maandag 5 juni 2017

laat de nieuwe week maar beginnen

zo luitjes

maandag het begin van een nieuwe week
velen van hen die werken of nog in de schoolbanken zitten
zijn vrij , dat is nu eens een goede start
toch

ook ik begin goed hoor , heb door dit pinkster feest de folders al op zaterdag ontvangen
en op 1 wijkje na is alles al weg , dus ik heb een makkie
zou je denken , ik krijg met een dag of 10 weer vrienden te logeren
dus ff wat extra werk in huis , de inloopkast weer als logeerkamer maken
:)
ja zij is erg precies , ik vermoed smetvrees , en ja ik heb het netjes hoor
maar U begrijpt het wel
toch

hij komt voor de nieuwe haring en graskaas
het is festival seizoen , zo men zegt
kan best hoor , ik trof al 1 tijdens een wandeling in Dalfsen
ik breng U er ook 1 , en niet zo luid

lichtfestival Gent

wat anders , laten we genieten van mooie plekken op de wereld
in 3 D

3 D Images 3

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

19 opmerkingen:

  1. Don't have a clue what the translator is translating here, friend Karel ... but it was somehow fun to read anyway ... Love always, cat.




    Monday the start of a new week

    many of those who work or still in the student

    are free, which is a good start

    yet



    also I start good though, have by this Pentecostal feast the folders already on Saturday

    and 1 neighbourhood after everything is already gone, so I have a cinch

    you might think, I get to stay with a day or 10 friends again

    so ff some extra work at home, make the walk in closet as guest room

    :)

    Yes she is very exactly, I suspect a fear, and Yes I have it nicely though

    but you understand it

    yet



    He comes for the new herring and grass cheese


    It's festival season, so one says

    can best hear, I found all 1 during a walk in Dalfsen


    I bring you there 1, and not so loud

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. https://www.youtube.com/embed/9ytei6bu7kQ?rel=0&controls=0&showinfo=0 ... :) Love, cat.

      Verwijderen
    2. Mayy's 34th birthday today ... smiles ... https://www.youtube.com/embed/QVGeilNsJFU?rel=0&controls=0&showinfo=0

      Verwijderen
  2. Hoi karel
    Nooit geweten dat cactussen gebruikt worden als bomen door de vogels...
    En ja dat moeten wel boterhammen worden als je gasstel uit elkaar ligt hihi
    Mooie vertaling hierboven en als je de tekst weet dan grappig om te lezen en Cat Happy Birthday for May...groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel. Fijne dag en morgen weer een frisse dag van de dag. Mazzel ๐Ÿšด๐Ÿฝ‍♀️๐Ÿšด๐Ÿฟ

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Te laat voor smakelijk maar fijne avond lukt nog wel hihi
    Alles alweer opgeruimd
    Mis ik hier nu een reactie of was ik zolang bezig met andere dingen grijnzzzzz
    Zo bankhangen met koffie...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alleen de vaat en de was...nu de strijk nog maar zoals co zegt morgen weer een dag hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dan was die vast niet leuk...
    Visser ook niet haha
    hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig geen problemen met de buren..als je dat ziet dan kan er om een vallend blaadje al ruzie ontstaan pffttt
    Ook goe slaap ze...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Goedemorgen Karel. Jij goed geslapen lees ik.. nou ik niet, heb weer een kort nachtje gehad. Maar goed dan ga ik er maar weer van uit dat ik de komende nacht weer goed zal slapen. Ja jij een makkie gister met de folders maar lees dat je weer drukte over de vloer krijgt binnenkort dus de logeer kamer mag weer op orde. Hier spoelt het momenteel... ja we krijgen ander weer. Mooi plaatje van die zwaan... prachtig. He ik ga je een hele fijne dinsdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Zo , daar zijn we weer.
    Af en toe een dagje zonder pc is ook wel eens prettig.
    Vandaag ook het lange weekend weg werken.
    Te beginnen met de boodschappen.
    Nog een fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel
    Dus jij al tussen de buien door gefietst...nogmaals proberen maar dan sprinten hihi
    Hier is het nat buiten maar echt regen niet meer...dat was toen ik sliep...en zo hoort het ook.
    Nu weer wachten tot de zon erdoor komt grijnzzz
    Ja hoor volgens mij hebben we de regen gehad
    Dagje zonder pc wat is dat? grijnzzzz
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel
    Inmiddels al weer Dinsdag en het is pittig weer maar de plantjes hebben weer wat water gekregen . Veel foto's te zien ,maar de eerste vond ik de mooiste .Ik zal zo ook even naar de suup en die is gelukkig heel dichtbij.
    Fijne dag,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu ik zou het eerst een paar uurtjes in koud water hebben gezet en dan pas spoelen...maar kan nog als je het uit de machine haalt hihi
    Tja en die leen heb jij van wat goed afgeholpen...en nat geworden?
    Hier regent het nu maar ook gelijk de zon weer...waait wel flink
    Moet er nog uit voor boodschappen maar doe ik ook als het weer droog is ;)
    Waar moet jij dan je ei kwijt als ik er ook al niet ben whahaha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu wij met de auto naar de winkel...het plenst...even wachten in de auto tot de bui ophoud.
    Dat had je gedacht na een tijdje toch maar sprinten naar de suup hihi
    Dat in het water zetten is om ze sterk te maken en dat wassen om restanten stijfsel eruit te halen anders nemen ze geen vocht op. En ze verkleuren niet zo snel meer...als je ze warmer wast.
    Ben grootmo0eders gehaktballen aan het maken met een lekkere jus..pieper erbij en groenten en ook voor morgen smullen voor Vera en Mathijs...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker weten smaakten ze...half runder en half varkens een ui en ei erbij en wat paneermeel of beschuit. Ballen maken (kleintjes) en paneren.
    Rondom bruin bakken en deksel op de pan...ongeveer 20 minuutjes
    jus maak ik van runder of kalfsfond
    Soms wat ui erdoorheen...en de ballen een half uurtje in laten sudderen
    Echt lekker hihi
    Te gek hรจ dat we zelf met de auto nat worden. Intussen schijnt de zon weer
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja blijft wisselvallig en regen en wind wisselen zich af...al is er best nog veel zon geweest tussen de buien door dus echt koud is het niet.
    Jurkje is bijna klaar ;)
    Dus denk dat morgen de smurfin af is...heeft ze gelijk een knuffel om mee naar bed te nemen.
    Wie weet wil ze dan vroeg slapen whahaha
    En is de film wat ?
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Morgen een druk dagje dus wanneer ik aanwezig ben is de vraag
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Daarvoor in de plaats is de lift gekomen...kattenblog later deze week ;)
    8 uur opstaan is vroeg genoeg om op tijd bij de kapster te zijn hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen