donderdag 22 juni 2017

droog

zo luitjes

wat een weertje hé
misschien wat te warm voor de meesten
en zeker voor de natuur , zag de branden in Portugal
kan zo ook maar hier gebeuren
en de boeren hebben het ook niet helemaal naar de zin
al maakt het wel snel goed hooi en kuilgras
maar op de akkers verdort de boel

boeren in de woesttijn

mijn bezoek is weer naar huis
de rust dus weder gekeerd hihi , zo erg is het niet hoor
we maakten wat uitjes , en ik had gedacht vandaag ook nog
maar was hen toch te warm

zal eens zien of de foto's welke ik maakt wat geworden zijn
in de maand van de foto
wie herkent Amsterdam
:)

Photos_de_journalistes

wens ik U allen
een fijne dag

lieve groet

Karel

24 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus je hebt het rijk weer alleen.. je bezoek is uit gehapt zeg maar... (haring)... hihihi. Het was dit jaar andersom met het weer, meestal was er regen en slecht weer als ze er waren nu extreem warm. Bij ons valt het allemaal nog mee maar er komt verandering.. Voor vandaag geven ze onweer en regen op... wordt de lucht weer gezuiverd van de warmte zeg maar en gaan de temperaturen weer omlaag. Ik ga zo even in huis aan de slag en vanmiddag ben ik weer in de Waag... Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi larel
    Voor mogge is het net te laat hihi
    Ja natuurlijk herken je A'dam in de 2e pps grijnzzzz
    Maar het zijn foto's allemaal waar je niet echt blij van word...
    De eerste daar had ik heel andere foto's verwachtDoor die kamelen natuurlijk maar wat een bedrijf pfffttt
    Jij haring laten glijden...had je die nog niet genoeg gehad de afgelopen dagen ?
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The more immigrants from war torn countries come here, the more patients with PTSD I get, friend Karel ... (PTSD stands for Post Traumatic Stress Disorder) ... but this is the world as we know it ... If you can deal with it, do so ... if not ... get out ... ya ... Anyway ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier blijft het bloedje heet...pffttt
    Ben ik maar patronen gaan zoeken en ja daar gaat veel tijd in zitten..
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu hier wel een hele 10 druppel per vierkante meter pfftt
    Schiet op...
    Ja die zijn heel goed verstopt...voor de meeste moet je betalen maar even verder zoeken en je hebt ze gratis hihi
    Veel plezier met frost

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha koud krijg ik het niet want ben volop met een lapjeskat bezig...gevonden dus kater Theo hihi
    Maar idd het wordt al een stuk aangenamer...ook hier.
    En we kijken Frost hihi
    mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kater theo (google kater theo haakpatroon)
    Haha is een grote dus ben er vast wat langer mee bezig...en wie weet ook nog in een andere kleur.
    Al vind ik 2 dezelfde maken niet zo leuk ;)
    Frost maar met een half oog gekeken...
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zijn leuk hè...maar zolang er hier nog veel animo voor is ben ik nog wel ffkes bezig hihi
    Zal wel fijner slapen zijn nu...morgen bed maar weer afhalen...en wassen.
    We zijn weer bijna de enige op blogger...Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Nou voor de meeste mensen is het weer wat aangenamer buiten.. de onweersbuien hebben weer wat warmte afgekoeld. Er is ook niet veel regen gevallen.. druppel op de gloeiende plaat zeg maar. Hier nog geen zon, hopelijk zien we die nog wel vandaag. Gister zou ik het huis even door maar is weinig van gekomen, de zin was er niet, beetje lui gister.. maar vandaag wel even voor het weekend begint. Vanmiddag op verjaardag en straks de koffie drinkers dus de dag is weer kort.. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Daar ben ik weer.
    Ondergedoken voor de warmte ,ik ben blij dat het wat koeler is.
    Gisteren in de namiddag even voor een half uur noodweer boven Amsterdam en Schiphol.
    Het ging me toch tekeer,ik werd er een beetje bang van.Donder,bliksem en heel veel regen in een korte tijd.
    Haha..ik zag Amsterdam .Het begint op warme dagen hier ook file varen.
    De rest was treurig.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die karel
    hier de swing in huis
    heerlijk even pootjes van de vloer
    al moet ik het niet overdrijven
    heerlijk ontspannend, dat wel
    ga je een fijne dag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi karel
    Zal eerst deze ene maar eens maken en dan zien we wel weer hihi
    Anne draait op haar buik joepie haha kan ze eindelijk beter zien wat er om haar heen gebeurt.
    Ze is er wel vroeg mee...maja wat wil je kleinkind van ond haha
    Het is nog steeds warm maar al beter dan is geweest...beddegoed hangt buiten dus vanavond een fris bedje...groetjes en vermaak je

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja mak an...krantje in de tuin en was op de lijn...morgen middag en avond oppassen dus vandaag houden we ons rustig. Zondag een verjaardag en ja dan is het weekend alweer om hihi
    Nee ga geen knuffels haken voor jou blogmaatjes hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als het plan er ligt om niks te doen pak je toch vanalles aan hihi
    We moeten nu nog eten en koken...andersom dan
    Fijne avond...

    ps ik keek ook niet op de klok grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En waarom meld je je lengte?
    Is me ff niet duidelijk en we pakken niks meer aan...bedden zijn opgemaakt en huis weekendproof hihi
    En ja truus is aan het werk gezet...was pas om 7 uur eten hihi
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hey Karel,
    die hitte is echt niks voor mij hoor. Ik wordt daar echt misselijk van van (wat een watje hé).
    Gelukkig is het nu wat afgekoeld al zit de warmte nog wel in huis vast.
    De pps van de journalisten alten toch hele wat leed zien zo! je had bezoek lees ik maar dat kom ik vast nog wel tegen hihi.... Ik wens je alvast een heel fijn weekend.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Karel
    Even groeten .Gelukkig was het wat minder warm ,ja het was wel een beetje afzien maar ik klaag niet teveel want we kunnen er toch niets aan veranderen .Voor straks slaap lekker .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha kind gebleven, mocht je willen haha
    In je hoofd misschien maar de rest verouderd echt toch wel...
    Oja lijf is af hihi
    Nu snap ik het haha.
    Niks morgen verder we hebben vanaf nu weekend en een druk weekend ook nog eens.
    Fijne avond...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wie weet maandag wel grijnzzzz
    Ja aan je conditie kunnen er veel niet tippen...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha ik heb ook geraniums...maar daar zit ik niet achter maar voor grijnzzzz
    Vind het heerlijk om gewoon thuis te zijn en me eigen ding te doen :)
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Goedemorgen Karel. Dus gister even inspectie gehad in je achtertuintje.. en de familie vos is verhuist... hihihihi. Nou denk dat de jongen al wel aan de wandel zijn hoor. Zijn vrij schuwe dieren dus als je ze ziet is het uniek. De warmte is nu echt uit de lucht, vindt dit toch niet echt aangenaam zo.. het regnt en vrij stevige wind. Hopelijk wordt het straks droog en zonnig want vandaag is de jaarlijkse autocross en het was de bedoeling daar naar toe te gaan. Maar kijken. Ik wen sje een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi karel
    Grapjas...in slaap gevallen...we warenpas om half 3 thuis.
    Ze hadden een feestje van het werk en geen sluitingstijd.
    Al was alleen dochter om die tijd thuis grijnzzzz
    Maar we hebben ons prima vermaakt en de kat schiet lekker op
    Groetjes en geniet je dag...hier was er wel regen...nu weer droog.
    Zal wel lekker zijn met je hindernissen wandelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zolang jij ze vind is het niet erg toch ?

      Verwijderen
    2. kijk ze vond het zelf al :)

      Verwijderen