zaterdag 6 mei 2017

weekend

zo luitjes

we hebben het weekend weer
en zelfs een met goed weer
en ik zal weer
aan den wandel , wel wat verder weg dan gister
en ook goed 2 x zo lang
ik plaatste wat links op het vorige blog , opdat U wat kon mee wandelen
was dat wat , of toch blaren hihi

vandaag ik wandel door het Vechtdal
en dan niet de Vecht welke hier op een KM of 15 achter me langs stroomt
maar de Overijselse

Vecht
en dan wel de volgende etappe
liep ik gister op 3 andere wandelaars na alleen
dat zal vandaag wel eens anders kunnen zijn

you never walk alone

in de maand van de muziek
ook maar genieten van de stilte

the sound of silence

wens ik U een heel fijn weekend

lieve groet

Karel

17 opmerkingen:

  1. Happy week end wanderings, friend Karel ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Zaterdag al weer en dus het weekend begonnen maar ook gelijk de laatste dagen van de vakantie hier. Jij weer aan de wandel vandaag.. nou denk dat jij het beter treft met het weer dan hier want wij hebben weer het koudste eindje vandaag. Maar het zou droog blijven en dat is al mooi want wij duiken straks de tuin in. Gister weer wat kleur voor in de tuin gekocht.. Bakken kunnen weer gevild worden en ook weer wat nieuwe vaste planten.. Ik ga je een hele fijne wandeling wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Nog niet helemaal fit.
    Het lijkt een mooie dag te worden voor een wandeling.
    Vanmorgen wel fris maar dat vind ik prettig.
    Mooie ppsje heb je weer uit gezocht.
    Geniet van da dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Beide komen me bekend voor maar van waar of wanneer ja dat weet ik niet haha
    Het zijn mooie met goeie spreuken...
    Jij aan de wandel en gaat vechten...o nee naar de Vegt ;)
    Denk dat er dit weekend veel op uit zullen trekken...dat heb je met mooi weer
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat doe je toch echt jezelf aan die 4 x om 5 uur hihi
    Volgens mij vind jij dat helemaal niet erg...
    Ja het ging via via maar wel met de verkeerde naam grijnzzzz
    Zie je nu je had dat gewoon zelf kunnen doen.
    Via de link van jou hele mooie haakpatroontjes gevonden
    Kan aan de slag...eerst nog garen kopen hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tja wat is een naam...geeft duidelijkheid van wie de krabbel komt grijnzzzz
    Nu als je er mooie dagen voor terug krijgt moet je niet zeuren over het vroeg op moeten staan toch?
    En nu hangen en wakker blijven grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Grote jongen...heb je lucifers om tussen je oogleden te plaatsen?
    Ga ook even hangen...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo niet dan merk je dat toch niet haha...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet in de ochtend?
    Wat een woordje een groot effect kan hebben ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Jij blaren? Nou dat lees ik niet veel bij je... maar goed toch een mooie wandeling gehad. En vandaag mag je weer aan de wandel maar dan weer met hindernissen. Hier houden we een rustdag. Gister weer flink bezig geweest in de tuin en weten we weer dat we spiertjes hebben. Ik hoop vandaag even lekker buiten te kunnen genieten van een bakkie en de weer vrolijk gekleurde tuin. ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Krijg spontaan zin om naar het tuincentrum te gaan hihi
    Ook hier komende week maar eens beginnen met de bakken en kleuren in de tuin brengen
    En ben jij al aan je eerste pauze toe?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dus betti werkt weer ;)
    Ja komende week krijgen we zeker groene/zwarte vingers...grijnzzz
    Maar wil voor Moederdag ze in de grond hebben en kunnen genieten als het mooi weer wordt.
    Moeten wel de ijsheiligen weg blijven hihi
    Wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. 14 mei dus volgende week zondag ;)
    Nu we zijn weer terug van de zeskamp...jeetje wat is Daan fanatiek, zal wel op de ouders lijken die hebben ook altijd met spel zonder grenzen mee gedaan.
    Guus vond het maar niks die wilde ook op de springkussens maar dat waren spellen dus kon alleen in de pauzes...en boos dat hij werd haha
    Gelukkig veel kinderen waar hij zich goed mee kon vermaken.
    Was leuk om te zien...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee oma straalt rust uit whahaha
    en zo uitrusten op de bank...
    Wie weet met haaknaald ;)
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha dacht je bent in slaap gevallen...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Goedemorgen Karel. Het weekend weer voorbij en hier maar weer kijken of ik weer wat in het gewone ritme kom, want ook de vakantie is weer voorbij en Ritza gaat weer naar school. Jij vandaag de wijken nog even in... Ik hier zo aan de slag en zie dan wel weer hoe ver ik kom. Ik ga je nu eerst een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen