maandag 19 juni 2017

eigenlijk best een gedoe hihi

zo luitjes

gister waren wij naar Egmond aan Zee
ze wilden met de blote poten wat wandelen
nu dat is prima gelukt
zij hadden het goed naar de zin , ik verveelde me eigenlijk
:)

zo langzaam lopen dat je bijna omvalt is zeer vermoeiend
het is als bij fietsen eigen tempo altijd het beste
maar vooruit hij 78 jaar jong en meerdere operaties aan knie
dus best mooi dat ie dit doet

bij thuis komst waren alle folders voor de deur
ik bracht gelijk 1 wijk weg
vandaag liep ik de andere 4
en zij waren met auto en fietsen achterop
om 9 uur naar Scheveningen en zouden knooppunt route fietsen
Katwijk en weer terug , dan de pier op en weet ik wat
ik zie ze wel verschijnen
voorlopig heb ik ff rust
hihi

het is hen gelukt hoorde ik nadien
en ze waren kapot hihi
warm weertje wat we hebben
wie weet kan iemand het mooie van het onweer genieten
zag beelden van Portugal
bosbranden , vreselijk , vermoedelijk ook door bliksem inslag

bliksem 1

morgen dus ipv woensdag
omdat ik alles weg heb gewerkt
is het de bedoeling dat we gaan naar
Garderen
kan nog anders worden hoor
zie het wel

zonder emmertje en schepje hihi
wel met m'n cameraatje
ben nu al benieuwd
:)

fotomont

ik wens U
een fijne dag

lieve groet

Karel


16 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Dus jij na het weg brengen van de folders even wat tijd voor jezelf... Ja het is altijd even wat aanpassen als je bezoek hebt. Maar je hebt je ding weer gedaan en vandaag mag je de hort weer op. Ja ik merk het Karel als ik samen met Fonnie ergens ben, pas me aan aan haar tempo maar ben ook moe nadien.. Fonnie loopt ook niet zo snel maar goed .. is niet erg, we kunnen nog samen op stap. Vandaag iets aangenamer dan gister, tenminste hier.. Ik wens jullie een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Dus vandaag weer er op uit naar Garderen .Het zal iets minder warm zijn dus wel te doen denk ik . Wat een mooie pps de eerste al vind ik bliksem maar eng eerlijk gezegd .En wat heb ik genoten van de muziek tijdens de pps ,even weer in gedachten terug in mijn danstijd .De tweede was best grappig ,je moet het maar bedenken zulke plaatjes .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi karel...ze zullen nu wel wakker zijn hihi
    Jullie op pad vandaag en emmertje met schepje zou ik daar wel mee naartoe nemen.
    Nu ga je de ppsjes over zand dus in het echt bekijken. Wij zijn er ooit geweest maar dat was in Thorn. Echt wel leuk om te zien.
    En die bliksem laten we maar achterwege, daar heb ik het ook niet op.
    en ja de laatste is er een met mooie platen.
    Was aan het tellen geweest...Dexter en T-Rex (dinosourus)een aap, een giraffe en 2 smurfen
    Dan nog een fantasiekat en 4 kleine poppetjes. Moet maar weer eens op zoek naar een volgende project hihi
    Groetjes en geniet jullie dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Zeker de tweede pps is bijzonder met die mooie platen.
    Dat lopen herken ik en haha,,nu loop ik zelf heel langzaam dus ik weet wat die ander voelt.
    Arme Neil, echt een loper,kan niet anders als je uit Wales komt.Bergje op en af.
    Jij op pad met je logeetjes.Veel plezier met je eigenwijsjes...hihi.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You wrote: "Zo langzaam lopen dat je bijna omvalt is zeer vermoeiend" which translates into "Walk so slowly that you almost fall over is very tiring" ... that cracked me up, friend Karel ... laughed so hard, I almost fell off my chair ... Thanks for another awesome post. Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vind meer patronen dan ik kan haken haha
    Maar zolang ik het leuk vind om te doen blijven we doorgaan...
    Zal een foto's maken en plaatsen op smoelenboek...hihi bewijs leveren van mijn noeste arbeid grijnzzzz
    Dus een leuke dag gehad...maar niet met zand gespeeld..
    Jammer gemiste kans hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Nou ja hebben ze mooi weer hier, gaan ze weer hihi
    Wel handig als je weet hoe lang je gasten denken te blijven...
    maja vrijdag tot en met woensdag is toch een midweek of lang weekend hihi
    Net foto's gemaakt van de haaksels...
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je balkon is vandaag bezet hihi
    Zit je daar in de schaduw dan?
    Hier is het alleen te harden in de schaduw...pffttt
    HEET haha...en dat dansen met slangentrees doe je maar als het minder warm is...
    Al lees ik overal dat wij de warmste plek hebben
    mazzel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Altijd baas boven baas...hier 32 in de schaduw en windstil pfftt
    Dus zal lekker binnen blijven...
    Daar is het nu heerlijk haha
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je houd me voor het lapje ;)
    Bekijk ze maar eens op smoelenboek :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Durven staat volgens mij bovenaan je woordenlijst hihi
    Tuk ze..wij vanavond weer bezoek.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo bezoek weer weg en nu nog even kijken wat er nieuw is hier en dan ja hoor de volgende knuffel beginnen hihi
    Geniet je van de rust...mag je weer 51 weekjes zelf bepalen wat je kijkt op de tv grijnzzzz
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gedoe haha
    Onder de wol is mij nu ook te warm ;)
    Steekje voor steekje en er komt wat knuffeligs uit...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Och dan komt het pittig om de hoek kijken en vullen ze elkaar aan hihi
    Trusten en dank voor de :):)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het was die maandag de 19e ook echt ontzettend warm hoor!!!
    En voor 78 jaar vind ik het erg knap dat er nog zo gelopen wordt.
    Bij terugkomst jij gelijk nog een wijk weggebracht en dat vind ik dus ook knap na zo'n wandeling en de warmte van die dag.
    En euhhh.... dat bliksemgedoe vind ik maar niks. Vroeger 2 x een blikseminslag gehad thuis. 1 x in de meterkast in huis, 1 s in de schuur en ook een keer een bolbliksem zo door het raam arghhh..... Maar eerlijk is eerlijk is eerlijk. het is wel mooi om te zien ;-)
    Lieve groet, Helma

    En het tripje naar Garderen zal een mooie geweest zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen