zaterdag 10 juni 2017

weekend of begin

zo luitjes

ja is het weekend
nu het einde van de week
of het begin van de nieuwe week
34 jaar lang was de zondag , dag 1 van de werkweek
al de jaren voordien waren de uren dag en nacht
24/7 ongeacht de naam van de dag
dat heet boerderij

dromen over een leven is wat we allen doen
nu nog meer dan toen
ik was tevreden met wat ik deed
maar bracht geen eten
nog niet voor een
scheet

droomleven greetje

en wat genoot en geniet ik het leven
ja mensen , makkelijk is het nooit
dat is een
droom

zo U weet ik druk in m'n hutje
en ook zo weer de folders + 2 vakantie wijken erbij
daar bij hoort wat gein , dacht ik zo

Foto's met humor

wens U een fijn weekend

lieve groet

Karel

11 opmerkingen:

  1. OMG, friend Karel, the second video is just too funny ... Please send me the link when ever you have time ... Ok, i'm gonna go back and watch it again ... Thank for making smile today ... Love, cat

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge karel
    Je visvoorraad weer aangevuld en smikkelen dit weekend dus...
    Geloof dat bij jou nu alles aangepakt wordt grijnzzzz
    scheurtje in een afdruiprek geeft extra ruimte om het water weg te laten stromen hihi

    De eerste een pracht zoals we van haar gewend zijn en wat kan die Ben er wat van om mooie woorden aan alkaar te plakken voor een gedicht...een veelzeggend nog wel...
    En ja die platen in de onderste daar zitten vele bekende tussen maar hier die van de hondenlijnen vind ik super haha...zie je me al lopen straks met 8 tegelijk hihi
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha dat heeft niks met bekoren te maken...kan niet zolang zitten.
    En als ik zie hoeveel blogs ze langs moet dan is het bijlezen een heel karwei :)
    En dagelijks zoals wij dat doen zijn er maar weinig ;)
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    De tweede pps is schitterend,ik zit hier met een grote glimlach.
    Maffe foto's maar zo leuk.
    Je hebt je visjes weer binnen.
    Ik ben erg druk met van alles.Neil viert morgen zijn verjaardag maar is de 13de jarig.
    Fijne dag.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Ja dromen moeten er blijven dat is alleen maar gezond. En jij straks ook weer een goed gevoel als alles weer schoon en netjes is. Dat is ook wat waard toch... Maar vandaag doe je maar even rustig aan hoor, je zal de wijk wel in gaan denk ik, nou geen straf met dit weer. Ik ben laat vandaag en ga je nu eerst een hele zonnige zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    Dat wordt zwemmend de straten door en niet van de regen hihi...
    Wij waren om 2 uur thuis van een prachtfeest.
    Wel veel jeugd (40tigers) maar ook daar voelen we ons wel thuis...
    De kinderen vermaakten zich prima met drankjes rondbrengen en lege glazen ophalen en Anne was de lachende feestganger hihi
    Nu even mijn gemak houden en dan mogen we weer.
    Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zal wel warm geweest zijn en nu heerlijk in de schaduw op je balkon...beter toch dan voor de tv hihi
    Hoe dan ook geniet je rust doen wij ook tot het volgende feestje grijnzzz
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    We zitten buiten maar bloedheet
    29 graden in de schaduw
    Er komt afkoeling.
    Alvast een fijne avond 🍺

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha de feestvierder komt langs...zou ze de gracht inspringen straks?
    Hoe dan ook het is heerlijk weer om buiten te zijn...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee denk dat ik het ook niet zou doen...
    Vanavond denk ik dat we ook buiten zitten.
    Heerlijk haha...vooral wat er op tafel komt gnagna
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    voor mij was het ook vrij weekend en daar heb ik van genoten.
    Veel weg geweest maar lekker gewandeld en gefietst. Ik was er ook ff aan toe om het koppie weer leeg te maken. ik werk weer voor 20 uur in de week (therapeutische basis) maar je krijgt toch weer heel wat t verstouwen.
    Een droomleven willen we allemaal wel hahahah..... maar die pps van grappige foto was echt geweldig. Wat kom je dan ook een figuren tegen zeg amai!!!! BBQ in een winkelwagen of een gracht waar je vastloopt van de bootjes pffff........ erg leuk om te zien.
    Geniet nog van je avond.
    Lieve groet, Helma

    BeantwoordenVerwijderen