woensdag 17 mei 2017

waterlinie

zo luitjes

het is gedaan met de rust
ik wandel vandaag langs een deel van de
Hollandse Waterlinie
is een makkie zo van station naar station
kan ik om 09:00 inchecken , en omdat ik geen haast heb
zal ik pas om 18:30 terug inchecken
zo kan ik in alle rust aan den wandel en hoef mij niet te haasten en reis voor € 0,00
hihi
nou was het niet alles rust hoor , boende m'n balkonetje
en kan er weer fijn zitten lezen
soms1

in de maand van de muziek
1
die ik wel vind passen van de
waterlinie
wat vind U

096 Distant Drums

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Na een lange dag van bezoekjes afleggen toch weer thuis...
    Heerlijk buiten gezeten met zus...wel in bed maar lekker de frisse lucht in dat vind ze fijn.
    Al met al toch een uur buiten geweest...en toch de rust om te kunnen praten samen.
    Kan er weer ffkes tegen al denk je iedere keer is dit de laatste x pffttt
    Heftig is het...
    Jij een wandeling in de hitte ja dan kan die jas wel uit.
    En is de teller op 0 blijven staan omdat je eerder huiswaarts bent gegaan?
    Wij zo eten en de dag is alweer om...de avondrust in.
    De eerste pps een wel heel bekend ouwetje, maar bij de 2e dubbel genoten...prachtmuziek en mooie plaatjes...groetjes en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En geniet jij van je rustige avond?
    Wij wel en morgen een mak an dag of winkelen hihi
    We zien het wel...hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. HH wat is dat hihi
    Nee deze week komt er hier niks van...op wat bijwerken na.
    Maar goed ook al best veelwerk verzet...kasten grijnzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja dacht zet het er maar vast neer...ben ik zeker op tijd hihi
    Ben ook de hele dag weggeweest en mijn mailbox is leeg hoor grijnzzzz
    Och even ervoor gaan zitten en hoppa mailbox is weer leeg...toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel, Gisteren ook de drukte en rommel thuis even op de flat ontweken en het park maar weer eens in geweest. Was wel knap benauwd en het lopen ging mij weer eens niet zo goed af. Maar doordat ik veel stil moet blijven staan om de pijnen wat te laten zakken zag ik ook veel moois om mij heen. Heerlijk aan het water ook even gezeten van de parkvijver en toen weer op een slakkengang terug naar huis gewandeld. Ik wens je voor vandaag een gezellige dag. Nog even wat blogs bekijken en mijn YoUTube kanaal en reactie geven en dan tijd om de ogen te sluiten als het lukt want soms gaat dit niet door de pijntjes. Groetjes Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Dus langs de waterlinie.. en toch droge voeten gehouden neem ik aan... hihihi. Was het niet te warm om te lopen, ik zat stil en zat al te zweten... Ik heb gister verder weinig gedaan en lekker achter huis met een boek gezeten.. Vandaag maar weer even in huis bezig, het scheelt een dikke 10 graden met gister... en het spettert hier wat. Vanmiddag ben ik de hort weer op. Ik ga je een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge Karel,
    Heerlijk genoten op de vroege ochtend van Roy, wat heeft hij toch een prachtige stem.
    Het was mij gisteren toch te benauwd en ik kan er steeds slechter tegen.
    Ik heb mij koest gehouden en alleen het broodnodige gedaan.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Ja van dat mak an hadden we al begrepen haha
    Hier is het vandaag een dag van even bekomen, en gelijk het witte goed even weer wit laten worden.
    Maar goed staat in de emmer en straks de machine in dus ik wordt daar niet moe van...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu het witgoed als dat zo lang in de kast hangt kan het wel een opfrisbeurt gebruiken...
    En vandaag toch regenachtig dus kan mooi.
    En nee ik maak het niet bont dat doe jij wel...haha
    Veel plezier met je mak an ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha karel
    Jij al klaar met je mak an...ikke wel en ga de keuken in
    Stel je voor je wil het aantrekken en ruikt niet fris....kan niet hoor hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jajaja je hebt gelijk maar je kan niet alles altijd dragen hihi
    Veel plezier met frost...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen