zaterdag 13 mei 2017

weekend

zo luitjes

U weet het inmiddels wel , ik leef sinds 1 mei 2015 in 1 lang weekend
ging ook simpel weg aan mij voor bij , al 2 jaar met pensioen
de tijd , die vliegt en ik heb mij dan ook nog ook maar 1 minuut verveeld
dat ik U soms wat verveeld heb telt voor mij niet mee
hihihi

en weet U
U vervelen is minder erg dan verdwalen
en dat geld voor een ieder van ons
Verdwaald---Lidia.png

in de maand van de muziek vandaag dit
laat me eens weten , welke U doet zweten
zal ik zien of die in m'n archiefje zit

en nee ik ga niet fietsen daar , ook al weet ik het is er mooi
ik zal weer ff druk zijn met de reclame folders

Fietse ALLEN

voor hen die stukje Twente pad willen lopen
en het nog niet al deden
klik op kaartje

wandeling 10 mei 2017

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Ha Karel,
    Mooi ppsje van Lidia.
    Mijn muziek kan nog wel eens wisselen.Vroeger was ik dol op Roy Orbison.
    Dan de beatles,rolling stones,enz.
    Fijne zaterdag en groetjs.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Die eerste spreuk in het ppsje is wel een hele mooie ;)
    In de spiegel van gisteren...
    Nu nog ffkes fietsen hihi
    Wie schon us limburg is :) En ja prachtige platen van dier en natuur
    En de laatste mag ik overslaan want die zag ik al grijnzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier is het alleen maar benauwd dus er zal wel wat aankomen.
    Vanavond oppassen dus je bent alleen hihi
    Of moet de laptop aan zetten...we zien wel
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo jij bent er vlot bij...
    Dacht dat de zondag al vroeg was maar nu al wijkjes weg.
    Wel handig zo kan je de buien ontlopen ;)
    Hier net een fikse bui van 10 minuutjes en alles is alweer droog...
    Extra tuinstoelen buiten gezet maar of dat nodig is morgen...we zullen zien.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu even met mijn bettie
    de giraf staat bijna in elkaar
    Voor we naar huis gaan is die wel af
    tuinstoelen voor morgen
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    jij zal op deze dag ook wel terug denken aan tante hil
    een pracht mens en voor mij een lieve en begripvolle tante

    wens je een fijne en zonnige zondag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Ja ben het eens met de woorden van Fonnie, een lieve tante was je moeder voor ons. Maar zoals jij zelf zegt, denk ook ik vaker aan onze mem hoor en niet speciaal deze dag. Hier de zon er volop bij maar ze geven nog wel wat buitjes op dus we zien het wel vandaag.. jij straks in ieder geval weer even met de folders op stap.. Wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi karel
    Zo voor de invasie nog snel ffkes krabbelen
    De tuinstoelen zijn al gebruikt en het is lekker buiten...en wat er nog komen gaat zien we wel
    Nu is het genieten van de vrolijk gekleurde tuin.
    Groetjes en fijne dag...waar ik er weinig zal zijn ;)
    Tot vanavond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Alvast een fijne avond.
    Ik ben met de pc bezig voor een back up

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo het voordeel van kinderen en kleinkinderen is dat ze ook weer huiswaarts gaan hihi
    De rust is er weer...nog wat bloemen in de vaas zetten en boven nog opruimen.
    En de avond wordt in ieder geval rustig ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu vooral rust...de rest komt morgen wel weer...
    Fijn zolang ze het leuk vinden om hierheen te komen...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Boven de lego en ridderkasteel nog opruimen...die rest dus.
    Ja wij als zussen hebben gelukkig ook een fijne band en de herrinneringen die we nu maken kunnen we lang mee vooruit.
    Zal straks als er eentje mist wel anders zijn pffttt
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Goedemorgen Karel. Het weekend is weer voorbij... en de nieuwe week gaat weer beginnen. Jij hopelijk gister alles droog weg kunnen brengen en dan vandaag nog even de rest. Ik ga zo ook de dag beginnen en dan hopelijk vanmiddag wat uurtjes voor mezelf. Maar eerst even wakker worden nog met een bakkie. Ik wens je een hele fijne start van deze nieuwe week en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen