woensdag 7 juni 2017

mooi verval is niet lelijk

zo luitjes

hier viel de regen gister enorm mee
maar wat een wind zeg , zeker als je zoals ik er met de fiets op uit gaat
maar ik vind het niet erg hoor

heb wat boodschapjes gedaan en ook wat extra's
nieuwe kussentjes voor op de bank en hoeslaken en kussenslopen
met hele dikke kortingen
:)
ja die waren ook wat in het verval

left behind
ik ben erg nieuwsgierig waar deze kerk staat
enig idee , dan hoor ik het graag

in de maand van de foto

beautiful picture

wens ik U een fijne dag

lieve groet

karel

14 opmerkingen:

  1. Mogge karel
    Zouden zomaar 2 ppsjes kunnen zijn die ik ook zou plaatsen hihi
    Maar geloof niet dat ze ingepland staan.
    En zo wel dan kijken we ze maar 2 x
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel
    Ik ben er maar eens rustig voor gaan zitten ,wat veel foto's .En wat kan verval toch een mooie plaatjes opleveren .Dus jij de boel aan het opleuken voor je bezoek ,je bent er maar druk mee .Ik wens je een fijne hopelijk droge dag .Hier lijkt het behoorlijk op te klaren
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel.
    Je pasjes klam ik niet zien maar komt morgen wel jij krijgt bezoek. Zeker voor de nieuwe haring. Groetjes. 💦💧🐟

    BeantwoordenVerwijderen
  4. aha ook de bank is in verval hihi
    Och een plaid kan maar ook heb je hoezen voor banken en anders maar naar de kringloop ;)
    Die hebben er genoeg voor weinig.
    Nu is het wachten op de 2 vakantiegangers...komen eraan.
    Groetjes ik ben spelen dus...tot vanavond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha je hebt niet goed opgelet zeker...Vera en Mathijs logeren hier en blijven tot morgenavond.
    Tja als de kringloop niet de trap op wil dan naar een gewone winkel...maar voorlopig is het je goed zei je al...ook goed grijnzzzzz
    Hang ze of slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna gelijkertijd hihi
    Moest de smurfin zorgen dat die af was...en klus geklaard pfffttt
    Wat zijn ze blij met de smurfin en smurf...
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen Karel. Jij de boel weer even een beetje in het nieuw.. ja soms is dat even nodig. Lijkt het gelijk weer een stuk netter. Jij zelf ook weer gekortwiekt las ik. Ja die kerk heb er nog nooit iets over gehoord, misschien kun je even googlen om het te vinden, misschien kom je er langs met een wandeling... Ik wens je een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogge karel
    Ja ze hebben een weekje vakantie en dan logeren ze hier hihi
    Oppassen is heel wat anders grijnzzzz
    Dus jij wilde ramen wassen maar had geen werkmateriaal...is er goed weer voor alleen een nadeelals het gaat regenen zijn ze gelijk weer vies hihi
    Ga verder met spelen...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes.
    Ook nieuw voor mij.
    Wat een regen hebben we gehad, nu weer aangenaam.
    Nog een fijne dag.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En was het ook gelukt met de pitten van gastoestel?
    Je bent flink aan het poetsen geslagen hihi
    En dat voor een weekendje gasten grijnzzzz
    Buffel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dus werkt goed...gewoon goed luisteren naar de tipt hihi
    En voor de ramen zou ik spiritus in het zeemwater doen.
    Niet zo snel strepen op de ramen
    Dus reparatie bijna net zo duur als een nieuwe broek...bijna dan.
    Had je de broek niet gewassen dan voor je die wegbracht?
    Hier het eten ook op en zo bankhangen...uitrusten whahaha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. The first video brings some unwanted memories, friend Karel, but don't matter because the second video is precious ... Let's hope we don't have to knock on heaven's door anytime soon ... Wishing you a very happy summer ... Love,cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja was vandaag te laat voor de smakelijk...maja was hier dan ook druk in de tent hihi
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Karel,
    er zijn fotografen die alleen maar foto's maken van verval.
    Vervallen gebouwen met daarin vervallen meubilair of anderzins.
    En ja, dat kan schitterende platen opleveren. Ik blijf me maar met de natuur bezighouden hahahaha...
    En die foto van de paarden is werkelijk een juweel van een foto/. het pps'je zo nog mooier.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen