vrijdag 30 juni 2017

de ene of de andere tuin

zo luitjes

mijn vorige onderburen , een jong stel
en ik zag hun huisje nadat ze met de noorderzon waren vertrokken
waren enorme smeerlappen , het huis was zwart van nicotine en vet
daar heb ik geen kiekjes van , wel van hun tuintje welk ik van af m'n balkon overzie
zelf houd ik enorm van groen , en mis dan ook wel wat bomen

vond
mooie tuinen ppsjes genoeg , vind ik dan
:)

1


2

ik vond 1 pps met hashies er in

3

5 mag voor eigen gebruik

4

ik hielp een buurvrouw met wat snoeiwerk
en we lieten 1 grote en 1 minder grote boom staan
ik zeg helaas de nieuwe bewoner haalde ook die weg
en zette onderstaand er voor in de plaats

5

visjes doen het goed en ach het is ff wennen
en wil ik bomen zien ga ik de hei op en het bos in

wens ik U

een fijn weekend

lieve groet

Karel





35 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dit zijn foto,s van de onderburen dus .. van voor en van nu.. Nou moet zeggen.. de laatste brengt wel de meeste rust. Ja de een houdt van bomen en de ander vindt het niets in de tuin. Ook wij hebben toen we hier kwamen de drie bomen die er stonden weg gehaald. Ook ik wil geen bomen in de tuin, struiken vindt ik prima... en zijn hoog genoeg. En de visjes zwemmen binnen in de kom.. hihihihi.. Bij jou helemaal geen visjes want jij eet ze gelijk op.. gna gna. Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Ik hou wel van bomen maar in binnentuinen kan het veel last opleveren..haha..ik keek vaak naar de rijdende rechter.
    Ja, en nu bedenken wat we met foto emmer aanmoeten.
    Zo te lezen lost het niet vanzelf op.
    Fijne dag en bedankt voor de folders,ik heb weer wat te doen.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Er was veel te zien bij jou maar ik heb niet alles bekeken .Wel de mooie tuinen natuurlijk .Jij hebt nu een heel ander uitzicht ,wel erg netjes maar er zou best wat meer groen en bloemen in mogen haha
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Jij was druk met je plaatjes
    Ja google is een goeie optie...doe dat eigenlijk bij het blog al en op wp...gewoon plaatje invoegen en de code heb je dan bij de html en is overal te gebruiken. Ook voor je banner hihi
    Kom straks wel even klikken nu eerst me rondje maken...
    Nee heb goed kunnen slapen maja de spanning is er nu ook een beetje af...
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha je hebt nog wat platen te vervangen ;)
    Ben zelf weer bij...blog ziet er weer goed uit zonder die stomme platen...nu afwachten wat er gaat komen. Ha nu op wp geklikt dus hier niet meer...;)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och als er iets is wat jij wel kan dan is het een link in een plaatje zetten toch?
    Hier vanalles en niks gedaan...mooie bos van 30 rozen van manlief gekregen...rode hihi
    Maar goed er pasten er maar 29 in de vaas dus een remi alleen tussen de foto's van de kleinkids...
    Nu schijnt de zon dus nog snel ff buiten de krant lezen...en dan eten we alweer.
    Dus jij had een gratis douchebeurt...ook fijn grijnzzzzz
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal ze wel verdiend hebben hj
    En nu de zon in voor die weer weg gaat ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wel een verschil hoe het eerst was en ik vermoed dat er vogeltjes in komen dus wakker worden met wat vogelgezang is ook wel fijn toch. Als het maar geen kippen zijn die erin gaan hippen of een haan want dan moet je gewis wel vroeger op staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker weten ja...met haakwerkje voor de buis ;)
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Als er iets is dat ik zeker weet dan is het dat ik geen tour ga kijken...al zal ik op de achtegrond welde geluiden horen hihi...gelukkig heb ik genoeg te doen whahaha
    Hang je nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee hoor dat is 3 voor de prijs van 1 hihi
    De eerste 2 datums staan al vast ;)
    Ja wel vreemd dat we daar ineens helemaal niks meer van horen
    Maja als R geen mailtjes zou sturen dan weten we ook niks ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrees dat die van de aardbodem verdwenen is...En wij kunnen alleen maar gissen waarom.
    Doen we maar niet...
    Zo zijn er de laatste tijd al een boel van het net verdwenen, denk dat die boven een pcclubje oprichten ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely garden view, friend Karel ... You have a pond as well? My garden was growing well up until now ... but mama moose and 2 babies came and ate my peas and onions ... and I let her because fighting a moose would be a losing battle ... O well, maybe come November/ Hunting season, we'll at least have some nice moose meat ... and that's what they call: Circle of Life ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi again, friend Karel ... Thank you so much for pointing out the vids hidden in your garden photos ... as they are totally hilarious ... smiles ... especially the 1st and 3rd one ... Please send me the links for those 2 if and when you have time ... Love, cat.

      Verwijderen
  14. Goedemorgen Karel. Vandaag de 1ste juli al weer.. mag van mij nu wel wat zomers worden.. Dus ze willen dat we een kapitaal gaan neer tellen voor wat plaatjes.. nou ik ook niet.. pas het komende week wel een beetje aan. Maar kijken maar zonder plaatsjes wordt het wel kaal allemaal op het blog. Jij nog plannen voor vandaag? ik niet. Gister kwam Milli toch onverwacht thuis. Straks de dag maar beginnen en dan zien we wel. Ik ga je nu eerst ene hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi karel
    Nee die zien we niet meer...jammer maar het is zo.
    Wel goed nieuws Merle en de mams mogen naar huis.
    Jij pech geen vissie vandaag of denk je dat het nog een x droog wordt?
    Hoe dan ook die regen is goed voor de tuin...al is het niet veel hier...een beetje miezer
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Karel,
    Ik heb mijn banner terug via glitter.Foto opladen en dan bewaren en dan zie je de codes verschijnen.
    Ik kreeg een helder moment..hihi..gebeurt niet vaak.
    Nu ben ik die lelijke vlakken kwijt.
    Fijne zaterdag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klik op mijn banner, dan ben je er.Opslaan online dan krijg je de codes.Wel een plaatje uit je afbeeldingen of foto's.Opladen,niet moeilijk ,hoor.Als ik het kan..haha..kan iedereen dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo zie je maar weer iedereen loopt weg nu bij bucket hihi
    Zelfs Co wist een optie te vinden net als jij met je banner
    Och er komt vast nog wel meer van die troep te staan...waar we geen invloed op hebben maar ze houden ons wel weer bezig. Net terug van de finisch en Daan binnengehaald. Heeft toch weer 5 km gelopen en ze komen nog rennend de finisch over...wat een energie ;)
    Wel jammer van de regen steeds...
    Jij toch nog je vissie hj
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een voordeel van die glitterfoto is dat je het ook kan bewerken ;)
    Had die al lang in mijn favorieten staan...
    En ja die energie van die kinderen is zo leuk om te zien.
    Maja ze weten als ze gelopen hebben dat er springkussens zijn en snoepzakken ook volop haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een gepensioneerde met de energie van een 4 jarig kind haha nee dat wil je niet ;)
    Kijk jij nu maar de tour en dat andere was eens...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Dat kan helemaal niet dan is er niemand die voor hem aan de finish staat hihi
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Grapjas...ga maar snel slapen voor je nog meer onzin uitkraamt ;)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen Karel. Zondag al weer en jij zal vandaag wel weer de wijk in gaan. het zonnetje is er hier wat bij.. niet volop maar wie weet komt dat nog. We wachten het maar af. Ik heb nu uitgevogeld hoe een plaatje te plakken in het blog.. dus dat is opgelost. Gewoon via de balk boven het blog.. foto toevoegen. Nu moet ik de rest nog uit gaan vogelen. Maar dat komt wel. Ik ga je nu eerst een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mogge karel
    Oei das niet fijn maar dat loop je er vandaag met je wijkjes wel weer uit...toch?
    Niet genoeg bananen gegeten en teveel visjes hihi
    Het is druk op mijn fb want mocht eindelijk vertellen dat we er weer een kleinkind bij hebben
    Ja julllie het bewijs al laten zien...
    Vera en Mathijs genieten nu ook volop...als er een luier verschoond moet worden zijn alle handen aanwezig hihi
    Hoeveel handen heb je daar voor nodig grijnzzzz
    Maar wel lief...
    Wandel ze met hindernissen en hopelijk loop je de kramp eruit vandaag
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Karel,
    Vervelend de kramp in je kuit.Ik heb dat ook soms en altijd als ik lekker lig te slapen.
    Straks richting Apeldoorn .De vrienden uit Oss houden daar een klein feestje.
    Ik ben de codes van het gbtje vergeten,ook html?
    Van de week maar eens kijken.
    Fijne zondag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo dat mag in de krant nog nooit een luier verwisseld of wacht je erop dat ze dat bij jou doen ;)
    Tja met 3 kinderen en 8 kleinkinderen en nog heel veel neefjes en nichtjes deed ik dat al vanaf mijn 13e hj
    Jij voor de tv wij in de tuinstoel...zo heerlijk rustig jaja
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Haha zo kan je het ook noemen...nee aks je de eerste hebt verschoond dan mag het in de krant hihi
    Jij gaat maar lekker bankhangen ik zit in de tuin en af en toekomt de zon door...
    Haken in de tuin kan ook gnagna
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo weer een reeks foto's binnen...zo lief dat ze me regelmatig fototjes sturen.
    Al wil ik ze wel weer in het echt zien ook haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Er zijn er meer hè die dat ook willen en weekend is daar uitstekend voor
    Zeker voor de werkenden.
    Wij gaan dinsdag weer en do...joepieajee

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Denk niet met de fiets hihi
    Zoveel leuks op tv gaat hij sport kijken haha
    slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Goedemorgen Karel. Dus jij al weer wat folders de deur uit en vandaag de rest nog even neem ik aan. ja de tour gaat weer beginnen geloof ik.. of is al begonnen.. hoor het dan wel maar volg het niet hoor. Ik kijk weinig televisie momenteel.. de herhalingen slaan je momenteel om de oren. Vandaag eerst maar weer eens van start met wat huishoudelijke klussen en verder zie ik vandaag wel weer. ik wens je ene goede start van deze nieuwe week en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen