zaterdag 20 mei 2017

weekend

zo luitjes

de meesten onder U weer blij want het weekend is daar
U weet wel mij maakt het niet zoveel uit
ik heb m'n huis kuis en ga dan ook vandaag van huis
tenzij het regent
maar zo ik het kon zien blijft het op een kleine kans op een bui droog
en wil ik dag 2 van de 2 daagse  NS wandeling Vechtdal aflopen tussen
Ommen en Dalfsen

ik wil het eens over dromen hebben
bij mijn weten droom ik nooit als ik slaap
maar ik mag wel graag dagdromen hihi
en heeft U nog

stille dromen

in de maand van de muziek
nog wat dromen

igotdreams

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

23 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij straks de hort weer op en weer aan de wandel. Ja hier begint de dag ook met de zon er bij en hoop dat dat vandaag zo blijft. Straks de dag even beginnen maar hou het het weekend lekker rustig. Komende week weer redelijk druk bezet dus nu maar even energie sparen. ik wens je een hele fijne wandeling en een zonnige zaterdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi, friend Karel ... cat here ... smiles ... back from Cuba ... trip was awesome as always ... but the more I learn about the people there the more I feel somewhat heartbroken about the living conditions over there ... My friend Isabel is doing ok after her husband's demise ... I will send U some pics of her and her family via email if U are interested to see ... PS: Interesting topic of dreaming in this post, friend Karel ... U don't dream? ... I dream all the time ... night or day ... and in colour ... anyway ... happy spring ... so awesome to see colour again for a change ... Love always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel
    De eerste vind ik prachtig, maar dat komt vast omdat ik in een emotionele rollercoaster zit...
    En de 2e om bij weg te dromen hihi
    Jij aan de wandel...hopelijk hou je het droog.
    Wandel ze en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Regen is niet fijn als je onderweg bent...maar rusten in die tijd en wachten tot de bui over getrokken is.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Weer genoten van de ppsjes.
    Net een fikse hagelbui.
    Nu wachten op de zon om de boodschappen te doen.
    Geniet van de dag en groetjes.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Al met al ben je weer een bofbips dan hihi
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja je leest en kijkt nu met andere ogen
    Geeft niet we slaan ons er wel doorheen.
    En we beginnen zo aan een rustige avond das zeker...strijk is weg en nieuwe was komt eraan hihi
    Ja vreemd maar alles gaat door...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi die tweede pps. De andere bekeek ik via je WP blog.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja zag ik Francky
      deze link hier van jou brengt me bij G+ :)
      mooi stukje muziek ook in deze pps , en van muziek weet jij alles
      ik herken het wel , en ga dan denken wie dat ook al weer zong :)

      Verwijderen
  9. Wat een dromerig blog Karel! Dagdromen doe ik eigenlijk niet meer maar de nachten droom ik helaas erg veel en geen leuke ,maar acht tis niet anders .Mooie ppsjes weer ,heerlijke muziek die tweede .zou er bijna bij gaan dromen haha .Ik hoop dat je het droog gehouden hebt vandaag .Zal later weer eens foto's bij je komen kijken
    Fijne avond ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die was hier komt morgen weer of maandagmorgen...broertjes was.
    Maar de mijne is klaar dus kan met schone lei beginnen dan...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leg je het onder het matras om te strijken ???
    Ja en als je gaat lopen met vracht dan wil het ook wel hj
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Zondag al weer en het weekend loopt al weer op zijn eind. Jij gister een mooie wandeling weer gemaakt maar niet helemaal droog verlopen. nee hier ok nattigheid maar goed ik hoop vandaag langer buiten te kunnen zitten dan gister het geval was. Hadden we later regen met wat hagel er tussen. Jij gister de folders al binnen dan kun je vandaag gelijk beginnen.... Ik wen sje een rustige zondag verder en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Een rustdag maar niet voor jou...jij mag aan de wandel of ben je voor vandaag alweer klaar?
    Ja die was blijft komen net zoals het bijhouden van je huisje...
    Al staat dat hier wel op een laag pitje nu.
    Komt wel weer...de machine aan het werk gezet, die heeft geen rustdag hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook voor jou dus de volledige rust nu en voor de tv...
    kan je niet vanaf je balkon kijken dan?
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heerlijk weer om buiten te zijn
    jij kijken naar de fietsers denk ik
    ik even pauze inlassen, veel in mijn tuintje vandaag
    wens je een fijne zondag karel
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Tukkie en rust/stand gaan idd goed samen
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die ruststand ga ik zo ook doen...met mijn haakwerkje op de bank.
    De zoveelste knuffel hihi
    Maar blijft leuk :)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. 2 knuffelpoppetjes gemaakt die ik gevonden heb in die link die jij me gaf met haakwerkjes.
    Uitgeprint en begonnen en zijn leuk geworden.
    Tja komt weer een baby aan dus kan nog wel ffkes doorgaan.
    Volgende wordt een ezel ;)
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoezo een voor ko...door die ezel bedoel je?
    Zag een leuk patroon ervan dus dat wordt in ieder geval de volgende ja...
    Haak ook af...morgenvroeg al naar schoonbroer
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha kan het patroon wel sturen hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Karel.. wat denk je weer vrijgevig aan me hihihihi. Nou Rebbel hoeft het patroon van het ezeltje niet te sturen want haken is niet echt mijn ding. Maandag dus de nieuwe week gaat weer van start. Jij straks de laatste folders even door de bussen drukken en ik zal hier zo de dag beginnen want Marten komt half 9 en dan gaan we zand halen en komt de boel er hier achter huis uit. Ik zie verder wel hoe de dag gaat verlopen. ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Inmiddels zijn we bijna bij het volgende weekend aangeland Karel hihi... en wat voor eentje. Eentje met prachtig mooi weer zelfs. Dromen doe ik ook en ik onthou ze wel vaak. Soms ook niet van die mooie brrrr...... Dagdromen doe ik ook en dat is een mooi gegeven hahahahaha.... heerlijk muziek ook weer Karel :-)))
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen