2 weggehaald...vind jij vast wel goed hihi
    Jij je tukkie gedaan en nu bankhangen of zeg je zo meteen is ook alweer gedaan?
    Nu hier wel en bijtijds slapen
    Nee nu nog niet maar wel op tijd...hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jammer dat ik ook het muziekje van de 2e pps niet kan openen, snik...
    Zal morgen eens kijken hoe dat zit want dit ie echt jammer natuurlijk.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen