maandag 12 juni 2017

nieuwe week

zo luitjes

we beginnen een nieuwe week
1 met een voor mij nog wat drukte
liep gister al 3 wijken en heb er nog 4 liggen

ik had zo gedacht doe er vandaag 2 en gelijk een boodschap
en dan thuis boven de vloeren soppen
dan dinsdag 2 wijken welke ik inval en om een boodschap
en dan wc en badcel poetsen
en mezelf
dan kan de visite maar komen
toch
:)

voor ik U meeneem de ruimte in
een al wat oudere pps
ja ik zette ze eens neer op datum , vandaar
deze is in mijn ogen mooi
en veel zeggend

bluebayoo

zo nu ff een stukje vliegen en enkel
naar beneden kijken
om ook dit oudje eens te bekijken

SatPhoto01

wens  ik U een fijne dag

lieve groet

Karel

23 opmerkingen:

  1. Hoi karel
    Een mooie de eerste al kwam die me wel heel bekend voor hihi
    En de 2e zal best spectaculair zijn maar geef mij maar mooie natuurfoto's of een beetje dichterbij genomen grijnzzzzz
    Slaap wel al doe je dat vast al minstens een uur...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Just want to show you what your words look like when translated, friend Karel ...
    ok, here it goes:

    "as Lano





    We start a new week

    1 with a for me some more hustle and bustle

    yesterday ran all 3 districts and got another 4



    I had so there today do 2 and right thought a message

    and then at home above the floors dunk

    then Tuesday 2 areas which I RAID and to get a message

    and then tv and room and shine

    and myself

    then the business but come

    yet

    :)




    for I you take away the space in

    a pps

    Yes I put them down to date, hence

    This is, in my view, nice

    and saying"

    Some is very cryptic and some is very funny ... anyway, it's a food mix of entertainment and thought ...

    Wishing you a very good new week, friend.
    Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. I refuse to believe in what I have not seen myself. cat.

      Verwijderen
  3. Goedemorgen Karel.
    Is het weekend al weer voorbij en gaat de nieuwe week weer beginnen. Ik ga straks ook snel aan de slag hier en het weekend even weg poetsen... Vandaag buiten zitten zal wel niets worden denk ik... of de wind moet een beetje gaan liggen vandaag maar denk dat ik vanmiddag weer even achter de pc kruip en met mijn huiswerk bezig ga voor de stichting. Jij de komende twee dagen nog even druk met de folders en huishoudelijke klusjes maar neem aan dat je dan ook een paar dagen gewoon vrij bent... en met het bezoek op stap gaat. Ik wens je een hele fijne maandag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi karel
    Klussen worden er hier vandaag geen gedaan..beetje was van de feesten wegwerken en dat is het hihi
    Rustdag vandaag...met wel wat lekkers want bij het naar huis gaan gisteravond kregen we allemaal een flinke zak aardbeien mee...dus smullen vandaag. Vers van de plak...
    Komen wij de dag wel mee door..groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel. Even een groetje van het zware kater vrouwtje. Haha. Pffff. Ik ben net uit mijn mandje. Het was gezellig. Iets te gezellig. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Idd uit de tuin, ze hadden 2 kistjes staan en deelden uit.
    En lekker dat die zijn...kan geen winkel tegenop.
    Ook bessen en die doen we straks door de yochert...
    De man van zus heeft een volkstuin en dochter woont op een boerderij met heel veel grond.
    De beide opa's zorgen voor de groentetuin en kersen, bessen en aardbeien plukken hoort daarbij.
    En wij genieten mee...
    Nee geen kater maar wel moe van feestweekend...dus mak an vandaag
    Vanavond een knuffel in elkaar zetten voor de tv...jawel er is er weer eentje klaar.
    Dan begin ik aan een dino...we gaan gewoon door haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mag jij zomaar opde nieuwe bank liggen?
    Niet zoveel eten dan kan je het uitbuiken overslaan...toch?
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oja zal wel hetzelfde voelen ja...alleen geen koppijn

      Verwijderen
  8. Bordje VOL dat bedoel ik dus...hier het eten ook op en nu richting bank...
    Ga daar hangen hihi
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hebben wij ook gekeken...al de zoveelste x hihi
    Schoteltje is in ieder geval kleiner..en kan je er 2 nemen grijnzzzz
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dat is soms ver te zoeken...
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Goedemorgen Karel. Dinsdag al weer en jij vandaag eerst nog even de wijk in en de laatste dingetjes in huis dan mag je rusten en kun je morgen je bezoek schoon ontvangen. Ik ga zo ook de dag beginnen en eerst nog even kleine klusjes klaren en met Eddie er even op uit... Vanmiddag wil ik of de tuin even in of de auto even schoon maken.. maar dat zie ik dan wel. Ik wens je nu eerst een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel,
    Eerst de ppsjes bekeken dat gat echt niet met betti3.
    Ze wil best veel maar dat vertikt ze.
    Dank je wel voor de felicitatie en de folders.
    Vanavond nog een restje visite en blijf ik van de rooie af..haha..hoop ik.
    Fijne dag in je brandschone hutje.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi karel
    Je hebt het er maar druk mee....hihi met visjes eten bedoel ik dan grijnzzzz
    Ja het is binnen komen bij de trap en als die schoon is dan lijkt de rest ook schoon...of is dat intussen allemaal schoon.
    Wanneer komen ze de 15e ?
    Jij pech moet je weer vis eten haha...
    groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook wij zitten lekker buiten maar zo meteen op pad...
    Zon is weg nu maar de temperatuur nog behaaglijk.
    Wie weet met schoonbroer lekker buiten zitten nog.
    Smakelijk en fijne avond en geniet je bergenrit

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor een beschuitje met aardbeitjes ging er wel in...als je het voor zet dan eet hij wel maar verder pffttt. Zorgelijk en er kan niet 24 uur per dag iemand zijn. Moet je ook niet willen maar gesprek verloopt erg moeilijk. Meer dan een ja en nee krijgen we niet.
    Dan ben je nog al eens uitgekletst...vanavond gaat andere zus en morgen weer een andere zo tobben we wat aan buiten de hulp die hij wel krijgt door...
    Alleen al voor de zoon en dochter wat te ontlasten.
    Het zorgen gaat voor hen gewoon door...zo sneu dat ze geen tijd krijgen voor de verwerking van toch een groot verlies. Hun sterke mams...maar o wat laten ze zien dat ze daar wel wat van mee gekregen hebben, Ze doen het uitstekend maar alles kan niet.
    Ja jij fietste daar...keek schoonbroer maar dan was het er niet zo stil in huis ;)
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Rond de 35...dochter, schoondochter en zoon, maar is bijna niet te doen.
    Ze zijn weer aan het werk en dan de zorg voor pa en alles regelen.
    Eten zorgen ze voor en zetten het in de vriezer, maar moet hij het wel eten natuurlijk.
    En is niet zomaar een dip want dan kon je nog wat betekenen
    Zo triest allemaal...en dit is iets wat nog lang kan duren.
    En ze hebben al zo een zware tijd achter de rug pffttt
    We hopen op het beste...bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha vergeet ik de tv...als ik moest kiezen niet voor rtl 8 haha
      Karatekid is wel een leuke op rtl7, al weet ik niet welke het is...2 na elkaar geloof ik.
      mzl

      Verwijderen
  17. Die 3 engeltjes waren zowiezo nooit mijn favoriet...

    Klopt je leest goed...een lange weg te gaan.
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ha je vermaakt je dus...wij kijken leathel weapon of zoiets haha
    Morgen richting schoonzus...nog een bezoekje afleggen
    Slaap wel

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Karel
    Bedankt voor je lieve reactie , nee echt rustig is het niet hier maar dat komt wel weer .Een heel mooie pps de eerste met veel ware woorden .Voor straks slaap lekker.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja het een is nog niet over en nu de ander ondersteunen pffttt
    Maar goed is verder weg zowel in km als fam.
    Je bent idd bijtijds...maar ook ik zeg trusten

    BeantwoordenVerwijderen