woensdag 14 juni 2017

visite

zo luitjes

ik ben lekker opgeschoten met m'n poetserij
en nu komt de visite een dag later , moet de woensdag nog op visite bij de dokter
ja is ook de jongste niet meer en last van knieën en wat al niet

maar ik heb m'n hutje mooi op orde , kan ik het weer goed bijhouden
en als zij weg zijn , zal ook ik dat weer zijn
fijn de hort op en aan den wandel
heerlijk door bossen en weiden en uiterwaarden
maar ook door boerenland
heerlijk genieten van de natuur en wie weet tref je dan zo'n feest als hier onder

boerengoed

en andere schoonheden , nee die hier onder zeker niet
wat kunnen sommigen toch schitterende foto's maken
ook mooi is dat wij er van kunnen genieten

NationalGeographicsPhotos2006

wens U een fijne dag

lieve groet

Karel

13 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij alles op orde en de visite komt een dag later... heb jij vandaag een vrije dag.. kun je lekker genieten van het mooie weer. Jij gister al een nieuwe haring gehad.. he bah... maar die zullen de komende dagen ook nog wel naar binnen glijden want daar komt het bezoek uiteindelijk voor toch? Ik mag thuis blijven, vandaag de monteur voor groot onderhoud voor de kachel.. maar kijken hoe laat het wordt.. kan tussen 8 en 12 uur komen en het gaat zo,n uur duren.. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Spring is here, friend Karel ... So much better than running away to some far fetched country, but still and more than ever feeling like travelling to some far fetched country ... Guess this will never end for me ... Wishing you a very nice visit with your friends ... smiles ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel
    Dus je huisje is helemaal up to date voor de gasten en jij een extra dagje vrij nog .Ik kom later de ppsjes bekijken want ik geniet lekker van het buiten bezig zijn en dat geeft alweer wat rust gelukkig .
    Fijne dag ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel.
    Nog een extra dagje.
    Ik zit heerlijk buiten en dan het foontje toch weer handig. Morgen de ppsjes bekijken. Fijne middag. Groetjes. 🚴🏽‍♀️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel vreemd. Ik kan niet bij Kobie reageren.
    😱😩

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel wat er aan de hand is weet ik niet maar ze openen niet...maar via mijn downloads toch kunnen kijken. En wat een pracht gezicht die kinderen in het hooi en op de wagen hihi
    En ja de foto's van de 2e mogen er ook wel zijn...
    Even thuis en zo weer de hort op...maar met de fiets.
    Even nieuwe outfit scoren voor manlief...groetjes en geniet je rust

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oke zal wel hier aan de pc liggen want nu openen ze wel gewoon...
    En jij al gesetteld voor de tv...wij op pad nu...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jazeker geslaagd...een mooie broek en 2 overhemden...klaar dus hihi
    Hij blij en ik nog meer whahaha
    Uitbuiken ik zei toch de borden minder vol maken...kan je uitbuiken overslaan.
    Tuurlijk houden we je bezig hihi
    Fijne avond...ik nu de keuken in
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hoor er staat toch echt schoonzus ;)
    Ga zo bankhangen love is in the air...
    Hang ze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo efkes terug om de ppsjes te bekijken en wat zijn ze weer leuk .Moet wel zeggen dat ik de eerste echt de leukste vond
    Fijne avond,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja hoor je kan niet alles goed hebben haha
    Hangze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goedemorgen Karel. Dus het bezoek komt nu nog een dag later... Als er dan van uitstel maar geen afstel komt.. Ja jij hebt dan het weekend weer je wijken dus daar moeten ze dan wel even rekening mee houden. Heb jij vandaag even een dag nog helemaal voor jezelf, ook wel lekker en kun je misschien even je tuintje in.. kijken of je personeel nog aan het werk is hihihih. ik ga straks naar Marten en vanmiddag zit ik weer in het Waag gebouw. Ik wens je nu een hele fijne donderdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen