zaterdag 27 mei 2017

weekend

zo luitjes

allereerst goed nieuws
heb sinds  woensdag ochtend mijn rug niet meer gevoeld
draaide zelfs ff voor de spiegel om te zien of ie er nog wel was

om te lachen , denk ik
eergisteravond haalde ik de fiets uit de stalling op het station
zwaaide been over het zadel en knap
rits van gulp kapot gggrrr
ja is een heerlijke wandelbroek welke ik samen met jack
van kado van baas voor pension kocht
bracht het gister hier bij de stomerij , viel me mee wat het kost
maar duurt wel lang gggrrr

en verder in het nieuws
huisje redelijk op orde , net als ik
na toch een erg rustige dag
doe ook geen tukkie want ik zal vroeg te slapen
en morgen vroeg op en met de trein van 08:08 naar Almelo
stukje met de bus , en dan wandel ik
Ootmarsum- Oldenzaal
een mooie wandeling welke ik mak an zal lopen
want het wordt echt een zomerse dag
ik kan zeer goed tegen warmte of kou
zal ook insmeren en nadien keeltje smeren
hihi
zag beelden van het strand in het nieuws , nee dank je wel
daar zal je mij niet aantreffen , wat een mierennest
wandel ik liever door bossen en mooie velden
en wie weet hoeveel mooie

summer red flowers

ik tegen kom
in de maand van de muziek
doe ik het voor U wat makkelijker
ja U zal het ook wel warm hebben
nu bij de volgende pps hoef je niet te klikken

muziekbox neil diamond

wens ik U een fijn weekend

lieve groet

Karel

na schrift , ik blijf thuis

20 opmerkingen:

  1. na veel wikken en wegen , terwijl ik al in bed lag , toch besloten om niet te gaan wandelen
    de conditie van me is wel goed , maar de longemfyseem moet ik toch ook laten mee wegen en dan is een risico nemen niet verstandig
    zal mij niet vervelen hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou dacht al.. met deze warmte gaan wandelen... het kan mee vallen natuurlijk maar Ootmarsum en Oldenzaal blijven wel liggen en kun je een volgende keer ook doen. vandaag maar lekker op je balkon zou ik zeggen. Ik hou me vandaag ook rustig. Kan nog steeds goed tegen warmte maar merk wel dat het niet meer zo is zoals het was... Nee ook ik kom liever niet meer op het strand.. vroeger lagen we er elke dag met dit weer maar die tijd is voor mij ook geweest. Toen was het ook nog knus en echt voor ons, dat is niet meer zo. Het zal vandaag ook wel super druk worden daar. Ik ga je een fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    Het is iets te warm om te wandelen.Het is lekker op je balkon in de schaduw en een leuke klus om de foto's te ordenen.
    Ik ga oom weer naar buiten, binnen is het te warm.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Verstandige beslissing om met deze hitte niet in het veld te gaan wandelen, al is het in bosrijk gebied natuurlijk wel minder heet.
    Maar balkondag heeft ook wel wat...
    Hier op wat was spoelen en buiten hangen de dag in rust...
    Neil ga ik straks aanzetten als ik klaar ben met mijn rondje.
    Wat kan die man zingen zeg...prachtig
    Geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bij deze Neil staat ook een uitknop
    Altijd handig haha
    Laat het vissie je smaken...
    Wij nog even naar schoonbroer. Nemen we een ijsje mee ;)
    Denk dat hij dat liever heeft dan een vissie grijnzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ijs viel in de smaak...intussen weer thuis en ja dan moeten ook wij weer eten.
    Dat ik daar vroeg mee was weet ik maja we gingen de deur uit hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Liggen haha
    Dat klinkt als een tukkie
    Tuk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Glad your back pain is better, friend Karel ... So you can hike your beautiful country again? ... My kidlets (Mary, Michael, Paul and Leanne) are hiking in Scotland at this time ... Me? ... just working and making money in order to go on my next trip ... Am thinking of doing a cruise down in the Southern Caribbean in December ... just to check it out, since I would like to retire somewhere there some time soon, and since some of the lil islands there are good tax havens as well ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verhuis nu ook naar de bank...even mijn kater afmaken.
    Kan ik aan de volgende beginnen ;)
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kater/poes mogen ze zelf invullen maar ziet er grappig uit met slungelarmen hihi
    Wie weet maak ik er nog een kater bij...poppetjes zijn met 2 dus kan met de poes ook wel.
    Patroon van de ezel en paard moet ik nog krijgen dus kan in de tussentijd wel wat anders maken grijnzzzz
    Anne heeft er al een voor de baby op komst de giraf...nu voor de rest zorgen dat we er eentje hebben...3 klaar nu nog 3 hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij aan de bak morgen...ja zal warm zijn.
    Slaapwel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Zondag al weer en jij mag vandaag weer aan de wandel met hindernissen begrijp ik. Ja warm met dit weer maar wel aangenamer dan gister denk ik. De temperaturen zakken vandaag al weer een heel eind. Gister stond hier flink wat wind hoor.. maar goed ook anders was het echt benauwd geweest. Vandaag doe ik het nog even rustig aan en wens jou ook een fijne zondag,

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mogge karel
    Hier was de stoep nat vanmorgen maar de zon schijnt alweer dus zalzo wel weg zijn.
    Dus een hippe spijkerbroek om bruine benen te krijgen hihi
    Ja zweten zal wel maar mak an is de beste optie...
    Wandel ze met hindernissen...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Karel, Je mag op pad met de folders en nog bedankt voor het sturen van de folders.
    Vandaag niet al te heet, goed weer om ze rond te brengen
    Ik doe nog lekker mak an.
    De stofzuiger heeft vakantie, ook de stofdoek/swiffer.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier is het bij de achterdeur altijd struikelen over schoenen en laarsjes.
    Maar zijn ze met meer dan is het niet tegen te houden...ook niet met schoenen uit grapjas.
    Niet zo heet vandaag toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Smakelijk en Proost
      Ik ga weer naar buiten...windje zoeken haha

      Verwijderen
  16. aha dus jij komt morgen met slangentrees dansen hj
    Voor de folders of erna grijnzzzz
    Zo alweer etenstijd...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat is wel heel toevallig...ik was er vandaag ook even...
    Geen reactie meer gezet heeft weinig zin.
    Denk idd dat het over en uit is daar.
    Jammer dat er niemand even een blogje neer zet met hoe en wat.
    Ben de muts aan het haken hihi...hang ze
    Ja zover ik weet ben ik nog gezond ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Had je niet eerder tijd om te eten ?
    Ik ga aan de koffie...en hangen
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ja een klok kan je ook niet eten whahaha
    Wij eten 3 x daags en als we zin of trek hebben ff sneukelen maar geen maaltijd hihi
    Morgen nog warmer dan vandaag lijkt wel zomer ;)
    Goed drinken is een must...slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen