maandag 26 juni 2017

langs veldranden

zo luitjes

anders maar wel lekker weer
gister liep in voor de klok van 1 uur 2 wijken weg
had er nog 1 willen doen en dan de finale van het NK wielrennen
maar het was al 4 uur voor de 3 andere gebracht werden
dus dat is voor morgen

zag zaterdag bij de dames een mooie finale
en de mannen deden daar niet voor onder
een geslaagd NK met verdiende winnaars

ik zocht om een mooie foto pps in mijn archief
en bekeek er 1 waarvan ik de taal niet ken
en dacht die is heel origineel , helaas
U zal het nadien wel zien
ik keek verder om er daar bij 1 passende te vinden
en ojee wat een goede
mocht er een melding komen , kunt U gerust door gaan hoor

Wat met de Aarde als [-Na._.Tiny

helaas is dit overal om ons heen , niet alleen de randen langs de velden
:(

bords_de_champs2

wens ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

16 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Wat een zooitje maken wij ervan hè...mag ook wel eens gezegd worden...
    Wordt van deze ppsjes niet vrolijk maar helaas de werkelijkheid.
    En ja als de dierenwereld het van ons overneemt dan zal er veel veranderen...of toch wachten op die vreemde wezens die op aarde landen hihi
    Nu vandaag gewoon maandag en jij je wijkjes lopen en hier wordt de heg aangepakt vandaag.
    Moet hoognodig geknipt worden...en verder ? We zien het wel
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Twee ppsjes waar je niet vrolijk van wordt en je hebt geen vertaling nodig.Het spreekt voor zichzelf.
    Verleden week hebben we een toer gemaakt op de Shaffy boot.Het was werkelijk heel goed.
    We kwamen in de binnenstad en als je zag hoe veel vuil er in het water lag dan krijg je plaatsvervangende schaamte.Flesje,blikjes,bakje met patat,enz.
    Te erg,BAH !!!!!
    Ik wens je een fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me aan bij mijn voorgangsters Het is bizar hoeveel rotzooi er overal ligt langs de weg en in het water .En een wereld zonder mensen ? ik heb er wel eens aan gedacht hoe dat zou zijn .De huiskamer is weer proper nog ff een was draaien en morgen de rest haha .Straks lekker buiten rommelen in de postzegel
    Fijne dag,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Tja nog meer troep haha...
    Ja karel zelfs als je het netjes mee naar huis neemt en de afvalbak ingooit het blijft afval dat opgeruimd moet worden...
    Dus nu in de rustmode...heg is voor 3 kwart klaar morgen rest...en nee ik help niet mee, sta ik alleen maar in de weg. Moest wel lachen hij wilde beginnen 3 tellen en kabel doorgezaagd...
    Wel grappig want als hij de schaar uitleent aan schoonzoon verteld hij er altijd bij opletten voor de kabel hihi...een voordeel schoonzoon maakt de kabel niet en manlief wel...dus kon na een kwartiertje alweet aan de slag.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee joh de stop springt dan gelijk om en niks aan het handje...behalve dat je de snoer weer moet maken voor je verder kan. En de knop in de meterkast weer omzetten.
    Nu wij nemen het ook mee of in een vuilnisbak...zelfs troep van anderen ruimen we op...maar zoals je ziet in je pps is daar geen beginnen aan hihi...
    Zal de keuken in en een pannetje nasi à la me maken...
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het smaakte weer goed...heerlijk na dat warme weer even een pittig maaltje ;)
    Zo en nu gtst...hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hier was het mooi weer, 24 graden is opletten dat je niet verbrand hoor...
    Zag dat ik er net tegenaan zit. ga ook weer hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slaap wel al zal je het morgen pas lezen hihi
    Denk dat het door de wind komt...niet zo in de gaten gehad...
    Och is morgen wel weer weg.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goedemorgen Karel. Dus jij mag vandaag nog een ronde doen.. Nou je treft het want ook vandaag alleen in het zuiden en oosten nattigheid.. dus je kan droog uit en thuis. Ik krijg straks de monteur en wordt dan eindelijk een nieuwe ketel geplaatst. Ben dus verplicht thuis te blijven... maar goed ik verveel me niet hoor. Straks even de boel open gooien boven en zelf nog even wat kleine dingetjes in huis en dan ga ik als het kan lekker achter huis zitten met een boekje. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Cannot view translations of any kind of your writings nor the videos at this time, friend Karel as my computer issues me a security alert every time I try to enter your blog ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi karel
    Je was er weer vroeg bij met je bakkie hihi
    Maja werk aan de winkel...
    Hier de heg klaar en nu is het gras aan de beurt en idd nattigheid.
    Het miezert...maar we klagen niet hoor
    Gisteren een prachtdag voor in de tuin en komt weer mooi weer aan.
    Hopelijk hebben de lopers in het weekend weer mooi weer
    Ook Daan loopt weer mee zaterdag met de mini kenedymars, dus wij aan de finish :)
    Gelijk een reden om er toch naartoe te gaan. Tot nu toe gingen we altijd met zus en haar man liep de estafette loop om het vuur aan te maken. Dit jaar dus niet...
    Zo komt er iedere keer weer wat voorbij wat eens was pfffttt
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Hier is de boel weer op orde.
    Straks nog even om voor wat boodschapjes.
    Slangentrees heeft wel een dagje vrij maar helaas moet de wasmachine aan de bak.
    Heerlijk weertje, echt genieten.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo toch nog een druk baasje geweest vandaag...
    Hier boodschappen gedaan en vulling voor de volgende knuffels gehaald...want dat vliegt er doorheen.
    Zo eten en jij hebt het alweer op zag ik...
    Op naar een rustige avond...maar eerst eten.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk dat is het voordeel van in voren werken ze staan gewoon te wachten op publicatie hihi
    Zal zo ook een nieuwe plaatsen...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha dat waren andere voren...dieper haha
    Vind het wel makkelijk dat er veel in concept staan en dan nog een voorraadje op de plank
    Kan ik mooi doen waar ik zin in heb...HAKEN
    Poes nog benen vast maken en een stip en is die klaar. Foto maken en bij de rest plaatsen hihi
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Och als je die op google gezien hebt dan is er niet eens veel verschil ;)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen