donderdag 8 juni 2017

sporen

zo luitjes

sporen
hoe kom je daar zo bij Karel
nu simpel hoor , mijn geliefde bank
welke heel lekker zit , en nog lekker ligt
en ik kan dat weten , want ik doe er wel eens een tukkie op
heeft flinke sporen van zijn/haar leeftijd

nu wist ik dat mijn ouders een enorme lap stof over hun grote waterbed hadden liggen
dat was ik al eens tegen gekomen , en gedacht wat kan je daar nu mee
aha gevonden hihi bank als nieuw
nieuw kussentje voor weinig er op
en de sporen zijn weg

als nieuw

vandaag deed ik boven de ramen lappen
morgen beneden en dan de vloeren
en dat is niet enkel omdat er visite komt hoor
had het al voor om te doen , nu gebeurt het alleen wat eerder
:)

foto wedstrijd in de maand van de foto
zal ik niet winnen

National Geographic Fotowedstrijd 2

wens ik U een gezonde nachtrust

en morgen een fijne dag

lieve groet

karel

13 opmerkingen:

  1. Hoe mooi de foto's in de 2e ook zijn ik ga voor de eerste ;)
    Geweldige tekst en platen...voor een dierenvriend een geweldige pps...
    Slaap lekker en niet op je nieuwe bank hihi
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou dat heb je netjes gedaan... en is de grote lap toch nog ergens goed voor. Ja met meubilair is het net als met een spijkerbroek.. als die helemaal versleten is zitten ze het lekkerst... En nieuwe vrolijke kussentjes er op.. ben je ook slim mee geweest want de kussentjes zo zijn vaak goedkoper dan nieuwe hoesjes... Het bezoek kan maar komen.. volgende week toch? Ik zal zo de dag hier ook beginnen want ik krijg straks de koffie drinkers weer ... wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handige tip voor jou voor je bank. Hier ook al zo een hoes gemaakt voor onze bank enkele tijd terug. Hier de boel ook bijna aan kant en dan weer de pen in om enkele regels te typen voor blog. Dan lekker even wat lezen en bankhangen. Regent hier behoorlijk hard weer. Wens je gezellig weekend Karel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Twee prachtige ppsjes.Dieren zijn altijd mooi om te zien.
    Je bank ziet er ook weer nieuw uit.Goed idee en zeker met die leuke kussentjes.
    Je visite heeft niks te klagen.
    Je bent goed bezig..
    Fijne regenachtige dag .
    Mazzel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Nu hij is in ieder geval heel maar mij te bont allemaal.
    Maar dat is smakenverschil...maar een mooie oplossing zo.
    Op de een of andere manier eten wij nooit op dezelfde tijd en is wel meestal tussen 5 en 7 maar zelfs dat kan nog uitgerekt worden hihi
    Groetjes en geniet je dag en ramen lappen?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ook hier schijnt de zon en is het droog...
    En streeploze ramen nu de zon schijnt?
    Wij ook feest...Dianne en Koen beide 40 jaar en 12 1/2 jaar bij elkaar.
    Tijd voor een feestje zeggen ze haha
    Maar zal druk worden en er is een bbq dat is de zaterdag.
    Dan de 11e mijn oudste zus jarig en wordt 75 jaar zondag.
    Zal een feest worden met een randje pffttt
    Maar goed alles gaat door en we maken er wat van.
    Dat wordt na het weekend uitrusten pffttt.
    Groetjes en geniet je dag...mooi weer komt eraan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bont en blauw is niet fijn hihi
    Proberen we maar te voorkomen...ook hier is het nu volop zon en betere temperatuur...op naar de bbq morgen grijnzzzz
    Hoe dan ook er is volop overkapping waar het is dus zal wel goed komen.
    Jij toch bankhangen of op het voetenbankje grijnzzz
    smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Awesome National Geographic slide show, friend Karel ... Your talk about your slightly used couch was funny ... You should see my very much used by Theo couch as he wrecks it with his claws every day, so I call him Theo the Terrible ... but I love him anyway ... smiles ... Always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Volgens mij die stoel met voetenbank ook wel eens gezien hihi
    Bof jij weer dat je daar kan gaan zitten grijnzzzzz
    Zo en nu eten hier...cadeautjes binnen dus feest kan beginnen...o nee morgen pas haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt toch zeker nog wel een stoel buiten het voetenbankje en 2 zitsbankje?
    Dan bedoelde ik die dus whahaha
    Jij een film wij Witze...maar is al afgelopen.
    Nee morgen is vroeg genoeg...hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor ik blijf bij de les en zag ze van de week ook al bij jou en nu was ik aan de beurt hihi
    Alles met mate...maar dan wel gelijk bij 5 blogjes...
    Denk dat jij gaat slapen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Jij maar druk om de boel even extra in huis te doen, kunnen de logees maar komen. Mag toch wel hopen dat ze geen regen mee nemen want meestal als deze mensen komen hebben we regen.... Maar vandaag kunnen je balkon deuren weer open en kun je in de korte broek wel weer op het balkon. Bij mij liep de dag gister weer helemaal anders en vandaag dus nog maar even doen waar we gister niet meer aan toe kwamen. Ik wens je een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Kijk.... wat je met een lap stof al niet kan doen!!!!
    Jou bank weer als nieuw. Paar mooie kussentje en je kan weer heerlijk genieten op je bank.
    Ik heb een egale zwart/grijze met wit stiksel maar deze gekleurde mag er ook zijn.
    Je ramen ook weer schoon dus die kan je weer een tijdje met rust laten hahahahah...
    Fotowedstrijd is vaak niet echt eerlijk (vind ik dan hé).
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen